جعبه های میوه وخشکبار وخرماجعبه و کارتنچاپ وبسته بندی وتبلیغات

چاپ و تولید بسته بندی آجیل و خشکبار

چاپ و تولید بسته بندی آجیل و خشکبار

آجیل به عنوان گونه‌ای از ارزشمندترین انواع خشکبار که طرفداران بسیاری در سطح جهان دارد شناخته می‌شود. این محصول حاصل خشک کردن میوه برخی از درختان همچون پسته، بادام، فندق و مواردی از این قبیل است. شرایط خاصی برای بسته بندی، نگهداری حمل و توزیع نیاز دارد.

بسته بندی آجیل و جعبه‌های آن

چاپ و تولید بسته بندی آجیل و خشکبار می توان به صورت های مختلفی انجام داد. در این میان ایده بسته بندی مقوایی متداول ترین نوع بسته بندی اصولی برای عرضه خشکبار به بازار هدف می‌باشد. کارتن های مقوایی ممکن است به صورت جعبه های ساده و یا هارد باکس ها تهیه شوند. استفاده از طلق در طراحی جعبه های مقوایی نیز بسیار متداول است. یکی از بهترین شیوه های معرفی بسته بندی این محصول با توجه به ابعاد و حجم جعبه مورد نظر است. امروزه در طراحی از اشکال هندسی متفاوتی استفاده می شود. پک های مکعبی و بسته های نایلونی نیز گونه‌ای دیگر از انواع بسته بندی با هدف مصرف روزانه و کاملا شخصی می باشد.

اهمیت طراحی بسته بندی آجیل و خشکبار

اگر بخواهیم ساده‌ترین تعریف را از بسته بندی داشته باشیم. باید بگوییم بسته بندی ظرف یا قالبی است که محتویات مورد نظر در آن قرار می گیرد. حال این ظرف می تواند از هر متریالی باشد اما باید دقت شود. که در مقابل عوامل بیرونی و احتمالی مانند ضربات، فاسد شدن، فشار و ارتعاشات و لرزش، از محتویات به خوبی محافظت نماید. تعاریف زیادی برای بسته بندی آجیل و خشکبار وجود دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم :

  • بسته بندی آجیل به عنوان سیستمی است که در صرفه جویی هزینه و زمان کمک می کند.
  • بسته بندی آجیل، تضمینی است برای محافظت از محصول هنگام توزیع تا زمانی که برای مصرف به دست مصرف کننده می رسد.
  • بسته بندی خشکبار ترکیبی از صرفه جویی در هزینه و بالا بردن قدرت بازاریابی است که می تواند فروش و سود را تا حد زیادی افزایش دهد.
  • بسته بندی خشکبار باید از ورود اشعه مضر خورشید ، اکسیژن، گرد و غبار و سایر عوامل بیرونی به داخل بسته جلوگیری کند و دوام و کیفیت بالایی داشته باشد تا این جابجایی پاره نشود.

در چاپ و بسته بندی خشکبار چه مواردی باید رعایت شود؟

چاپ و تولید بسته بندی آجیل و خشکبار تاثیر زیادی در افزایش محصول تولیدی خواهد داشت، چرا که عموما مشتریان محصولی را می‌پسندند که بسته بندی شکیل‌تر و خلاقانه‌تری داشته باشد، حتماً خودتان تا حالا این تجربه را به دست آورده‌اید. اما بسته بندی مواد غذایی تنها کافی نیست و اگر می‌خواهید به یک برند معتبر تبدیل شوید و مشتریان ثابتی را جذب کنید، بهتر است در کیفیت محصول تولیدی خود نیز دقت کافی را به عمل آورید.

استعلام ‌قیمت

بسته بندی این محصولات اگر در قالبهای ساده‌تر و با ضخامت کمتر طراحی گردد. قیمت کمتری در مقایسه با جعبه‌های سخت و یا همان هارد باکس‌ها دارد. اگر در تهیه و تولید از طلق نیز استفاده گردد. علاوه بر کاهش امکان نفوذ آب و رطوبت به بافت داخلی جعبه، تاحدودی قیمت بسته بندی نیز افزایش خواهد یافت.

گرافیک نیز از جمله مواردی است که در تعیین قیمت بسته بندی و دیگر انواع محصولات تجاری موثر می‌باشد. استفاده از چاپ و گرافیک حرفه ای، حروف برجسته، چاپ طلاکوب و یا نقره کوب، استفاده از چاپ اکلیلی و مواردی از این قبیل هزینه بردار بوده و باید در زمان سفارش کارتن مورد نظر هزینه های مربوطه را نیز مدنظر قرار دهید.

در هر صورت شما می‌توانید برای استعلام ‌قیمت و هزینه‌ نهایی بسته بندی محصولات تولیدی با واحد تبلیغات سلام در تماس باشید.

طراحی و تولید بسته بندی آجیل و خشکبار
طراحی و تولید بسته بندی آجیل و خشکبار

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش