چاپ انواع پاکت های کاغذی پزشکی و اداریچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپسربرک و فاکتور

پاکت آزمایشگاهی و پزشکی|چاپ و طراحی

پاکت آزمایشگاهی و پزشکی|چاپ و طراحی به صورت آنلاین

واحد تبلیغات سلام پاکت آزمایشگاهی و پزشکی|چاپ و طراحی به صورت آنلاین با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام می‌دهد و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد.اگر شما قصد دارید لگو و اطلاعات تماستان را روی پاکت داشته باشید به ما مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پاکت آزمایشگاهی و پزشکی|چاپ و طراحی به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

امروزه جهت ارائه دادن جواب آزمایش بیماران نیاز به پاکت آزمایشگاه دارد. پاکت جواب آزمایش به پاکتی گفته می‌شود که کاغذ جواب آزمایش را در آن قرار می‌دهند. سایز پاکت های آزمایشگاه اصولا کمی بزرگتر از A5 می‌باشد که میتوان کاغذ A5 و یا کاغذ A4 جواب آزمایش تا شده را به راحتی در آن قرار داد.

طراحی اصولی لوگو و جزییات بسته بندی و همچنین کیفیت متریال به کار رفته،در چاپ پاکت بر ذهن افراد موثر بوده و منجر به جلب اعتماد آنان می‌گردد. در چاپ پاکت اطلاعات مثل آدرس و خدمات درمانی که ارائه می‌شود، چاپ می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با طراحی مناسب نظر و اعتماد مخاطبان را جلب کنید.
استحکام و مقاومت پاکت در برابر عوامل محیطی و پارگی اهمیت بالایی دارد. چون لازم است که از اطلاعات درمانی بیمار در حین فرایند درمان و شاید برای زمان طولانی محافظت شود. بنابراین برای جلب رضایت افراد و ثبت هویت خود بهتر است چاپ پاکت را با بالاترین کیفیت و دقت انجام دهید.

انواع کاغذ

چاپ پاکت آزمایشگاهی در ابعاد و انواع مختلف بسته.به نوع اطلاعات و مشخصات همچنین نوع آزمایش انجام می‌شود. برخی از اندازه های پاکت آزمایشگاهی عبارتند ازپاکت A5، A4، A3 و B5، پاکت‌نامه و… می‌باشد.پاکت جواب آزمایش در جنس های تحریر، گلاسه و مقوا پشت طوسی چاپ و تولید می‌شود.و به صورت صحافی شده و آماده تحویل میگردد.

مقوا پشت طوسی: در این نوع کاغذ سطح بیرونی کاملا سفید و مانند کاغذ گلاسه و نیمه براق می باشد اما سطح داخلی آن طوسی رنگ است و دقیقا همان کاغذ پوشه های قدیمی مدارس می باشد.

کاغذ گلاسه، تحریر و مقوا ایندربرد: کاغذ گلاسه هر ۲ سمت آن سفید بوده و حالت نیمه مات دارد. کاغذ ایندربرد نسبت به گلاسه از ضخامت ظاهری بیشتری برخوردار است. سطح بیرونی آن براق و سطح داخلی آن مات و کاملا هر دو سمت آن سفید می باشد. تحریر نوعی کاغذ کاملا مات می باشد که بسیار برای نوشتن مناسب است.

مدل پاکت: پاکت ها بصورت در دار یا بدون در / جیب دار یا بدون جیب / پنجره دار یا بدون پنجره چاپ و تولید می‌شوند.

انواع چاپ پاکت آزمایشگاه

چاپ پاکت آزمایشگاهی علاوه بر آنکه پوشش و محافظ برای محتوای درون پاکت است، راهکاری مناسب و غیرمستقیم برای تبلیغات و برندینگ آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به حساب می‌آیند. به همین دلیل نمی‌توان از اهمیت آن‌ها چشم‌پوشی کرد. انواع پاکت طبق سلیقه شما از جنس، رنگ و طراحی مختلفی تشکیل می‌شوند.

 چاپ روی پاکت جواب آزمایش هم می تواند بصورت تمام رنگی، دورنگ و تکرنگ می تواند باشد.

چاپ دیجیتال

روش چاپ دیجیتال پاکت برای تیراژهای پایین، فوری بودن سفارش یا سفارش چاپ در تعداد دلخواه و حتی ‏تکی مناسب است. ما در مجتمع چاپ کهن از جدیدترین و بروزترین دستگاه های چاپ دیجیتال استفاده می ‏کنیم تا سفارشات شما را با حداکثر سرعت و کیفیت انجام دهیم.‏

چاپ افست پاکت

روش چاپ افست پاکت برای تیراژهای بالا مناسب می دانیم و در صورتی که فوری بودن تحویل سفارش مهم ‏نیست بهترین و مقرون به صرفه ترین روش، چاپ افست برای پاکت نامه است. پیشرفته بودن دستگاه های افست ‏باعث شده تا کیفیت محصولات مشتریان را راضی نگه دارد.‏

چاپ پاکت اختصاصی

در صورتی که هدف شما از چاپ پاکت برای اهداف تبلیغاتی و داشتن ست اداری جذاب متفاوت ‏است باید از خدمات چاپ پاکت اختصاصی استفاده کنید. با خدمات چاپ اختصاصی پاکت نامه می توانید کاملا از رقبا متمایز شوید و حرفه ای به نظر برسید. استفاده از ‏طرح های تکراری یا نسبتا مشابه باعث خدشه دار شدن تصویر برند شما خواهد شد بنابراین با طراحی و چاپ ‏اختصاصی نگرانی از این بابت نخواهید شد. برای این منظور کافیست سفارش طراحی پاکت نامه را جداگانه به ‏ثبت برسانید.‏

نکات لازم در طراحی چاپ پاکت آزمایشگاه

  1. در طراحی پاکت آزمایشگاه از رنگ سازمانی آزمایشگاه خود استفاده کنید.
  2. نوع آزمایش نیز باید مشخص باشد.
  3. اگر پاکت آزمایشگاه مورد نظر از نوع جیبدار باشد. می توانید برای قسمت های جیب دار هم طراحی های لازم را انجام دهید.
  4. رعایت محدوده ابعاد پاکت طبق استانداردهای مربوط به اندازه پاکت ها
  5. طرح پاکت باید شکیل و ساده و مطابق با روال های اندازه گیری باشد.
  6. نام و نشان تجاری آزمایشگاه، شماره تلفن و آدرس نیز باید روی پاکت قرار داشته باشند.
  7. در طراحی پاکت های آزمایشگاهی بر روی سادگی و وضوح اطلاعات تمرکز کنید.

درباره ما

مجموعه تبلیغات سلام در طراحی و چاپ انواع پاکت‌های پزشکی و آزمایشگاه بسیار حرفه‌ای می‌باشد. همچنین شما می‌توانید انواع اقلام تبلیغاتی با قیمت مناسب و طراحی بسیار شکیل را ازما دریافت کنید. لازم به ذکر است چاپ انواع پاکت در مجموعه سلام طبق سلیقه شما و نظر طراحان مجرب ما انجام می‌شود. برای دریافت استعلام قیمت با مشاورین و کارشناسان ما تماس گرفته.و سفارش خود را ثبت کنید.

پزشکی
پزشکی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش