جعبه داروییجعبه های میوه وخشکبار وخرماجعبه و کارتنجعبه و کارتن پوشاکجعبه و کارتن رستورانی و فست فودچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپکارتن وجعبه های صنعتیلیبل و برچسب

چاپ باندرول بهداشتی، صنعتی در انواع مختلف|طراحی و تولید

چاپ باندرول بهداشتی، صنعتی در انواع مختلف|طراحی و تولید به صورت آنلاین

واحد تبلیغات سلام چاپ باندرول بهداشتی، صنعتی در انواع مختلف|طراحی و تولید با کیفیت بالا انجام میدهد و با کمک طراحان باتجربه بهترین نمونه‌ها را برای شما همراهان تولید نماید. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد. و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید باند رول با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ باندرول بهداشتی، صنعتی در انواع مختلف|طراحی و تولید به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

باندرول چیست؟

چاپ باند رول را می توان یکی از موارد ضروری برای کسب و کار های مختلف محسوب کرد.

باند رول، روبان طاقه، کمربند محصول برای تجهیزاتی نواری شکل هستند که در عین حال بسیار مقاوم و با کیفیت‌اند. این رول‌ها از مدل‌ها و جنس‌ های متنوعی بوده است با استفاده از این نوارهای رولی، امکان حمل، نقل و انتقال طیف وسیعی از محصولات و در تعداد بالا میسر می‌شود. بدین ترتیب محصولات قابل‌ انتقال از هم باز نشده و کاملاْ‌ سالم به مقصد می‌رسند.

همچنین نشانی از کسب و کارتان شامل لوگو، نام، آدرس یا سایر اطلاعات را می‌توان روی آن به چاپ برسانید. باندرول‌ها مدل و جنس‌های متنوعی دارند که دور لباس، شال، دستمال، اسکاچ، طاقه‌های بزرگ پارچه، محصولات غذایی و حتی فرش و غیره پیچیده می‌شوند.

طراحی

طراحی خلاقانه باندرول می‌تواند به جذابیت بسته‌بندی بیفزاید و هویت شما را ارتقا دهد.کیفیت بسته‌ بندی یکی از عوامل اصلی افزایش فروش و بازگشت مشتریان به مجموعه شما به شمار می‌رود.

هویت بصری برند شما روی باندرول قرار است شما را به بهترین شکل تبلیغ کند. چاپ و بسته بندی واحد تبلیغات سلام با به کارگیری طراحان حرفه‌ای، قابلیت چاپ اختصاصی برای شما دارد. در این راستا چاپ و بسته‌بندی باندرول و دیگر بسته‌بندی‌ها را به صورت اختصاصی همراه با هویت بصری شما طراحی و اجرا می‌کند. با ما تماس بگیرید، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.

چاپ

جنس مقوا برای چاپ لیبل باند رول پشت طوسی و ایندربرد یا در مواردی بنا به خواست مشتری می‌تواند دوبلکس باشد. چاپ قابل اجرا بر روی آن از یک تا چهار رنگ و بیشتر به روش‌های فلکسو و افست امکان پذیر است.

عوامل تاثیرگذار روی قیمت باندرول

قیمت باندرول به فاکتورهای مختلفی مانند سایز، ابعاد، نوع چاپ، تیراژ درخواستی و انواع خدمات پس از چاپ بستگی دارد. در تیراژهای بالا، قیمت تمام شده برای هر باندرول کمتر خواهد بود. برای دریافت لیست قیمت باندرول می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

باند رول
باند رول

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه‌ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش