برگزیدهجعبه های میوه وخشکبار وخرماجعبه و کارتنچاپ وبسته بندی وتبلیغات

چاپ انواع جعبه میوه های صادراتی و فروش داخلی

چاپ انواع جعبه میوه های صادراتی و فروش داخلی با بهترین کیفیت

چاپ انواع جعبه میوه های صادراتی و فروش داخلی با بهترین کیفیت

ابعاد و وزن قابل تحمل :

به طور کلی استفاده از جعبه مناسب برای بسته بندی باعث میشود تا محصول شما کیفیت خود را حفظ نموده و از آسیب در امان باشد . پس در انتخاب جعبه مد نظر خود دقت کافی نمایید تا ابعاد جعبه متناسب با استفاده شما باشد و قابلیت تحمل وزن ایده آل را داشته باشد .چاپ انواع جعبه میوه های صادراتی و فروش داخلی با بهترین کیفیت و قیمت

انواع جعبه بسته بندی میوه های صادراتی و فروش داخلی

انواع جعبه بسته بندی

جعبه سیب

سیب بعنوان یکی از میوه های اصلی صادر شونده به کشورهای خارجی نقش مهمی را در ارز آوری کشور رونق کشاورزی ایران بخصوص در شهر سمیرم اصفهان را ایفا میکند و در سالی های اخیر با افزایش صادرات سیب به کشورهای روسیه ، جمهوری آذربایجان ، پاکستان ، افغانستان و … استقبال از جعبه های کارتنی شیک و جذاب، جهت بسته بندی سیب افزایش یافته است. چرا که فروشندگان داخلی سیب های صادراتی جعبه هایی با چاپ شکیل را انتخاب میکنند و دلایل این انتخاب قابلیت چاپ برند روی جعبه سیب موقع حمل و نقل آن میباشد .

جعبه سیب های تولیدی جهت بسته بندی سیب در مؤسسه چاپ و تبلیغات سلام طبق سلیقه‌ی مشتری در انواع رنگ و طرح چاپی مورد نظر مشتری میباشند .چاپ انواع جعبه میوه های صادراتی و فروش داخلی با بهترین کیفیت و قیمت

جعبه سیب صادراتی

جعبه فلفل دلمه‌ای

در چند سال اخیر با توجه به اینکه مردم از فواید فلفل دلمه ای برای سلامتی بیشتر آگاه شده اند.از این رو فروش آن نیز چه در بازارهای داخل و خارجی رشد چشمگیر داشته است . بهترین نوع بسته بندی برای فلفل دلمه‌ای استفاده از جعبه فلفل دلمه ای کارتنی با سوراخ های عبور هوا است.که علاوه بر حفظ طراوت و تازگی محصول باعث میشود مردم بخاطر بسته بندی نفیس آن به خرید ترغیب شوند .

فلفل دلمه منبع سرشار ویتامین C است . یکی از پر مصرف ترین سبزیجات کشورهای اروپایی و آمریکایی میباشد . چند سالی است که در ایران گلخانه های فلفل دلمه ای رنگی احداث شده اند . این گلخانه‌ها بیشتر در شهر های حومه اصفهان ، ارومیه و شیراز است . تا چندی پیش بدلیل بسته بندی نامناسب این صنعت در ایران نمیتوانست به مانند دیگر کشورهای صادرکننده فلفل دلمه ای رنگی به کشورهای دیگر صادرات داشته باشد.ولی امروزه با تولید جعبه های بسته بندی صادراتی با لوگوی خاص تولید کننده، شاهد افزایش صادرات فلفل دلمه ای رنگی به کشورهای همسایه می باشیم.

قیمت جعبه میوه

با توجه به ویژگی ها و مزایایی که جعبه میوه صادراتی دارد داشتن اختلاف قیمت نه چندان زیاد با دیگر بسته بندی های میوه منطقی به نظر میایید . مشتریان گرامی بعلت نوسانات قیمت در بازار، جهت دریافت قیمت با شماره هایی که در آخر همین متن قرار دارد تماس حاصل فرمایید.

امکان استفاده بعنوان تبلیغات و برند سازی

با توجه به داشتن سطح صاف کارتن، جعبه میوه های ساخته شده قابلیت چاپ ۴ رنگ را دار میباشند . لذا مشتریان محترم می توانند از این قابلیت استفاده کرده ، تبلیغات و برند خود را در بازارهای داخلی و  جهانی به معرض دید بگذارند . این موضوع باعث میشود شما سهم بیشتری را از بازارهای هدف کسب نمایید .

جعبه گوجه

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش