اخبار چاپ و نشراخذ شابک فیپا و مجوز از وزارت ارشاداستان آذربایجان غربیانتشاراتخدمات پس از چاپروکش جلدصحافیطلاکوب

چاپ کتاب|مجوز کتاب|صفحه آرایی|کمترین هزینه|کیفیت بالا

چاپ کتاب|مجوز کتاب|صفحه آرایی|کمترین هزینه|کیفیت بالا به صورت آنلاین در آذربایجان غربی

موسسه چاپ و نشر سلام چاپ کتاب|مجوز کتاب|صفحه آرایی|کمترین هزینه|کیفیت بالا را به صورت آنلاین برای شما عزیزان انجام می‌دهد. برای کتاب خود در ابعاد سفارشی با ما تماس بگیرید.

چاپ کتاب|مجوز کتاب|صفحه آرایی|کمترین هزینه|کیفیت بالا به صورت آنلاین در آذربایجان غربی

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ کتاب

چاپ کتاب شامل مراحل زیادی است (طراحی جلد، ویراستاری، صفحه آرایی، اخذ مجوز)، که نیاز به اختصاص زمان بسیاری دارد. اما اگر نیاز به ارائه خدمات چاپ فوری کتاب دارید می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا با مشاوره رایگان و راهنمایی کامل، کتابتان را با فوریت بالا به چاپ برسانیم.

باید مد نظر داشته باشیم که فرآیند صدور مجوز کتاب، برعهده ی اداره محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و انتشارات دخل و تصرفی در این زمان برعهده ندارد اما نویسندگانی که برای دریافت کتاب خود عجله دارند، معمولا پس از صدور مجوز کتاب، چاپ دیجیتال را انتخاب می‌کنند.

صفحه آرایی کتاب

یکی از مراحل مهم در فرایند چاپ کتاب صفحه آرایی کتاب است. در این مرحله طراح یا صفحه آرا محتوای کتاب را دریافت می‌کند و صفحه به صفحه آن را بررسی و از نظر ظاهری ویرایش می‌نماید. به دلیل اینکه پس از صفحه آرایی.تغییر دادن بخشی جزئی یا کلی از.متن تمامی بخش‌های آن را به هم خواهد ریخت،.بنابراین این مرحله باید آخرین مرحله ویرایش کتاب باشد.

اهمیت صفحه آرایی

صفحه آرایی مناسب باعث می‌شود.که خواندن کتاب شما لذت بخش باشد نه خسته کننده. حتی اگر محتوای کتاب شما پیچیده و سنگین باشد،.صفحه آرایی مناسب باعث انتقال حس آرامش به خواننده می‌شود و وی را خسته نمی‌کند. برخلاف نظر بسیاری از افراد که ترجیح می‌دهند صفحه آرایی کتاب خودشان را شخصاً انجام دهند، این کار بسیار تخصصی و براساس تجربه است. صفحه آرا براساس حوزه کتاب، محتوای آن و نظریات نویسنده یا مترجم این کار را انجام می‌دهد.

خدمات ما در زمینه صفحه آرایی

موسسه سلام آماده همکاری.در زمینه صفحه آرایی نوشته‌ها و ترجمه‌های شما می‌باشد. این موسسه در حال حاضر با چندین همکار طراح در این حوزه فعالیت دارد که سابقه صفحه آرایی صدها کتاب را با بالاترین کیفیت در کارنامه خود دارند. تجربه و آموزش این افراد باعث رعایت اصول اساسی در این زمینه می‌شود. بنابراین نتیجه کار یک کتاب دلنشین و لذت بخش برای مطالعه است.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه صفحه آرایی و همچنین سایر مراحل چاپ کتاب مانند طراحی جلد، ویراستاری، اخذ مجوزها، چاپ و صحافی می‌توانید با همکاران ما در موسسه سلام تماس بگیرید. همکاران ما تمامی نکات تکمیلی در این حوزه را با شما در میان خواهند گذاشت تا بتوانید انتخاب بهتری برای چاپ کتاب خود داشته باشید. همچنین شما می‌توانید از خدمات آنلاین و رایگان ما از جمله بخش برآورد هزینه چاپ کتاب استفاده نمایید.

چه کسانی نیاز به چاپ کتاب فوری دارند؟

گاهی ممکن است دانشجویان و اساتید دانشگاهها نیاز به چاپ فوری کتاب  پیدا کنند. گاهی افراد یک نسخه pdf از کتابی دارند و بدون نیاز به مجوز میخواهد اثر را چاپ کنند.
همچنین در برخی شرایط نیاز است تا برای برندسازی شخصی با چاپ کتاب در جشنواره یا رویدادی شرکت کرده و زمان کمی هم دارند، در این موارد افراد نیاز دارند تا در کمترین زمان ممکن کتاب خود را چاپ کنند.

فیپا، مجوز و اعلام وصول

فیپا: فیپا یا فهرست نویسی پیش از انتشار مجوزی است که توسط کتابخانه ملی به هر کتاب تعلق می‌گیرد. این مرحله بین یک الی دو هفته زمان نیاز دارد و پس از اخذ فیپا آن را معمولاً در پشت صفحه عنوان کتاب درج می‌کنند. پس از دریافت فیپا می‌توانید برای اطمینان، مشخصات آن را در سایت کتابخانه ملی ایران بررسی کنید.

مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: در مرحله بالا محتوای کتاب مورد بررسی قرار نمی‌گیرد اما برای دریافت مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، باید محتوای کتاب مورد بررسی قرار گیرد. این مرحله معمولاً زمان‌برترین مرحله در تمامی فرایند چاپ کتاب است. وزارت ارشاد پس از بررسی محتوای کتاب سه نوع وضعیت را برای کتاب مشخص می‌کند، تایید کتاب، تایید با اصلاحات ورد کتاب.

کتاب‌های علمی و دانشگاهی معمولاً در همان مرحله نخست تایید می‌شوند. کتاب‌های شعر و رمان نیز به صورت معمول با اصلاحات جزئی مورد تایید قرار می‌گیرند. تنها در صورتی کتاب رد می‌شود که دارای مشکلات اخلاقی، قانونی یا سیاسی بسیار زیاد باشد. همچنین قابل ذکر است که در صورتی که کتاب دارای اصلاحیه باشد فراید اخذ مجوز در این مرحله با تاخیر روبرو خواهد شد و در غیر این صورت مجوز کتاب در ۱۰ الی ۱۵ روز صادر می‌شود.

اعلام وصول کتاب: پس از چاپ کتاب باید سه جلد از کتاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود. این مرحله در اصطلاح اعلام وصول نام دارد.و پس از ارسال این سه جلد پرونده کتاب در وزارت ارشاد بسته می‌شود. اعلام وصول به این دلیل است که مشخص شود.آیا کتابی که مجوز چاپ آن صادر شده.دقیقاً همان کتاب چاپ شده است.یا اینکه در فرایند چاپ کتاب تغییراتی در آن ایجاد شده است.

چاپ کتاب|مجوز کتاب|صفحه آرایی|کمترین هزینه|کیفیت بالا به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال کتاب یکی از روش‌های نوین چاپ است که به شما امکان می‌دهد کتاب خود را با هر تعداد و در هر زمانی که بخواهید چاپ کنید. این روش چاپ برای کتاب های تک نسخه و تیراژ پایین مناسب است. شما می‌توانید کتاب خود را به صورت فایل PDF به ما ارسال کنید.و ما آن را با بهترین کیفیت به شما ارسال می‌کنیم. چاپ دیجیتال کتاب با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ، سرعت و دقت بالایی دارد و شما می توانید در زمان فوری کتاب خود را در اختیار داشته باشید. 

چاپ افست کتاب

در چاپ افست ابتدا چیزی که قرار است چاپ شود روی صفحه‌ فلزی که به «زینک» مشهور است منتقل می‌شود. پس از شست‌وشوی زینک با آب و دارو، روی قسمت‌هایی که تصویر یا نوشته و طرح دارد، پوششی باقی می‌ماند که مرکب را به خود جذب می‌کند. زینک را به دور استوانه‌ای در دستگاه چاپ می‌پیچند،.این استوانه با استوانه دیگری که پوشش لاستیکی دارد.در تماس است تا تمام بخش‌هایی که به خود مرکب گرفته به آن منتقل شود. سپس، این طرح‌ها با تماس لاستیک به کاغذی که دور استوانه دیگری در گردش است، به کاغذ منتقل می‌شود.

چاپ افست برای کتاب‌های سیاه‌وسفید با تیراژ نزدیک به ۱۰۰۰ نسخه و بیش از آن و برای کتاب‌های رنگی با تیراژ بیش از ۵۰۰ نسخه، اغلب، به‌شیوه افست چاپ می‌شوند.

مقایسه کلی چاپ افست و چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال و چاپ افست هر کدام دارای ویژگی‌هایی هستند که مشتریان می‌بایست متناسب با نوع سفارش چاپی خود، بهترین روش چاپ را انتخاب نمایند. هرچند گفته شده در آینده به‌واسطه پایین آوردن.هزینه هر برگ چاپی،.بالا بردن تیراژ، عدم استفاده از نیروی انسانی و.تمرکز بر افزایش کیفیت، می‌توان از چاپ دیجیتال بیش از چاپ افست بهره برد، با این وجود درحال‌حاضر چاپ افست برای چاپ سفارش در تیراژ بالا و بهترین کیفیت ممکن به دلیل امکان بهره‌مندی از رنگ‌ها با وضوح بالاتر، بهترین روش چاپی به شمار می‌آید.

با این وجود همان‌طورکه در این مقاله بارها و بارها به آن اشاره شد، لازم است تا قبل از ثبت سفارش و اقدام به چاپ، از میزان تیراژ، بودجه مدنظر و شرایط لازم برای هر دو روش اطلاع داشته، سپس اقدام به چاپ سفارش خود به‌وسیله دو روش چاپ افست یا چاپ دیجیتال نمایید.

چاپ ارزان؛ چاپ با کمترین هزینه

چاپ کتاب ارزان، به این معنی نیست که کتابی با کیفیتی پایین و بدون استانداردهای لازم به چاپ برسانید، در واقع اینکه بتوانید در کنار چاپ ارزان قیمت کتاب، از کیفیت و خدمات خوب و اصولی برای چاپ کتاب استفاده کنید تعریف صحیح از چاپ ارزان کتاب است.

هزینه چاپ کتاب در انتشارات سلام به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیر گذار می‌توان به: قطع کتاب، جنس کاغذ، نوع صحافی، نوع جلد،.نوع سلفون، نوع uv، رنگ چاپ متن، تعداد صفحات و تعداد تیراژ اشاره کرد. و مواردی مانند: جنس کاغذ جلد، سلفون و یووی جلد، ضرب‌کوب جلد، آستر جلد، استفاده از شرینگ، روبان، دور رنگ بود و بوک‌مارک نیز در هزینه چاپ کتاب اثر گذار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره چاپ کتاب، چاپ سررسید، چاپ مجله و غیره کافی است تا با موسسه چاپ و نشر سلام تماس حاصل نموده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

چاپ کتاب
مجوز کتاب

ا رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش