سؤالات متداول

در این قسمت سعی کرده‌ایم سؤالاتی که معمولاً ایجاد می شوند را بیان و پاسخ انها را بگوییم. چنانچه سؤالا دیگری در ذهن شماست، آن را بیان نمایید تا پاسخ دهیم.

سؤال ۱ـ آیا مرکز سلام، تمام مراحل نشر کتاب را انجام می دهد؟

پاسخ: بله. مؤسسه چاپ و نشر سلام، تمام مراحل تولید و نشر کتاب، غیر از نوشتن، را انجام می دهد. فقط کافی است که شما متن کتاب را تحویل دهید. متن به صورت تایپی شده یا دست نویس تفاوتی ندارد. سلام سایر مراحل را انجام می دهد.

 

سؤال ۲ـ آیا باید همه مراحل چاپ و نشر کتاب به مرکز سلام سپرده شود؟

پاسخ: خیر. این موضوع به نظر شما بستگی دارد. شما می توانید تمام مراحل تولید کتاب را به این مرکز بسپارید. همچنین می توانید فقط یک یا چند مرحله را واگذار نمایید.

 

سؤال ۳ـ آیا مرکز سلام در توزیع کتاب هم کمک می نماید؟

پاسخ: بستتگی به نوع کتاب دارد. در این مورد می باید با کارشناسان صحبت نمایید. البته مؤسسه چاپ و نشر سلام در هر صورت می تواند شما را راهنمایی کند.

 

سؤال ۴ـ از کجا مطمئن شویم که مجوزهای اخذ شده توسط مرکز واقعی بوده و جعلی نمی باشند؟

پاسخ: هر گونه چاپ کتابی که برای آن مجوزهای قانونی اخذ شده است باید منتج به این حالت شود که کتاب چاپ شده در وب سایت خانه کتاب و وب سایت کتابخانه ملی نمایه گردد.

 

سؤال ۵ـ آیا شما قادر به ویراستاری کتاب هم می باشید؟

پاسخ: بله. مؤسسه چاپ و نشر سلام، با ویراستارانی همکاری می نماید. این ویراستاران می توانند کتاب شما را از جنبه های مختلف ویراستاری نمایند.

 

سؤال ۶ـ آیا این مؤسسه قادر به ترجمه آثار ما می باشد؟ آیا ترجمه را هم منتشر می نماید؟

پاسخ: بله. مؤسسه چاپ و نشر سلام، توانایی ترجمه آثار شما به زبانهای مختلف می باشد. همچنین می تواند کتاب شما را به هر تعداد زبانی که مایل باشید چاپ نماید.

 

سؤال ۷: برای چاپ کتاب چه کاغذی استفاده نمایم؟ چه قطعی باشد؟ چه تیراژی و…؟

پاسخ: سؤالات تخصصی در مورد چاپ کتاب بسته به نوع کتاب و …. دارد. بهتر است در این مورد با کارشناسان مؤسسه چاپ و نشر سلام تماس بگیرید. این کارشناسان، بعد از دریافت اطلاعات از نوع کتاب، هدف از چاپ، میزان هزینه و… می توانند بهترین راهنمایی ها را خدمت شما عرض نمایند.

 

سؤال ۸: هزینه‌ی چاپ کتاب چقدر است؟

پاسخ: هزینه به موارد مختلفی بستگی دارد. در این مورد می توانید با کارشناس مرکز تماس بگیرید. البته مطمئن باشید که مؤسسه چاپ و نشر سلام، با کمترین هزینه، این کار را برای شما انجام می دهد.

 

سؤال ۹ـ مؤسسه چاپ سلام چه نوع جعبه و کارتنهایی تولید می نماید؟

پاسخ: این مرکز، انواع جعبه و کارتن را تولید می نماید. جعبه و کارتنهای صادراتی، مخصوص خشکبار، مخصوص مواد غذایی، مخصوص فست فود و…. از تخصصهای این مرکز می باشد.

 

سؤال ۱۰ـ چگونه مطمئن شوم که قیمت محصولات تبلیغی این مرکز مناسب است؟

پاسخ: یکی از ادعاهای این مؤسسه، قیمت مناسب می باشد. البته نوسانات کیفیت و … موجب می گردد که قیمتهای مختلفی وجود داشته باشد. ولی راه اطمینان شما این است که بعد از انتخاب نوع و کیفیت محصول، قیمت آن را برآورد نمایید. سپس این قیمت را با مارکز دیگر مقایسه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش