بسته بندیجعبه و کارتنجعبه و کارتن رستورانی و فست فودچاپ روی انواع هدایای تبلیغاتیچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپ

چاپ جعبه اسنک با مقوای ایندربرد-مقوای بهداشتی-طراحی و تولید

چاپ جعبه اسنک با مقوای ایندربرد-مقوای بهداشتی-طراحی و تولید به صورت آنلاین

 واحد تبلیغات سلام چاپ جعبه فست فود در انواع مختلف همراه با طراحی و تولید با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام می‌دهد. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید جعبه‌ای با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ جعبه اسنک با مقوای ایندربرد-مقوای بهداشتی-طراحی و تولید

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

جعبه اسنک

یک اسنک خوشمزه به جعبه برای حمل نیاز دارد، جعبه ای که بهداشتی باشد و گرمای اسنک را حفظ کند و تحمل وزن آن را هنگام حمل و نقل داشته باشد. قبل از این، رستوران فست فود ها از کاغذ برای ارائه اسنک استفاده می‌کردند، اما برای ارائه راحت‌تر اسنک و حفظ گرمای آن با مشکل روبه رو می‌شدند. جعبه اسنک باکیفیت و جذاب علاوه بر محافظت از اسنک می‌تواند به برندینگ مجموعه شما کمک کند.

طراحی اختصاصی جعبه اسنک به همراه چاپ چند رنگ، باعث می‌شود تا جعبه‌های خود را با هویت و برند فست فودتان هماهنگ کنید و به مشتریان یک تجربه بصری جالب ارائه دهید. این طراحی‌ها می‌توانند به تبلیغات و تشویق مشتریان برای بازگشت به مجموعه شما کمک کنند و باعث ماندگاری برند در ذهن افراد شود.

قیمت جعبه اسنک به جنس مقوای بکار رفته، تیراژ، ابعاد جعبه، چاپ، سرعت تحویل و موارد جانبی دیگر بستگی دارد.

جعبه با مقوای ایندبرد و بهداشتی

چاپ جعبه اسنک روی مقوای ایندربرد نسبت به سایر مقواها کیفیت بهتری دارد این مقوا جذب بالایی از مرکب‌های رنگی را دارد و چاپ بر روی این مقوا براق و واضح است.

جعبه‌های اسنک ایندربرد به علت ظاهر سفید و براق بهترین نوع از جعبه‌ها برای چاپ و طرح‌های عمومی و اختصاصی می‌باشند این نوع از جعبه ها دارای بافت محمکی بوده و از قیمت مناسب نسبت به کیفیت خود برخوردار هست .

مقوای ایندربرد با چاپ افست و گرماژ متفاوت تولید می‌شود و زمان اسمبل کردن آن زیر ۱۰ ثانیه است. شما می‌توانید بسته به نیاز محصول و خواسته خود، از خدمات پس از چاپ (سلفون‌کشی،UV موضعی، طلاکوب و …) استفاده کنید.

این مقوا از چهار لایه مختلف تهیه می‌شود. پوشش رویه، خمیر شیمیایی سفید شده، خمیر مکانیکی و خمیر سفید شده یا سفید نشده شیمیایی. هرچه ضخامت لایه‌ها بیشتر باشد، مقوا بهداشتی‌تر و استحکام آن در برابر ضربه بیشتر است.چگالی مقوای ایندربرد ۱۴۰ تا ۴۵۰ گرم است.

در نتیجه مقوای ایندربرد با درجه‌بندی‌های گوناگون به بازارعرضه می‌گردد. دو طرف مقواهای ایندربرد سطحی هموار و صاف دارد، به نحوی که با لمس آن نرمی ویژه‌ای را احساس خواهید کرد.

اگر روی سطح مقوای ایندربرد روکش UV اجرا شود، باید قبل از آن روکش سلفون شود و بعد از روکش سلفون پوشش UV اجراء گردد که برای بهتر جلوه دادن این پوشش‌ها باید یکی از آنها ترجیحا پوشش سلفون مات و روکش UV براق باشد.

مقوای بهداشتی

فرایند کلی تولید مقوای بهداشتی، بدین صورت است. ابتدا با استفاده از پوشال و ضایعات کارتن و کاغذ، خمیر کاغذ تولید می‌کنند. لازم به ذکر است، این ضایعات پس از بررسی و تایید کارشناسان بهداشت، وارد خط تولید می‌شوند. پس از تولید سه لایه خمیر ادغام شده و کاملا اتوماتیک به خشک‌کن ها منتقل می‌شوند. و دو لایه روکش، با استفاده از چسب‌های نشاسته استاندارد، به مقوا می‌چسند.

پس از کات شدن این مقوا، به صورت ورقه های بزرگ، به بخش دایکات منتقل می‌شوند. پس از طراحی قالب در سایز مورد نیاز مشتری و بسته بندی و شیرینگ، مقوای بهداشتی به صورت جعبه شیرینی، جعبه اسنک یا هر جعبه خوراکی دیگری، آماده تحویل به مشتری است

چاپ با کیفیت جعبه اسنک

جعبه اسنک با مقوای ایندربرد بسیار روان است و تمام استانداردهای لازم برای چاپ با کیفیت را دارد. هرگونه چاپی که بر روی مقوای ایندربرد انجام شود با کیفیتی بسیار بالا همراه خواهد بود. این مقوا جذب بالایی دارد و چاپ روی آن واضح و با ظرافت انجام می‌شود.

تفاوت جعبه اسنک با مقوای ایندربرد و مقوای پشت طوسی

مقوای پشت طوسی ضخامت مناسبی برای ساخت انواع جعبه‌ها دارد. مقوای پشت طوسی یک طرف طوسی رنگ دارد؛ همچنین همانند مقوای ایندربرد قابلیت چاپ انواع طرح‌ها و رنگ‌ها را دارد اما چاپ بر روی مقوای ایندربرد کیفیت بالاتری دارد.

برخلاف مقوای ایندربرد، مقوای پشت طوسی غیر بهداشتی است و از مواد بازیافتی تهیه می‌شود به همین دلیل در جعبه‌های اسنک کاربرد کمتری دارد و از لحاظ قیمت، مقوای پشت طوسی ارزان‌تر از مقوای ایندربرد است. و لازم به ذکر است که به‌هیچ عنوان برای بسته بندی مواد غذایی و دارویی مناسب نیست.

یکی از مزایا مهم این مقوای ایندربرد ثابت بودن رنگ، استحکام و مقاومت بالا، استقامت و طول عمر مناسب.

جعبه اسنک
جعبه اسنک

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش