اخبار چاپ و نشربسته بندیچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپ

چاپ جعبه خرما همراه با طراحی و تولید با قیمت مناسب

چاپ جعبه خرما همراه با طراحی و تولید با قیمت مناسب به صورت آنلاین

 در حال حاضر و در دنیای رقابتی امروز،.تمامی صنایع و مشاغل به دنبال دستیابی به سود و فروش بیشتر هستند؛.به همین دلیل تبلیغات مناسب و ارائه خدمات.با کیفیت را بهترین و سریع‌ترین راه برای.رسیدن به این مقصود است. که با انجام  اقداماتی میتوان مخاطبان بیشتری را جذب نمود. واحد تبلیغات سلام طراحی، تولید با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام میدهد و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد.اگر شما قصد دارید لگو و اطلاعات تماستان را روی جعبه داشته باشید به ما مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ جعبه خرما همراه با طراحی و تولید با قیمت مناسب

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

جعبه خرما

خرما به خاطر انرژی سرشار و خاصیت هایی که دارد از محبوبیت خاصی بین اجتماع برخوردار است و با زیاد شدن صادرات خرما از کشورمان به همه جای دنیا، نمونه‌های جعبه خرما صادراتی بسیار حائز اهمیت است کارتن خرما در انواع مختلف برای انواع خرما با توجه به نیاز و سلیقه مشتری تولید می‌شود. طراحی و برند شرکت، از موارد مهمی هستند که برند شما را به دیگران معرفی می‌کنند.

کارتن خرما را به صورت چاپی و لمینتی می‌توانید سفارش دهید. می‌توانید از چاپ معمولی یا لمینتی بهره ببرید. چاپ‌های معمولی، مناسب‌تر از نمونه‌های لمینتی هستند. این در حالی است که، زیبایی و جذابیت چاپ‌های لمینتی به‌مراتب بیش‌تر از چاپ های معمولی است. 

ویژگیهای بسته‌بندی خرما

توجه به نکاتی مانند بهداشتی بودن جعبه، آسیب ندیدن خرما در گرما و سرما و له نشدن خرماها، می‌تواند شما را در خرید راهنمایی کند. جعبه خرما اهمیت بالایی در نگهداری خرما دارد زیرا خرما‌های صادراتی ممکن است با وجود شرایط بار و یا آب و هوایی صدمه ببینند و محصول با کیفیت مورد نظر به دست مشتریان نرسد. از این رو استفاده کردن از جعبه‌ به منظور نگهداری از خرما با داشتن معیار‌هایی همچون زیبایی در طراحی، برای جذب مشتریان و معرفی محصول ایرانی نقش بسیار مهمی دارند.

بسته بندی خرما باید به گونه‌ای باشد.که در فاصله‌ی انبارداری،حمل و نقل،توزیع و تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد، از خرما به خوبی محافظت کرده و از هرگونه صدمات و خطرت احتمالی به آن جلوگیری کند. اگر بتوانید با داشتن یک بسته بندی کاملا بهداشتی همراه با استاندارد‌های جهانی، جعبه‌ خرمای خود را صادر کنید با استقبال زیادی رو به رو می‌شوید.

انواع جعبه خرما

  • جعبه هاردباکس خرما
  • جعبه پنجره‌ای خرما
  • جعبه کشویی خرما
  • جعبه کرافت خرما
  • جعبه ساده خرما
  • استند خرما

جعبه خرما ساده: متداول‌ترین نوع.بسته بندی است. جنس جعبه خرما ساده از مقوای بهداشتی است. برای جبران مدل ساده‌ی جعبه، می‌توان با یک طراحی شیک، ساده بودن آن را جبران کرد.

جعبه خرما پنجره‌ای: مشخص بودن قسمتی از محصول در این مدل جعبه، به فروش بیشتر محصول کمک شایانی می‌کند.

چرا که مشتری با دیدن کیفیت محصول اعتماد پیدا کرده و در نهایت محصول را خریداری می‌کند.

جعبه خرما کشوییاین مدل نسبت به جعبه ساده، خاص‌تر و زیباتر است و برای پذیرایی می‌تواند گزینه خوبی باشد.

جعبه خرما کرافت: این بسته‌بندی.را شاید کمتر دیده باشید. که اغلب برای کسب و کارهای خانگی است که سعی دارند بسته بندی خاصی از جعبه خرما داشته باشند و بتوانند از این طریق علاوه بر زیبایی، حس طبیعی و تازگی محصول را در مشتری به وجود بیاورند.

جعبه خرما هاردباکساین روزها استفاده از هاردباکس‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. که برای هدیه دادن بسیار مناسبند. در اکثر هاردباکس‌ها از خرماهای تزئین شده با گردو، نارگیل و خلال پسته و بادام استفاده می‌شود که در این صورت به بهترین گزینه برای هدیه دادن تبدیل می‌شوند.

استند خرما: برای بسته‌بندی‌های کوچک خرما، اکثرا از استند خرما استفاده می‌شود که بسیار شیک و زیبا هستند.

خدمات ما

چاپ جعبه خرما با طراحی اختصاصی و بالاترین کیفیت به عنوان یکی از پر طرفدارترین تولیدات واحد چاپ و تبلیغات سلام، سال‌هاست مورد استقبال تاجران خرما و صاحبان نخلستان ها می‌باشد.

جعبه خرما
جعبه خرما

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش