جعبه و کارتنچاپ وبسته بندی وتبلیغاتکارتن وجعبه های صنعتی

طراحی و چاپ جعبه شیرآلات بهداشتی

طراحی و چاپ جعبه شیرآلات بهداشتی

طراحی و چاپ جعبه شیرآلات بهداشتی

اگر تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی هستید و در تولید محصولات خود از بهترین متریال استفاده می‌کنید حتما در طراحی و چاپ جعبه شیرآلات هم بیشترین وسواس را به خرج دهید، چرا که بسته‌بندی شیک، مناسب و مقاوم یکی از اصلی‌ترین شروط موفقیت هر نوع تولیدی است.طراحی و چاپ جعبه شیرآلات بهداشتی

جعبه شیرآلات باید محافظ محصول باشد

شیرآلات در زمره کالاهای نسبتا ظریفی قرار دارد که در صورت حمل غیرصحیح و یا پرتاب شدن از ارتفاع ممکن است به کلی غیرقابل استفاده شوند. از این‌رو در کنار طراحی خلاقانه و درج نکات مهم، جعبه شیرآلات باید از جنس مرغوب و مقاومی باشد تا از محصول به خوبی محافظت کند. مشتریان با دیدن کوچک‌ترین لَک یا صدمه از خریدن کالا خودداری می‌کنند.

شیرآلات ساختمانی و بهداشتی می بایست درون کارتن ها و جعبه های بسته بندی محکم و مقاوم قرار بگیرند زیرا در حین جا به جایی و حمل و نقل ممکن است محصول را دچار آسیب کنند.

ابعاد محصول و کاربردهای آن را به وضوح نشان دهید

یکی از معضلاتی که افراد با خرید شیرآلات دارند این است که بعد از خرید محصول، متوجه می‌شوند که کارکرد آن با چیزی که فکر می‌کردند متفاوت است و باید آن را پس دهند! این مشکل از آنجایی نشأت می‌گیرد که اندازه و کارکرد شیرآلات را به روی جعبه و بسته بندی آن نمی‌آورند. اگر مشتری بتواند خرید هوشمندانه‌ای انجام دهد، رغبت پیدا می‌کند که دوباره از محصولات همان شرکت استفاده کند.

طرح و چاپ کارتن شیرآلات

شیرآلات در دو نوع کارتن فلکسویی و لمینتی بسته بندی می شوند. کارتن فلکسویی معمولا بسیار ساده بوده و حداکثر یک رنگ یا دو رنگ در چاپ آن استفاده میگردد. اما کارتن های لمینتی به دلیل آنکه از نظر طرح و چاپ هیچگونه محدودیتی ندارند دارای تصاویر شفاف و یا خدمات پس از چاپ مثل سلفون، یووی و ورنی میباشد. اگر قرار باشد شیرآلات زیادی با هم بسته بندی شوند برای آنکه در بهم خوردن به یک دیگر آسیبی بهشان وارد نگردد، آنها را به دور پلاستیک‌های جباب دار پیچیده و درون کارتن بسته بندی قرار می‌دهند.

چرا بسته بندی شیرآلات اهمیت دارد؟

اولین نکته‌ای که در بسته بندی اهمیت دارد، استفاده از طرح‌های خلاقانه و زیبا است. واحد تبلیغات چاپ سلام بهترین طرح‌ها را با توجه سلیقه مشتریان‌تان انتخاب و آماده کنند. باید دقت داشته باشید طرحی که انتخاب می‌کنید، جذاب باشد تا بتواند در جذب مشتری تاثیر بیشتری بگذارد. بعد از انتخاب طرح نوبت به انتخاب مقوا می‌رسد. برای این که بتوان یک بسته بندی مناسب و محکم تهیه کرد باید از مقوایی استفاده شود که جنس آن مرغوب و با کیفیت باشد. عکس محصول چاپ شده روی جعبه شیرآلات بهداشتی نیز اهمیت زیادی دارد. که ما با داشتن تجهیزات حرفه‌ای می‌توانند بهترین عکس را از محصول تهیه کنند و آن را روی جعبه قرار دهند به نحوی که مشتری همان محصولی را دریافت کند که عکسش را روی جعبه می‌بیند.

نکات مهم برای انتخاب جعبه مناسب

جنس محصول

شیرآلات مورد استفاده در آشپزخانه منازل از استیل ساخته میشوند تا براق باشند و یک زیبایی خاصی در آشپزخانه داشته باشند.در قسمت داخلی شیرآلات از قطعاتی استفاده میشود که اگر مورد تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرند آسیب میبینند و سبب معیوب شدن شیر میشوند.برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به محصول تولیدی باید از یه جعبه و بسته بندی مناسب استفاده کنید.

بسته بندی مناسب میتواند محصولات شما را از گرد و خاک، خط و خش، رنگ پریدگی، بادکردن، ضربه های شکننده محافظت کند و دیگر نیازی نیست تا دغدغه خرابی محصول حین حمل کالا را داشته باشید.

اندازه محصول

شیرآلات، با توجه به نیاز مختلف افراد، در اندازه مختلفی طراحی شده است. طراحی شیرآلات در اندازه های مختلف دست معماران را در طراحی آسپزخانه و سرویس بهداشتی باز می گذارد تا ایده های مختلف خود را پیاده سازی کنند.

اما مسئله مهم این است که شما از محصولات سالم استفاده کنید.تا زیبایی بیشتری به طرح های شما اضافه کند.برای اینکه محصولات انتخابی شما به طور سالم و یکپارچه به دست شما برسد.باید از بسته بندی مناسب استفاده کرد تا محافظت می‌شوند.

چاپ جعبه شیرآلات
چاپ جعبه شیرآلات

 

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش