بسته بندیچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپ

چاپ دورپیچ ظرف غذا و محصولات غذایی- طراحی و تولید با کیفیت بالا

چاپ دورپیچ ظرف غذا و محصولات غذایی- طراحی و تولید با کیفیت بالا به صورت آنلاین

واحد تبلیغات سلام  چاپ دورپیچ ظرف غذا و محصولات غذایی-طراحی و تولید با کیفیت بالا انجام میدهد و با کمک طراحان باتجربه بهترین نمونه‌ها را برای شما همراهان تولید نماید. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید دورپیچ با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ دورپیچ ظرف غذا و محصولات غذایی- طراحی و تولید با کیفیت بالا به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

دورپیچ ظرف و محصولات غذایی

دورپیچ غذا، برچسبی است که بر روی بسته بندی‌های غذا و مواد غذایی چسبانده می‌شود. این برچسب‌ها نشان دهنده نوع غذا می‌باشد و یا اطلاعاتی در مورد مواد آن به مشتری ارائه می‌دهد. در بازار پر رقابت دنیای امروز، استفاده از لیبل مناسب و جذاب اهمیت بسیاری در جذب مشتری دارد. در لحظه انتخاب محصولی که خریدار شناختی از آن ندارد ، لیبل تاثیر بسیاری داشته و می‌تواند باعث افزایش فروش و سود حاصل از درآمد شما شود.

کاربرد دورپیچ

دورپیچ راهی ارزان برای نشان دادن لوگو روی محصول است.که به مراتب از جعبه به صرفه تر می‌باشد. همیشه سعی کنید بسته بندی را که انتخاب کنید.زیبا و البته جدید باشد و مشتری آن را قبلا ندیده باشد. تا بلافاصله بعد از دیدن آن به طرف او جذب شوند و آن را خریداری کنند. در کل کارتن بسته بندی مواد غذایی را به عنوان یک هزینه نباید دید.بلکه به دید یک سرمایه گذاری برای آن باید هزینه کرد.

دورپیچ ظرف

در رستوران ها و فست فود ها معمولا برای غذاهای مرطوب مانند سالاد و پاستا از ظرف پلاستیکی استفاده می شود. برای نشان دادن برند و لوگو رستوران‌ها یا فست فودها.نیاز به تبلیغاتی دارند. علاوه بر این برای میوه‌ها و سبزیجات بسته بندی شده بسیار مناسب می باشند.

مقوا

بر روی این مقوا که معمولا از جنس ایندربورد و یا پشت طوسی می باشد که می توان هر طرحی را با کیفیت بالا چاپ نمود. کاور را می توان در ابعاد دلخواه تولید نمود و هزینه بسیار پایین تری نسبت به تولید جعبه دارد. در تولید دورپیچ و کاور از جنس‌های مختلف کاغذ گلاسه، کرافت، تحریر، لیبل و غیره استفاده می شود.

چاپ دورپیچ ظرف غذا و محصولات غذایی- طراحی و تولید با کیفیت بالا به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ و تبلیغات سلام با دارا بودن طراحان ماهر میتواند به تولید کنندگان مواد غذایی برای داشتن یک طرح بسیار زیبا و جذاب کمک کند . طراحی، چاپ کاور و دورپیچ محصولات مواد غذایی خود را به ما بسپارید.

دورپیچ غذا
دورپیچ غذا

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش