چاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپ

چاپ لیبل و برچسب همراه با طراحی و مناسبترین قیمت

چاپ لیبل و برچسب همراه با طراحی و مناسب‌ترین قیمت به صورت آنلاین

واحد تبلیغات سلام چاپ لیبل و برچسب همراه با طراحی و مناسب‌ترین قیمت و کیفیت بالا انجام میدهد، و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد. و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید که با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ لیبل و برچسب همراه با طراحی و مناسبترین قیمت به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

لیبل و برچسب

چاپ لیبل می تواند به عنوان شناسنامه برند و روشی مناسب برای معرفی محصول و یا خدمات شما باشد. که می تواند به سازمان ، نهاد و خدمات شما اعتباری دوچندان ببخشد. در نتیجه در طراحی و چاپ خود نهایت دقت را داشته باشید.  واحد و تبیغات سلام همواره سیاست کلی خود را بر این داشته تا در زمینه طراحی و سایر خدمات چاپی شما نهایت دقت و همکاری را با شما عزیزان داشته باشد که همواره با آسودگی خیال خدمات آنلاین چاپی خود را در اختیار ما قرار دهید.

طراحی

در صورتی که طراحی لیبل خود را از پیش انجام داده‌اید.تنها با ارسال آن در کوتاه‌ترین زمان آن را تحویل بگیرید. اما در صورتی که برای لیبل خود به طرحی حرفه ای و جذاب نیاز دارید، آن را به ما بسپارید. طراحی لیبل با رعایت اصول مدرن و مینیمال، صنعتی و رعایت هویت بصری و رنگ سازمانی شما،.در نظر گرفتن روانشناسی رنگ و نوع محصولی که لیبل روی آن می‌چسبد. که با قیمت مناسب و زمان کوتاهی انجام می‌شود.

چاپ

چاپ برچسب‌ها می‌تواند مختلف باشد. به طوری که شما در لیبل پشت چسب دار مانند لیبل شامپو باید از برش‌های نیم تیغ استفاده کنید؛ اما در لیبل کاغذی نیازی به آن نیست. همچنین شما می‌توانید لیبل‌های خود را روکش‌دار یا بدون روکش سفارش دهید که فرآیند چاپ آن‌ها نیز با هم متفاوت هستند.

انواع چاپ

لیبل‌ها دارای جنس های مختلف و متنوعی هستند که در ادامه برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • کاغذی: لیبل های کاغذی از پرطرفدارترین و بهترین نوع هستند که از کاغذ براق بدون روکش تولید می‌شوند. و قدرت چسبندگی بالایی بر روی سطوح صافی مثل پلاستیک، چوب و شیشه دارند. از طرف دیگه چون با این روش چاپ دیجیتال تهیه می‌شوند کیفیت رنگ طرح در آن‌ها پس از چاپ به خوبی حفظ می‌شود. همچنین با کیفیت، مرغوب و با دوام،.می‌توانند در ابعاد و اشکال مختلف تولید شده.و جلوه‌ی محصول شما را دو چندان کنند.  
  • شبرنگ: لیبل هایی هستند که قابلیت درخشش در تاریکی و نور کم را دارند.
  • سلفون براق و مات: این لیبل ‌ها با یک لایه سلفون پوشیده شده‌اند که تا حدودی طول عمر آن را افزایش می‌دهد؛ البته باید توجه داشته باشیم بخاطر مرغوبیت جنسی که دارند به همین میزان با کیفیت و با دوام هستند.
  •  شفاف و شیشه‌ای:لیبل‌ هایی هستند که نوشته و طرح روی آن‌ها از هر دو طرف قابل مشاهده است.
  • پی وی سی: این لیبل ‌ها از جنس پلاستیک پی وی سی هستند. استفاده از پی وی سی برای لیبل‌ ها می‌تواند تا حدودی دوام آن‌ها را افزایش دهد.
  • یووی: در تولید این لیبل ‌ها از اشعه‌ی یووی برای افزایش استحکام استفاده می‌شود.
  • طلاکوب: این لیبل ‌ها نیز از ورق‌های متالایز طلایی تولید شده‌اند. این کار ظاهر آن‌ها را تا حدودی بهبود می‌دهد؛ این درحالی است.که لیبل های کاغذی، در عین سادگی، هم جذابیت بالایی دارند.و هم در مقایسه با طلاکوب مقرون به صرفه‌ هستند.
  • اموال: لیبل‌ های کاغذی ساده‌ای هستند که برای مشخص کردن اموال و دارایی‌های سازمان‌ها و مراکز به کار می‌روند. 
  • پشت چسب دار: طراحی و چاپ لیبل پشت چسب دار یکی از رایج‌ترین روش‌های معرفی و حفظ اعتبار نام تجاری شما، شرکت و تجارت‌تان است. از آنجایی که برای درج بر روی کالا و محصولات مختلف در صنایع گوناگون استفاده می‌شوند،.باید برای تهیه آن‌ها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و دستگاه‌های چاپی به روز استفاده کرد.

چاپ افست لیبل چه تفاوتی با دیچیتال دارد؟

در چاپ افست لیبل می‌توانید با قیمت ارزان تری به ازای هر عدد لیبل خود را چاپ کنید ولی محاسبه قیمت با سایز ثابت و حداقل تیراژ ۱۰۰۰ عددی ثابت باعث می شود چاپ دیجیتال بسیار آسان تر، سریع تر و بهینه تر باشد. با این حال هنوز هم برخی از تکنیک های چاپی مانند یووی، فیلتر دار و طلاکوب تنها توسط چاپ افست انجام می شود.

سخن پایانی

در تبلیغات سلام امکان سفارش برچسب تبلیغاتی برجسته با برش‌های خاص وجود دارد. در برش‌های خاص نیز شما می‌توانید طرح‌هایی با اشکال مختلف برای چاپ لیبل ارائه دهید تا آن‌ها را برای شما طراحی و چاپ کنند.
اگر به دنبال لیبل‌ های با کیفیت و جذاب هستید، می‌توانید در وبسایت چاپ سلام لیبل مورد نظرتان را در اشکال مستطیل، مربع و دایره در ابعاد دلخواه به صورت آنلاین سفارش دهید.

برچسب
برچسب

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه‌ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش