بسته بندیجعبه و کارتنجعبه و کارتن رستورانی و فست فودچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپ

جعبه سوخاری|چاپ، طراحی و تولید|مناسبترین قیمت

جعبه سوخاری|چاپ، طراحی و تولید|مناسبترین قیمت به صورت آنلاین

 واحد تبلیغات سلام برای تولید انواع بسته بندی فست فود و رستوران.از بهترین مواد اولیه و مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپی استفاده می‌کند.که جعبه سوخاری|چاپ، طراحی و تولید و مناسبترین قیمت با بهترین کیفیت انجام می‌دهد. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید جعبه‌ای با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

جعبه سوخاری|چاپ، طراحی و تولید|مناسبترین قیمت به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

جعبه مرغ سوخاری

مرغ سوخاری از آیتم‌هایی است که برای ارسال و تحویل آن به مشتری نیاز به حساسیت بالایی دارید.تکه‌های مرغ سوخاری باید گرم، تازه و از همه مهم‌تر ترد به دست مشتری برسند، اما چگونه اینکار امکان‌پذیر است؟

مرغ سوخاری روغن را در خود نگه می‌دارد و احتمال اینکه داخل جعبه، روغن پس دهد زیاد است؛اگر مرغ سوخاری داغ، در محیط بسته قرار گیرد و هوا در آن جریان نداشته باشد باعث عرق کردن و نرم شدن سوخاری می‌شود پس در واقع از حالت ترد بودن خارج می‌شود. بهترین روشی که از مانع عرق کردن و مرطوب شدن تکه‌های سوخاری در جعبه می‌شود،.استفاده از تهویه مناسب است. که استفاده از جعبه محکم و.مقاوم از مقوای باکیفیت و جنس استاندارد در تولید راهکار خوبی است.

طراحی جعبه سوخاری

درصورت تمایل ، طراحی توسط طراحان شرکت به صورت رایگان مطابق با سلیقه و سفارش مشتری بر اساس لوگو و برند و رنگ بندی مورد نظر شما انجام می شود. در غیر اینصورت در صورتی که تمایل داشته باشید طراحی توسط خود شما انجام میشود

قیمت جعبه سوخاری

قیمت جعبه سوخاری به تیراژ و ابعاد و جنس مقوا وابسته بوده.و هرچه تیراژ سفارش شما بالاتر باشد قیمت هر جعبه پایینتر می باشد.

انواع جعبه

درب قفلی

در این مدل جعبه سوخاری درب از دو طرف تا نیمه جعبه را پوشش میدهد.و دو نیمه همدیگر را پوشش می‌دهند.و درب به طور کامل بسته می شود. پس از بسته شدن درب ها دو مثلث در کناره های جعبه شکل میگیرد.و درون شکاف‌هایی که در کنار جعبه تعبیه شده قفل می شود.

کشویی

مدل کشویی از دو قسمت داخلی و کاور دور ظرف تشکیل شده است.که قسمت داخلی پس از سر هم شدن داخل کاور قرار میگیرد.

درب از بالا

در مدل درب از بالا همچون جعبه های دارو درب از قسمت بالایی جعبه باز می‌شود.و استفاده از جعبه را بسیار آسان می‌نماید.

سفره ای

در مدل سفره ای زیره جعبه پس از باز کردن درب به حالت سفره باز می‌شود.و استفاده سوخاری را بسیار آسان می‌کند.

جعبه سوخاری کیلویی

این محصول یکی از جدیدترین جعبه سوخاری دو تیکه.می‌باشد. که مقوای ایندربرد به کار رفته در این جعبه‌ها کاملا بهداشتی بوده.و از استحکام بالایی برخوردار می‌باشد.

جعبه کیبوردی

چاپ جعبه کیبوردی لوکس با توجه به کاربرد های متنوع در انواع لایه های راه راه و چند لایه صورت می گیرد. که این امر موجب بالا رفتن مقاومت این جعبه کیبوردی کرافتی در برابر رطوبت، وزن بالا و فشارهای مختلف میگردد.

جعبه سوخاری سالن

 پلیت سوخاری یا بشقاب سوخاری جهت سرو مرغ سوخاری داخل سالن فست فودها مورد استفاده قرار میگیرد این پلیت‌های سوخاری در ابعاد مختلف بصورت قفلی و چسبی تولید می شوند.

جعبه سوخاری دسته دار

 این جعبه مناسب پک نمودن مرغ سوخاری پنج تکه و شش تکه می باشد. در این مدل جهت حمل راحت تر آن دارای دسته‌ای می‌باشد.که در واقع از روی هم آمدن دو قسمت درب جعبه تشکیل شده است. قابلیت چاپ کاملاً رنگی بر روی این جعبه وجود دارد.از این مدل جعبه می توان جهت بسته بندی مرغ سوخاری سه تکه به همراه سیب زمینی و سایر مخلفات نیز استفاده نمود. قیمت تمام شده این جعبه در.تیراژهای بالا بسیار مقرون به صرفه می باشد.

جعبه سوخاری|چاپ، طراحی و تولید|مناسبترین قیمت به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

جنس جعبه سوخاری مقوای ایندربرد

متریال مختلفی برای تولید جعبه یا سینی سوخاری استفاده می شود که مهمترین آنها مقوای ایندربرد می باشد. این جنس مقوا علاوه بر بهداشتی بودن، روغن پس نمی دهد و همچنین دارای گرماژ های مختلفی برای استحکام محصول است. به نوعی دیگر محصول سوخاری می تواند مستقیم درون جعبه قرار گیرد و نیاز به لایه محافظی ما بین سوخاری و جعبه نیست.این نوع مقواها از لحاظ بهداشتی مورد تایید بهداشت جهانی هستند و از لحاظ کیفیت چاپ نیز از مقواهای دیگر کیفیت بالاتری دارند. که معمولا برای محصولات غذایی مثل شیرینی،حلوا،کیک و ساندویچ که احتمال پس دادن روغن دارند.مورد استفاده قرار میگیرد . در این حالت جعبه دیگر روغنی نشده و حالت خود را از دست نداده و سالم می‌ماند. 

جعبه های سوخاری از جنس مقوای ایندلبورد ۲۵۰ الی ۳۵۰ گرم فود گرید و مقوای بهداشتی ۳۵۰ الی ۵۰۰ گرم تولید می‌شود.چاپ بر روی این جعبه ها از تک رنگ تا چهار رنگ ترکیبی قابل انجام است و نوع چاپ جعبه وابستگی مستقیم به جنس مقوای آن دارد.

مقوای بهداشتی کرافت

جنس دیگری که مورد استفاده قرار می‌گیرد.مقوای بهداشتی کرافت و مقوای بهداشتی سفید می‌باشد.که اگرچه خود مقوا بهداشتی و دارای مهر وزارت غذا و دارو می باشد.اما باید لایه‌ای ما بین سوخاری و این نوع مقوا قرار گیرد.که متاسفانه بسیاری از فست فود ها این نکته رو رعایت نمی‌کنند.و از ناآگاهی مشتریان سواستفاده را می‌کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما قبل از خرید جنس محصول خود را بررسی نمایید.چون علاوه بر تاثیر بر کیفیت محصول ارتباط مستقیم با سلامت مشتریان شما دارد.

لازم به ذکر است رنگ هایی که در این نوع چاپ استفاده می شود رنگ های خوراکی هستند که اگرچه به صورت مستقیم با محصول در ارتباط نیست اما برای سلامتی مشتریان ضرری ندارد.

سوخاری
سوخاری

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش