اخبار چاپ و نشرپوستر، کاتالوگ و بروشورچاپ روی انواع هدایای تبلیغاتیچاپ نایلون های تبلیغاتیچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپطلاکوب

چاپ پوستر انتخاباتی|طراحی و تولید|مناسبترین قیمت

چاپ پوستر انتخاباتی|طراحی و تولید|مناسبترین قیمت به صورت آنلاین

واحد تبلیغات سلام خدمات چاپ پوستر انتخابات همراه با خدمات طراحی را به کاندیداهای مختلف با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت ارائه می‌کند. که حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید چاپ پوستر انتخاباتی انجام دهید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ پوستر انتخاباتی|طراحی و تولید|مناسبترین قیمت به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ پوستر تبلیغاتی

تبلیغات چاپی از جمله مهمترین تبلیغات در زمان حال حاضر می‌باشد. چاپ تراکت ، چاپ کارت ویزیت ، چاپ بنر و پوستر از این مدل تبلیغات می‌باشند. یکی از معتبرترین تبلیغات این حوزه چاپ پوستر می‌باشد. عموما در طول روز پوسترهای زیادی را در اطراف خود می‌بینید. تمامی آن پوسترها بلا استثناء می‌خواهند مفاهیمی را به شما منتقل نمایند. در مراکز تجاری و خیابان‌ها صاحبان کسب و کار پوسترهایی را به شیشه ویترین خود چسبانده‌اند. به این پوسترها به طور کلی پوستر تبلیغاتی می‌گویند.

چاپ پوستر انتخاباتی

چاپ پوستر انتخاباتی، از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در زمان شرکت در هر انتخاباتی باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. هیچ‌چیز به‌اندازه پوستری با طرح جذاب و چاپ باکیفیت نمی‌تواند نام شما را در اذهان رای‌دهندگان ماندگار کند و آنان را به رای‌دادن به شما ترغیب کند.

اهمیت چاپ پوستر

پوسترهای انتخاباتی، راهی عالی برای رساندن پیام انتخاباتی شما به رای‌دهندگان است. ممکن است نتوانسته باشید با همه مخاطبین‌تان صحبت کنید یا پیام‌تان را به‌ صورت رودررو به آن‌ها برسانید. اما چاپ پوستر انتخاباتی این کار را آسان می‌کند و به شما کمک می‌کنند صدای‌تان را به طیف گسترده‌تری از مخاطبین‌تان برسانید.
اگرچه افراد ممکن است از حضور در سخنرانی‌های انتخاباتی شما شانه خالی کنند؛ اما چاپ پوستر انتخاباتی جذاب باعث می‌شود که کارزار تبلیغاتی خود را به خیابان‌ها ببرید و توجه افراد بیشتری را جلب کنید. همچنین، باعث می‌شود که بیشتر جلوی چشم مخاطب قرار داشته باشید و در نتیجه، نام شما در ذهن‌شان حک شود.

هیچ راه ارتباطی به اندازه تصویر قوی و اثرگذار نیست؛ بنابراین اگر می‌خواهید کسی را تحت تاثیر قرار دهید، باید چیزی جذاب را مقابل دیدگان او قرار دهید. در این بین، افرادی که برای شرکت در انتخابات خودشان را آماده می‌کنند، باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر چاپ پوستر انتخاباتی داشته باشند.

نکات مهم

با توجه به این‌که قیمت چاپ پوستر انتخاباتی ممکن است هزینه تبلیغات انتخاباتی را افزایش دهد، برای آن‌که بیشترین بازده را از پوسترهای انتخاباتی خود دریافت کنید، بهتر است نکات زیر را همواره مد نظر داشته باشید:
۱. انتخاب طرح مناسب
برای آن‌که بتوانید به‌خوبی توجه مخاطبین را به خودتان جلب کنید، حتما طرح مناسب و جالبی را انتخاب کنید. از انتخاب طرحی که با شعار انتخاباتی شما هماهنگ نیست یا اسباب خنده بینندگان را فراهم می‌سازد، خودداری کنید. طرح پوستر شما باید بینندگان را به حمایت از شما ترغیب کند و باعث شود که نام شما در ذهن آن‌ها ماندگار شود.
۲. نصب پوستر در محل مناسب
برای آن‌که پوسترهای انتخاباتی شما به‌خوبی بتوانند توجه رای‌دهندگان را به خود جلب کنند، باید در مکانی نصب و نمایش داده شوند که مخاطبین هدف شما به آنجا مراجعه می‌کند.
از دیگر مکان‌هایی که پوسترهای شما را در معرض دید مخاطبین قرار می‌دهد، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی است. در این مکان‌ها چون افراد مجبور به توقف هستند، خواه‌ناخواه پوسترهای شما را خواهند دید. دیوار محل‌های پرتردد هم گزینه مناسبی است، به شرط آن‌که زیبایی شهر را زایل نکنید. صندوق رستوران‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و کافه‌ها از دیگر مکان‌هایش پیش‌نهادی ما برای نصب پوستر تبلیغاتی است.
۳. چاپ پوستر در اندازه‌های گوناگون
ابعاد پوسترها با توجه به محل قرارگیری‌شان باید در ابعاد گوناگونی چاپ شوند. بنابراین، لازم نیست که تمامی پوسترها را در ابعاد بزرگ چاپ کنید و با چاپ پوستر در قطع کوچک‌تر، در هزینه و قیمت چاپ پوستر انتخاباتی صرفه‌جویی خواهید کرد. بهتر است پوسترهای بزرگ را به بیلبوردها اختصاص دهید و از پوسترهای کوچک‌تر برای خانه‌ها، مغازه‌ها و… استفاده کنید.

چاپ

چاپ تراکت انتخاباتی بر روی انواع کاغذ تحریر و گلاسه با وزن های متنوع و بصورت تمام رنگی و یا تکرنگ و دورنگ انجام می‌شود. اصولا از تراکت های ارزان در تعداد بالا جهت تبلیغات انتخاباتی استفاده می‌شود.

قابل توجه مشتریان گرامی:
چاپ بر روی کاغذهای تحریر نسبت به کاغذ گلاسه قطعا تیره تر و کدرتر خواهد شد. در صورت حساس بودن به رنگ به خصوص در تبلیغات انتخاباتی بعلت وجود عکس کاندیدا، این موضوع رو در نظر بگیرید که هزینه تراکت تحریر بسیار به صرفه تر خواهد بود ولی خروجی چاپ نسبت به گلاسه تیره تر و کدرتر می‌شود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ پوستر انتخاباتی

عواملی مثل نوع کاغذ، گرماژ و تیراژ بر قیمت چاپ پوستر انتخاباتی تاثیر می‌گذارد. در‌صورتی‌که بخواهید پوستری با روکش سلفون و یووی سیلندری چاپ کنید، هزینه چاپ مقداری افزایش خواهد یافت. ابعادی که برای چاپ پوسترها انتخاب می‌کنید هم بر قیمت کلی آن تاثیرگذار خواهد بود.
عموما از کاغذ گلاسه با گرماژ ۱۱۵ به بالا برای چاپ پوستر انتخاباتی استفاده می‌شود. اما کاغذ تحریر و کاغذ کرافت هم کاربرد بالایی دارند. اخیرا، استفاد از کاغذهای سازگار با محیط زیست و تجدیدپذیر کرافت رواج بالایی پیدا کرده است. هزینه چاپ پوستر با استفاده از کاغذ کرافت نسبت به کاغذ تحریر و کرافت کمتر است و با توجه به این‌که دوست‌دار محیط زیست محسوب می‌شود، پیش‌نهاد می‌شود برای چاپ پوست انتخاباتی از این نوع کاغذها استفاده کنید.

ویژگی‌های پوسترهای انتخاباتی

پوسترهای انتخاباتی یکی از بخش‌های مهم در تبلیغات هستند و نقش حیاتی در این راه دارند. نسبت به دیگر موارد مثل تراکت، بروشور و کارت ویزیت، پوسترهای انتخاباتی ابعاد بزرگتری دارند و اطلاعات بیشتری بر روی آن‌ها درج می‌شود. یک پوستر خوب انتخاباتی عبارتند از:

  • پوسترهای انتخابات باید در عین سادگی اطلاعات جامعی را در اختیار مخاطبین قرار دهند.
  • در طراحی پوسترهای انتخاباتی باید از رنگ‌های هماهنگ با دیگر محصولات استفاده کرد.
  • کیفیت تصاویر را دست کم نگیرید. زیرا تصاویر نقش مهمی در انتخابات دارند.
  • از شلوغی دوری کنید. زیرا بیش از حد شلوغ کردن محصولات انتخاباتی فقط بیننده را گیج می‌کند. پس همه چیز را در جای درست قرار دهید.
  • شعار و هدف خود را کاملا واضح و بولد در طراحی مشخص کنید.
  • در طراحی پوسترهای انتخابات مجلس حتما ترکیب‌بندی را رعایت کنید و از المان‌های درست استفاده کنید

پوستر انتخاباتی

پوستر انتخاباتی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش