بسته بندیجعبه و کارتنچاپ وبسته بندی وتبلیغاتکارتن وجعبه های صنعتی

جعبه لوازم یدکی-تولید چاپ و طراحی با کیفیت بالا

چاپ و طراحی تولید جعبه لوازم یدکی

چاپ و طراحی تولید جعبه لوازم یدکی

از آنجا که طول عمر همه قطعات دستگاه‌ها و صنایعی یکسان نیستند. کارخانجات قطعاتی را تولید می‌کنند که بتواند دستگاه ها را کارآمد و روی فرم نگه دارد. حوزه قطعات یدکی حوزه‌ای گسترده است. از قطعات یدکی خودروها، قطعات یدکی ماشین‌های سنگین، تا قطعات وسایل الکترونیکی از مشمولان این حوزه هستند. بدیهی است که چاپ و تولید این محصولات فرآیندی تخصصی باشد. بسیاری از جعبه‌های لوازم یدکی که توسط چاپخانه‌ها تولید می‌شود فقط برای یک محصول خاص هستند. و نمی‌توان اینها را برای محصولات دیگر استفاده کرد. حساسیت‌های تکنولوژیکی عاملی هستند که می‌توانند در انتخاب جنس جعبه، ابعاد جعبه و … موثر باشند.

توضیحات محصولات و رعایت نکات مربوط به برندینگ هم از دیگر چیزهایی هستند که بایستی در این مورد به آن توجه کرد. در تولید جعبه‌های لوازم یدکی می‌توان به دو محصول اتکا کرد. این جعبه‌ها عمدتا یا ازجنس کارتن می‌باشند یا مقوایی هستند. انتخاب مقوا و کارتن بسته به وزنی است که جعبه‌ها بایستی تحمل کنند.

مزیت جعبه های لوازم یدکی 

مزیت جعبه‌های لوازم یدکی در آن است که از سوءاستفاده‌های احتمالی جاعلان جلوگیری می‌کند. همه ما می‌دانیم در حوزه تکنولوژی جاعلانی وجود دارند که با تولید محصولات تقلبی که ظاهری مشابه محصولات اصلی دارند وارد بازار می‌شوند. اینان از نام عنوان و برند محصولات سوءاستفاده می‌کنند. و از طرفی دیگر به واسطه کیفیت پایین و تقلبی بودن خود اعتبار شرکت تولید کننده یا وارد کننده را زیر سوال می‌برند. اما جعبه‌های لوازم یدکی اگر به خوبی تولید شوند می‌توانند جلوی این پدیده را بگیرند و انحصار برند را نیز حفظ نمایند.

چاپ جعبه لوازم یدکی

چاپ جعبه لوازم یدکی در برای عرضه محصولات نیاز به چاپ حرفه‌ای روز به روز گسترش می‌یابد. شرکت‌های تولید لوازم یدکی برای جلب رضایت مشتری و کسب فروش بالا نیاز به چاپ جعبه با کیفیت بالا دارند. به طور کلی یکی از عوامل مهم در فروش محصولات خودرویی بهره گیری از یک بسته بندی حرفه‌ای می‌باشد.

نکته مهم در رابطه با بسته بندی لوازم یدکی این است که ارائه اطلاعات فنی و یا نحوه نصب و استفاده از محصول بر روی بسته بندی محصول می‌باشد. و باید برابر انواع صدمات حفظ باشند. زیرا تولید جعبه لوازم یدکی باید به گونه‌ای انجام شود که محصول سالم به دست مشتری برسد. و باید در کوتاهترین زمان یک بسته بندی جذاب و چشم نواز داشت. اهمیت این موضوع باعث به وجود آمدن علم بسته بندی شده است زیرا در دنیای پر رقابت امروز تنها تبلیغات موثر و بسته بندی‌های خلاقانه و جذاب باعث افزایش فروش می شود.

واحد چاپ و تبلیغات سلام برای طراحی و تولید جعبه‌های لوازم یدکی و قطعات صنعتی در تیراژ‌های بالا و همینطور در تعداد کم، تجربیات ارزشمند و توانمندی بالا برای نیازهای شما را دارد. که برای این کار از تیم طراحی متخصص برای تولید انواع جعبه‌های مورد نیاز ستفاده می‌کنیم. در نتیجه پروژه شما با بهترین کیفیت، در کمترین زمان و با نازل‌ترین قیمت ارائه خواهد شد.

جعبه لوازم یدکی-تولید چاپ و طراحی با کیفیت بالا

جعبه لوازم یدکی
جعبه لوازم یدکی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش