جعبه و کارتنچاپ وبسته بندی وتبلیغاتکارتن وجعبه های صنعتی

چاپ جعبه تجهیزات ساختمانی- طراحی و تولید با کیفیت بالا و کمترین هزینه

چاپ جعبه تجهیزات ساختمانی- طراحی و تولید با کیفیت بالا و کمترین هزینه

اهمیت چاپ جعبه تجهیزات ساختمانی

چاپ جعبه تجهیزات ساختمانی برای بسته بندی محصولات خود به لوازم و ابزار مخصوص نیاز دارند. تا کالا و محصولات تولیدی خود را برای انتقال به بازار های فروش و ارسال برای مشتریان بسته بندی کنند.و این بسته بندی باید به گونه‌‌ای باشد. که ایمنی کالاها را حفظ نموده و در نهایت جلوه‌های شیک و مناسب در بسته بندی آنها داشته باشد. چاپ جعبه تجهیزات ساختمانی- طراحی و تولید با کیفیت بالا و کمترین هزینه

نکات ضروری طراحی و چاپ

چاپ چاپ جعبه تجهیزات ساختمانی به صورت تک رنگ، دورنگ و سه رنگ (چاپ فلکسو) و چهاررنگ (افست) لمینتی انجام می‌شود. مشتریان می‌توانند روکش سلفون، روکش یووی، روکش ورنی، برجسته کاری و طلاکوبی را به‌عنوان خدمات تکمیلی پس از چاپ کارتن یا جعبه استفاده کنند.چاپ جعبه تجهیزات ساختمانی- طراحی و تولید با کیفیت بالا و کمترین هزینه

چاپ فلکسو:

در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است. چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است.که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. چاپ فلکسو بصورت تکرنگ، دورنگ و سه رنگ انجام می‌شود.

چاپ لمینتی:

نوعی از چاپ است که با چسباندن یک کاغذ با چاپ افست منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ارزش و ضربه است. این کاغذ چاپ شده می‌تواند همراه با روکش سلفونی مات یا براق باشد. در چاپ لمینتی کارتون کیفیت چاپ حفظ می‌شود. و از اینرو چاپ لمینتی کارتن بسته بندی بسیار شیک و با کیفیت بوده و در روند پیشرفت در بازار بسیار موثر خواهد بود.

چاپ سیلک:

یکی دیگر از روشهای چاپی مورد استفاده در صنعت کارتن سازی، چاپ سیلک است. چاپ سیلک بدلیل کم هزینه بودن نسبت به دیگر روش های چاپ برای کسب و کارهای کوچک و چاپ کارتن در تیراژهای پایین استفاده می‌شود.

مزایای چاپ

اگر برای خرید کارتن مورد نظر خود تولیدی را انتخاب کنید.که توانایی چاپ لوگوی شما را روی کارتن داشته باشد.که یک مزیت قابل توجهی نسبت به رقبای‌تان در کسب و کار خود خواهید داشت. بنابراین چاپ لوگو از مهم‌ترین تکنیک‌های تبلیغاتی یک شرکت برای بسته‌بندی‌های محصولاتش، طراحی لوگو برای چاپ روی جعبه است. چاپ لوگو روی جعبه به خریداران کمک می‌کند تا بهتر و دقیق‌تر، محصولات را بشناسند.جزئیات فنی چاپ روی جعبه، به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهد که از جزئیات محصول مانند نوع، اندازه و دیگر جزئیات اطلاع یابد. تفاوت در رنگ‌بندی و جزئیات چاپ شده روی جعبه به مصرف‌کنندگان و فروشندگان کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر جعبه را تشخیص دهند.

چاپ جعبه، در بسته‌بندی مصالح ساختمانی کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارد.و راهی مطمئن برای تأثیرگذاری در ذهن مخاطبان به شمار می‌رود.چاپ جعبه تجهیزات ساختمانی- طراحی و تولید با کیفیت بالا و کمترین هزینه

برای آگاهی از خدمات مجتمع چاپ می‌توانید با مؤسسه تبلیغات و چاپ سلام  در تماس باشید.

چاپ تجهیزات ساختمان
چاپ تجهیزات ساختمان

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش