جعبه شیرینی و گزجعبه و کارتنچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپ

چاپ جعبه شیرینی در انواع مختلف- طراحی و تولید

چاپ جعبه شیرینی در انواع مختلف- طراحی و تولید به صورت آنلاین

واحد تبلیغات سلام  چاپ جعبه شیرینی در انواع مختلف-طراحی و تولید می‌کند و با کمک طراحان با تجربه بهترین نمونه‌ها را در اختیار شما قرار میدهد. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد. و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید جعبه‌ای با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ جعبه شیرینی در انواع مختلف-طراحی و تولید با کیفیت بالا به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲. 

جعبه شیرینی

جعبه شیرینی و کیک با طراحی خلاقانه باعث می‌شود مشتریان تمایل بیشتری برای تهیه محصول شما داشته باشند. اگر بسته بندی شیرینی به نحوی باشد که بتواند کیفیت محصول را حفظ کند و در عین حال بهداشتی باشد، تا ۹۸ درصد فروش محصول قطعی است. زیرا مشتریان می‌توانند به محصول شما اعتماد کنند و با رضایت بیشتری آن را خرید کنند. در عین حال نیز آن را به دیگران معرفی کرده و از کیفیت آن صحبت خواهند کرد. در مواردی جعبه های شیرینی به شکل سفارشی تولید می‌شود. اما برخی از مشتریان از جعبه شیرینی آماده استفاده می‌کنند.

جعبه خانگی

امروزه با گسترش فضای مجازی، کسب و کار‌های کوچک خانگی زیادی به وجود آمده‌اند. یکی از این کسب و کارها، پخت و پز انواع کیک و شیرینی خانگی است. همانطور که جعبه شیرینی در قنادی‌های صنعتی و صنفی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در قنادی‌های خانگی هم ارزش بالایی دارند. به همین دلیل باید از محصولی استفاده کنید‌که رضایت مشتری را جلب کند.

تبلیغات سلام با در نظر گرفتن نیاز قنادان خانگی، فروش جعبه شیرینی را به دو صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان قرار داده است.

در اغلب موارد جعبه های شیرینی به شکل سفارشی، با طراحی های اختصاصی و با چاپ برند و لوگو انجام می‌شود. به همین دلیل این جعبه ها نوعی تکنیک برندینگ برای برندها و فروشگاه‌های مختلف محسوب می‌شوند

جعبه شیرینی باید از استحکام کافی برخوردار باشد زیرا شیرینی محصولی چرب و مرطوب است و اگر در شرایط نامناسبی قرار بگیرد، می‌تواند کیفیت خود را به سرعت از دست بدهد.

داشتن جعبه شیرینی زیبا و با کیفیت می‌تواند نظر مشتری را به خود جلب کند و شانس فروش شما را افزایش دهد. زیرا اولین چیزی که مشتری با آن رو به رو می‌شود، طرح روی جعبه است. پس بهتر است با انتخاب جعبه شیرینی باکیفیت و مناسب به برندینگ خود کمک کنید.

نکات مهم جعبه

هنگام خرید جعبه کیک و شیرینی باید به نکات مهمی توجه کرد، درغیر این صورت سلامت و کیفیت شیرینی‌های شما به خطر می‌افتد و امکان دارد مشتریان خود را از دست بدهید. این نکات عبارتند از:

  1. استحکام و کیفیت
  2. مقاوم در برابر رطوبت و ورود حشرات
  3. طراحی جذاب و به‌روز
  4. اندازه‌ی متناسب (از ورود هوا جلوگیری و به شیرینی فشار وارد نکند)
  5. روکش مقوای بهداشتی و استاندارد
  6. زیره‌ی جعبه شیرینیتشکیل شده از مواد اولیه مناسب در فرایند بهداشتی
  7. سازگاری با محیط زیست
  8. عاری بودن از بوی نامناسب

قیمت جعبه 

قیمت جعبه‌های شیرینی متناسب با جنس مقوا، سایز جعبه، تعداد تیراژ، نوع چاپ و رنگ تغییر می‌کند. خرید جعبه به صورت عمده بصرفه تر از خرید آن در حجم کم است.

طراحی و چاپ 

طراحی جعبه شیرینی باید زیبا و دارای رنگ‌بندی مناسب باشد. معمولاً برای چاپ طرح‌ها برروی جعبه‌های قنادی از فناوری چاپ افست استفاده می‌شود، زیرا در این فناوری علاوه بر این که رنگ‌ها ماندگاری بالایی دارند، جذاب تر نیز به نظر می‌رسند.

برای چاپ بر روی جعبه‌ها نکات زیادی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده ازطرح‌ چاپی خاص و مناسب
  2. دارای رنگ‌بندی جذاب و با کیفیت
  3. چاپ اختصاصیبرای انواع سایز جعبه شیرینی

به طور کلی چاپ جعبه کیک و شیرینی تنوع بالایی دارد و عواملی مانند قیمت مقوا، تیغ زنی و دستمزد تعیین کننده‌ی قیمت این نوع جعبه‌ها هستند و زیره‌ی جعبه‌های قنادی هم به صورت کیلویی به فروش می‌رسد.

انواع جعبه‌ شیرینی

نیم کیلویی در سایز ۱۵*۲۰ سانتی‌متر
سه ربع کیلویی یا ۷۵۰ گرمی در سایز ۱۸*۲۳ سانتی‌متر
یک کیلویی در سایزهای ۲۷*۲۲ و ۲۳*۲۳ سانتی‌متر
یک و نیم کیلویی در سایز ۳۳*۲۳ سانتی‌متر
دوکیلویی در سایز ۲۷*۳۷ سانتی‌متر

جعبه شیرینی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش