کارتن وجعبه های صنعتی

کارتن تلویزیون

طراحی، تولید و فروش انواع جعبه و کارتن در سراسر کشور

در این نوشته قصد داریم تا با کارتن تلویزیون آشنا شویم.

چنین کارتنی به دو منظور مورد استفاده قرار می گیرد. یکی برای تولیدکنندگان تلویزیون و دیگری جهت اسباب کشی.

کارتن تلویزیون برای تولیدکنندگان تلویزیون

مؤسسه چاپ و نشر سلام در راستای حمایت از تولید ملی و ایفای جهش تولید، به تولید انواع کارتن و جعبه پرداخته است. این مؤسسه با بهره گیری از متخصصین ایرانی و با هدف ارتقای کیفیت جعبه و کارتن های بسته بندی انواع محصولات، به تلاش پرداخته است. مؤسسه سلام برآن است تا در بازار داخلی و بازارهای خارجی، با هم صنف های خود در خارج کشور رقابت نماید. هدف از این رقابت کسب سهمی در نمایش محصولات و کالاهای ایرانی درون فروشگاه های کشورهای گوناگون در بالاترین سطح می باشد.

امروزه بسته بندی و کارتن، نقش مهمی در معرفی و سلامت کالاها دارد. می توان گفت بسته بندی مناسب، در کنار سایر فاکتورها، نقش مهمی در جهش تولید دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مقالات زیر را مطالعه نمایید:

نقش بسته بندی در بازاریابی

کارتن

بسته بندی

ثبت سفارش تولید کارتن

تولیدکنندگان محترم، می باید به این نکته توجه نمایند که تولید کارتن با توجه به ویژگیهای محصول انجام می پذیرد. به همین سبب پس از نهایی کردن سفارش، نمی توان در خط تولید تغییر انجام داذ. به همین دلیل، می باید قبل از نهایی کردن سفارش، کلیه ویژگیهای محصول را به درستی بیان نمود.

لذا در ادامه به ویژگیهای محصول می پردازیم:

مهمترین خصوصیات کارتن تلویزیون

خصوصیات مختلفی را می توان برای تلویززیون بیان کرد که در تولید کارتن مهم هستند. در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره می نماییم:

وزن تلویزیون

یکی از خصوصیات مهم، وزن تلویزیون می باشد. با در نظر داشتن وزن محصول به راحتی میتوان ترکیب ورق های کارتن را انتخاب نمود.

توجه به وزن، باعث می شود مناسب ترین جنس کارتن در زمان ساخت آن استفاده گرد. زیرا جنس مناسب تشکیل دهنده رکن اصلی قیمت کارتن به حساب می آید.

ابعاد تلویزیون

برای اینکه کارتن ساخته شده، اندازه مناسبی داشته باشد، ابعاد کالا باید به دقت محاسبه گردند. اگر ابعاد (طول، عرض، ارتفاع) دقیقی از کالا نداشته باشید جعبه کارتنی که تولید میشود برای کالای مد نظر کوچک و یا بزرگ می شود.

کوچک بودن کارتن، در دراز مدت باعث پارگی و متلاشی شدن کارتن میشود. بزرگ بودن کارتن سبب می گردد تا فضای اضافی درون آن ایجاد گردد. این فضا سبب تکان خوردن وسیله حین جابجایی شده و به کالا صدمه وارد میکند.

چاپ مناسب

چاپ کارتن یکی از ویژگی های مهم محسوب می شود. این چاپ حکم تبلیغات و توسعه برندینگ را در پی دارد. همچنین باعث زیبایی کارتن بسته بندی تلویزیون میگردد.

برای چاپ کارتن میتوان از چاپ سیلک، فلکسو و یا افست (لمینتی) استفاده نمود.

طراحی روی کارتن

طراحی کارتن، نقش مهمی در معرفی کالا دارد. طرح روی کارتن نیازمند فکری ایده پرداز و با تجربه در زمینه خلق انواع طرح های گوناگون است. این فکر باعث میگردد طرحی شایسته محصول مورد نظر را متولد کند. این موضوع باعث می شود سالها در حافظه دراز مدت مخاطب جا بگیرد.

قیمت تولید کارتن

یکی از فاکتورهای مهم در سفارش تولید، قیمت می باشد. مؤسسه سلام، بهترین کیفت تولید، طراحی و چاپ را با مناسبترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

اما در محاسبه قیمت موارد زیادی مؤثرند:

  1. نوع و ترکیب جنس
  2. تعداد لایه های کارتن (۳لایه، ۵لایه، ۷لایه،)
  3. تعداد و یا تیراژ
  4. نوع چاپ
  5. مدل کارتن

موارد یاد شده از جمله مهمترین عوامل می باشند. جهت استعلام قیمت با کارشناس طراحی و تولید تماس بگیرید.

هنگام مقایسه قیمتها به موارد بیان شده توجه بفرمایید.

 

کارتن تلویزیون برای اسباب کشی

اسباب کشی یکی از پر دردسر ترین کارهایی بوده که ما انسان ها به هنگام جا به جایی محل سکونت آن را انجام می دهیم. بخش عمده ای از این دردسر موجود در اسباب کشی، مربوط به تهیه کارتن هایی برای بسته بندی وسایل خانه می باشد.

اطلاعات بیشتر کارتن اسباب کشی

کارتن تلویزیون جهت اسباب کشی

امروزه و با بالا رفتن قیمت اجناس خانه باید در هنگام جا به جایی بسیار دقت کنیم تا آسیبی به وسایل ما وارد نشود. تلویزیون یکی از مهمترین این وسایل است. تلویزیون تقریبا در هر خانه مردم ایران وجود دارد. تلویزیون های جدید با ظرافت خاصی طراحی و تولید شده اند به همین دلیل در هنگام اسباب کشی باید کارتن هایی را برای آن انتخاب کنیم که بتوانند از آسیب دیدن آن جلوگیری کنند.

پر فروش بودن تلویزیون کارخانه های کارتن سازی را مجبور بودن کند تا نسبت به تولید جعبه های بسته بندی تلویزیون اقدام کنند. بنابراین یکی از مهم ترین وظایف کارخانه های کارتن سازی، فروش کارتن خالی تلویزیون است.

کارتن خالی تلویزیون

کارتن خالی تلویزیون از مهم ترین نیاز ها به هنگام اسباب کشی است. اما سوالی که برای هر انسانی پیش می آید این است که باید چگونه کارتنی را بیاید که برای قرار دادن تلویزیون مناسب باشد.

در قدیم برای جا به جایی و مهاجرت از شهری به شهر دیگه اسباب خود را با پارچه می پوشاندند. به مرور زمان مردم پی بردند که پارچه پوشش خوبی برای محصولات خانه نیست. از آنجایی که هر محصولی به هنگام خرید در جعبه قرار داده میشد، مردم سعی می کردند جعبه های اولیه بسته بندی محصول را نگهداری کنند تا به هنگام اسباب کشی از آنها استفاده کنند.

از آنجایی که تعداد وسایل یک خانه زیاد است و فضای کافی برای نگهداری همه کارتن ها وجود ندارد، نیاز به خرید کارتن های مخصوص هر محصول پیش آمد. در این بین تلویزیون که نقش حساس تری داشت باید برایش کارتن مناسب تهیه می شد. این مسئله به مرور زمان باعث شد تا شرکت های کارتن سازی اقدام به فروش کارتن خالی تلویزیون کنند.

خصوصیات کارتن خالی تلویزیون

کارتن هایی را برای بسته بندی و جا به جایی این محصول می باید ویژگی های زیر را دارا باشند.

  1. استقامت: اولین مسئله ای که برای تهیه کارتن خالی تلویزیون مطرح استقامت کارتن است. شما برای قرار دادن این محصول و جا به جایی آن باید کارتنی را تهیه کنید که مستحکم باشد و در طی مسیر در برابر فشار های جانبی وارده جلوگیری کند.
  2. اندازه: کارتنی برای بسته بندی تلویزیون باید استفاده شود که علاوه بر مقاومت بسیار بالا، از تکان خوردن تلویزیون در کارتن جلوگیری کند. همچنین نباید کوچک باشد تا تلویزیون بتواند در آن جا شود.
  3. دارا بودن فیبرهای مخصوص: هنگام اسباب کشی در طول مسیری که طی می شود، اگر تلویزیون به حالت ثابت در کارتن قرار نگیرید و به اصطلاح چفت نشود، تکان خوردن باعث شکستگی آن می شود و خسارت اساسی را به ما وارد می کند. این مسئله شرکت های کارتن سازی را مجاب می کند تا برای فروش کارتن خالی تلویزیون، در جعبه های کارتونی فیبر های مخصوصی را برای نگهداری تلویزیون قرار دهند. این فیبر ها کمک می کنند تا تلویزیون در درون جعبه به صورت ثابت بماند. رعایت این امر در ساخت کارتن خالی تلویزیون باعث می شود که ویژگی های کارتن تلویزیون تکمیل شود.

مؤسسه سلام، بهترین مرکز خرید کارتن تلویزیون

یکی از سؤالات اساسی این است که بهترین کارتن با مناسبترین قیمت را از کجا می توان تهیه نمود؟

پاسخ این سؤال مؤسسه چاپ و نشر سلام است.

شما در این مؤسسه می توانید مشاوره رایگان دریافت نمایید.

همچنین سفارش تولید و خرید انواع کارتن و جعبه را در سراسر کشور داشته باشید.

فقط کافی است تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش