بسته بندیچاپ وبسته بندی وتبلیغاتساک دستی وبگ شاپ

چاپ، طراحی و تولید انواع ساک دستی و بگ شاپ

چاپ طراحی و تولید انواع ساک دستی و بگ شاپ

چاپ و تولید انواع ساک دستی و بگ شاپ

برندها و صاحبان کسب و کار امروزه با طراحی و چاپ ساک دستی و بگ شاپ، هویت بصری کسب و کار خود را تقویت می کنند.و فروش محصولات خود را به چندین برابر افزایش می دهند.این به دلیل رایج شدن استفاده از ساک دستی به عنوان یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی است.کاربرد ساک دستی یا  بگ شاپ به مراتب بیشتر از دیگر ابزارهای تبلیغاتی می باشد.چاپ ساک دستی تبلیغاتی هزینه‌ چندانی ندارد، اما تاثیر آن در معرفی محصولات یا خدمات شما فوق العاده است. این تبلیغات متحرک برای بازدهی بیشتر به یک متخصص حرفه ای نیاز دارد. مرکز طراحی و چاپ سلام متخصص در طراحی و چاپ ساک دستی به صورت حرفه ای با بهترین کیفیت و قیمت می باشد

طراحی ساک دستی

در طراحی و چاپ ساک دستی از المان‌های مختلفی استفاده می‌شود. شرکت‌ها و سازمان‌ها لوگوی خود را روی ساک دستی چاپ می‌کنند. اطلاعات دیگری مانند شماره تماس، آدرس و شعار نیز روی ساک چاپ می‌شوند.

انواع ساک دستی

ساک دستی با کاغذ

با انتخاب ساک دستی کاغذی با کاغذهای کرافت،.پشت طوسی، گلاسه ساخته می‌شود و معمولاً نوع گلاسه و پشت طوسی آن جهت استحکام بیشتر با سلفون روکش می‌شود. مدل ساک دستی با کاغذ آج دار بدون سلفون عرضه می‌شود. و این محصول از خانواده ساک دستی های گلاسه می‌باشد و مانند ساک دستی های تبلیغاتی گلاسه شفافیت رنگ بهتری از دیگر ساک دستی‌های کاغذی را دارد.

ساک دستی کرافت سفید:

این نوع ساک دستی از جنس کرافت می‌باشد وبا این تفاوت که رنگ آن کاملا سفید بوده و کاغذساک دستی بسیار لطیف می‌باشد. و در طراحی و نشان دادن لگو و نشان تجاری شما بر رویساک دستی تاثیر زیادی را دارا می‌باشد.

ساک دستی تحریر:

ساک دستی کاغذی با جنس تحریر ۱۲۰ گرم با قابلیت استفاره از چهار رنگ اصلی چاپ دارای تقویتی با گرماژ بالا داخل ساک دستی می‌باشد.

چاپ ساک دستی

تمامی ساک دستی‌ها از سلفون حرارتی استفاده می‌شود سلون حرارتی موجب می‌شود.که ساک دستی به صورت کامل و بدون خط و خش سلفون کشیده شود و ساک دستی با کیفیت خوب به دست شما مشتریان گرامی برسد. در ساک دستی های گرافت امکان روکش سلفون نیست به همین دلیل باعث می‌شود که از نظر قیمتی صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد از این رو ساک دستی های گرافت در بازار از استقبال زیادی روبرو شده است.

قیمت چاپ ساک دستی

قیمت چاپ ساک دستی کاغذی یا بگ شاپ سفارشی و تعرفه طراحی و چاپ پاکت تبلیغاتی بصورت افست بر اساس.: سایز و ابعاد تعداد سفارش، گرماژ کاغذ، هزینه قالب ، روکش سلفون، یووی و سایر المان ها تعیین می گردد. از مزایای چاپ ساک دستی کاغذی میتوان به : زیبایی و شکیل بودن، مقاوم بودن، قابلیت چاپ چهار رنگ، روکش سلفون و یووی موضعی، برجسته سازی و طلاکوب،.انواع بند و روبان بر اساس لوگو و هویت سازمانی شما دانست. در واقع این ساک خرید کاغذی از تنوع در طرح، رنگ، سایز و زیبایی خاصی نسبت به سایر ساک دستی های تبلیغاتی دارد. بگ کاغذی هم نقش حمل محصولات دارد و هم نقش برند سازی و بازاریابی، چاپ ساک دستی کاغذی معمولا از جنس.: کاغذ گلاسه مات و براق، کاغذ کرافت، مقوای گلاسه و ایندربرد استفاده می شود.

ساک دستی بگ شاپ
ساک دستی بگ شاپ

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش