بسته بندیجعبه داروییجعبه و کارتن

طراحی و تولید جعبه گیاهان دارویی

طراحی و تولید جعبه گیاهان دارویی

بسته بندی گیاهان دارویی

متاسفانه به دلیل نبود بسته‌بندی مناسب برای گیاهان دارویی و بی‌توجهی به آن، اکثر مردم اطلاعاتی در این باره ندارند و به آن بی‌توجه‌اند. طراحی و تولید جعبه گیاهان دارویی باید به گونه‌ای باشد. که نه تنها از نظر اقتصادی بلکه از نظر بهداشت و درمان در جایگاه مناسبی قرار گیرد. از آنجایی که طعم و مزه رابطه مستقیمی با رنگ‌ها دارد. برای بسته بندی گیاهان دارویی می‌توان از رنگ و حتی نوع بسته بندی کمک گرفت.

طراحی جعبه گیاهان دارویی

چاپ سلام برای طراحی جعبه‌های دارویی و تجهیزات.پزشکی، تجربه ارزشمند و توانمندی بالا در برآورده نمودن نیازهای شما را دارد. برای این کار ما از تیم طراحی متخصص برای تولید انواع جعبه‌های مقوایی، منقسم‌های داخل جعبه، کاور بلیستر دارویی، لیبل‌های دارویی، جعبه ابزار دندانپزشکی، بسته بندی تجهیزات پزشکی، بسته بندی گیاهان دارویی، نگهدارنده‌های سرنگ، بطری و سایر نیازهای صنایع دارویی و پزشکی استفاده می‌کنیم. در نتیجه پروژه شما با بهترین کیفیت، در کمترین زمان و با نازل‌ترین قیمت ارائه خواهد شد.

جعبه دارویی حرفه‌ای، در حد استانداردهای بین‌المللی، زیبا و جذاب برای مشتریان داخلی و خارجی طراحی و چاپ می‌نماییم. همچنین با توجه به ماهیت صنعت دارویی، اطلاعات و مالکیت معنوی محصولات شما نزد ما کاملا سری و ایمن خواهد بود و امانت‌دار خوبی خواهیم بود.

انتخاب سبک مناسب

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در طراحی جعبه دارویی باید مد نظر قرار گیرد، انتخاب سبک مناسب است. اگر توجه داشته باشید، ۹۹% بسته‌بندی‌های دارویی از رنگ سفید و روشن برخوردار هستند که هر کدام از المان‌های خاصی الهام گرفته‌اند. مثلا در بسته‌بندی داروهایی که بیشتر رنگ‌های سرد و خنثی در آن استفاده شده‌ است، داروهایی با دوز پایین قرار می‌گیرد و بسته‌بندی داروها با رنگ‌های روشن و گرم، مناسب داروها با دوز بالا خواهد بود. پس بهترین سبک برای چاپ بسته‌بندی دارو در کارخانه کارتن سازی، سبک ساده و مینیمال خواهد بود که بعضا روی آن آناتومی بدن و تصاویری از این قبیل چاپ شده است.

بهینه‌سازی قیمت جعبه مقوایی محصولات دارویی

خدمات یکپارچه طراحی، فنی و تولید باعث شده که ما در محاسبه بهینه‌ترین ابعاد و متریال در جعبه مقوایی محصولات دارویی، بسیار توانا و با تجربه باشیم. همین امر مهمترین عامل جهت کاهش هدر رفت متریال مصرفی و ارزان‌تر شدن قیمت جعبه مقوایی داروهای گیاهی بدون کاهش کیفیت می‌شود.

طراحی و تولید جعبه گیاهان دارویی

گیاهان دارویی
گیاهان دارویی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش