اخبار چاپ و نشراخذ شابک فیپا و مجوز از وزارت ارشادانتشاراتخدمات پس از چاپ

چاپ کتاب آشپزی در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت بالا

چاپ کتاب آشپزی در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت بالا

چاپ کتاب آشپزی 

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که از خوردن غذا و شیرینی‌جات لذت نبرد و از تنوع غذایی استقبال نکند. در روزگار ما به دلیل پیشرفت‌هایی که اتفاق افتاده است انواع مواد اولیه‌ای که تا چند دهه‌ پیش متعلق به نقاط خاصی در جهان بود همه‌جا در دسترس‌اند و همین موضوع باعث بیشتر شدن تنوع غذایی شده است. از طرفی به نظر می‌رسد درهم‌آمیختگی‌های فرهنگی‌ای که در سراسر دنیا اتفاق افتاده است باعث اختراع غذاهای جدیدی شده است و حتی بتوان کتابی با نام خود چاپ کرد.

این روزها می‌توانیم فهرست کاملی از غذاهای گیاهی برای گیاهخوارها تهیه کنیم، چندین و چند دستور آشپزی سریع در اختیار آقایان و خانم‌های شاغل بگذاریم و حتی برای افرادی که نیاز به رژیم‌های خاص برای افزایش یا کاهش وزن دارند هم گزینه‌های زیادی دارد. با انتخاب یک کتاب آشپزی مناسب می‌توانید سفره‌ای متفاوت داشته باشید و ازغذا بیشتر از هر زمان دیگری لذت ببرید. و کامل‌ترین دستورهای غذاهای ایرانی و آشپزی ملل را برای تبدیل‌شدن به یک آشپز حرفه‌ای در اختیار داشته باشیم.

چاپ

چاپ دیجیتال کتاب آشپزی با هدف ارتقاء سطح کیفی اشپزی بانوان و علاقه‌مندان به آشپزی صورت می‌گیرد که نویسندگان این نوع کتاب آشپزهای ماهری می‌باشند  تجربیات خود و لیست غذاها و شیرینی‌ها و کیک‌های خود را بصورت دیجیتالی در کتاب آشپزی به چاپ می‌رسانند. با افزایش چاپ دیجیتال کتاب آشپزی تصمیم گرفته‌ایم

 

مراحل چاپ دیجیتال کتاب آشپزی

  • نویسنده یا مترجم یا همان اشپز حرفه ای، محتوایی را گردآوری و یا خلق می‌کند.مثلا دستور انواع غذهای ایرانی یا انواع کیک و دسرها را جمع آوری می کند.
  • به تایپ و حروف چینی نوشته‌ها می پرداز و دومین مرحله از مراحل چاپ دیجیتال کتاب آشپزی تایپ و حروف چینی مطالب آشپزی می باشد.
  • از مرحله چاپ دیجیتال کتاب آشپزی متن تایپ شده توسط یک یا گروهی از ویراستاران، ویرایش و بازخوانی می‌شود.
  • متن مطالب آشپزی را صفحه‌آرایی می‌کنندو همچنین خانه کتاب مسئول کد سیزده رقمی بین‎المللی (شابک) را ثبت می‌کند. در این قسمت تمام مشخصات کتاب ذکر می‌شود.
  • از مراحل چاپ دیجیتال کتاب آشپزی برای اخذ فیپا (شناسنامه کتاب) به کتابخانه ملی ارسال می‌شود.
  • نهایتا کتاب توسط کتابخانه ملی بررسی و اطلاعات کامل آن به وزارت ارشاد اسلامی ارسال می‌شود و این وزارت خانه مجوزی را برای چاپ کتاب صادر می‌کند.
  • در مراحل چاپ دیجیتال کتاب آشپزی است که ناشر کتاب را به چاپخانه برای لیتوگرافی، چاپ و صحافی ارسال می‌کند.

تکنیک نوشتن کتاب آشپزی

در نظر داشته باشید که یکی از غذاهای کتاب شما در وعده غذاهایی که روزانه پخت میشوند و پختن آنها نیز راحت و سریع است، قرار میگیرد، حتما حتما در دستورغذا از زمان بندی سفارشی برای پخت استفاده کنید،( ۱۵ دقیقه، ۳۰ دقیقه) و تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا دریابید که چگونه نوشتن و توضیح دادن دستور پخت می تواند برای کاربر کتاب آشپزی منطقی و در عین حال ساده و کاربردی باشد.

چگونه یک کتاب آشپزی پرفروش بنویسیم؟

هرچه قدر کاربر و مخاطب شما بیشتر با کتاب ارتباط برقرار کند و با یادگرفتن دستورالعمل ها بتوانند آشپزی هایی خوبی انجام دهد و به صورت ملموس پیشرفت را در کار خود ببییند، در این صورت میتوان گفت، کتاب آشپزی نوشته شده به موفقیت رسیده و به دنبال این موفقیت بدون شک فروش فوق العاده ای نیز به همراه خواهد داشت،اما بسیاری از نویسندگان مشتاق کتاب آشپزی، درک نمی کنند که دستور العمل های اولیه کتابشان، اغلب به صورت بداهه گویی نوشته شده و باید برای خواننده عمومی ساده تر شده و تفهیم و کدگذاری شود.

چگونه کتاب آشپزی خود را چاپ کنیم؟

کمک گرفتن از بهترین انتشارات ایران یک راه خوب برای چاپ کتاب آشپزی شما می‌باشد، نخست بایستی عزم خود را جزم کرده و فایل‌های اولیه کتاب آشپزی را تهیه کنید و با کمک گرفتن و اعتماد به انتشارات مورد نظر خود روند چاپ کتاب را نظاره گرباشید، مؤسسه چاپ و نشر سلام به عنوان یکی از بهترین انتشارات ایران در سال‌های اخیر خدمات چاپ کتاب را با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می‌دهد، از این رو توصیه میک‌نیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ و نوشتن کتاب آشپزی با ما در ارتباط باشید.

کتاب آشپزی
کتاب آشپزی

 

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش