اخبار چاپ و نشرچاپ وبسته بندی وتبلیغات

چاپ جعبه کلوچه- طراحی و تولید با بهترین کیفیت

چاپ آنلاین جعبه کلوچه- طراحی و تولید با بهترین کیفیت

چاپ جعبه کلوچه

امروزه در صنعت بسته بندی جعبه کلوچه تحول بزرگی ایجاد شده است و دیگر از بسته بندی پلاستیکی برای کلوچه استفاه نمیکنند و از جعبه های مقوایی مخصوصاستفاده میشود. چاپ جعبه کلوچه، جعبه کیک، جعبه شیرینی جات و انواع جعبه بیسکویت همیشه نیازمند خلاقیت در طراحی و نوع جعبه نگهدارنده این محصولات است. علاوه بر زیبایی و جذابیت چاپ جعبه کلوچه- طراحی و تولید با بهترین کیفیت به دست مشتری برسد. 

طراحی و تولید جعبه کلوچه

طراحی و تولید بسته بندی جعبه کلوچه بر روی مقوای ایندربرد و یا پشت طوسی انجام می شود . مقوای ایندربرد بهداشتی بوده و کیفیت بالایی که برای چاپ این نوع جعبه نیاز است و این مدل مقوا آن را فراهم می کند . برای جعبه های کلوچه که تعداد کمتری کلوچه درون آن است از مقوا ایندبرد ۲۷۰ گرمی استفاده می شود . برای چاپ جعبه های کلوچه که وزن بالایی درون آن قرار میگیرد از مقوا پشت طوسی استفاده میشود. که بعد از چاپ بر روی کارتن فلوت لمینت می شود . جعبه هایی که به صورت ساک دستی میباشند از گلاسه ۲۰۰ گرمی در ساخت آن استفاده شده است .
طراحی و تولید این نوع جعبه و کارتن باید به گونه ای باشد. که در اثر فشار و یا ضربه در موقع حمل و نقل و با انبار کردن دچار نقص یا عیب شود و هیچگونه ضربه ای به آن وارد نشود. بسته بندی باید این قابلیت را داشته باشد تا در برابر تخریب مقاومت از خود نشان دهد . واحد چاپ و تبلیغات سلام چاپ جعبه کلوچه- طراحی و تولید با بهترین کیفیت برای شما عزیزان انجام می دهد.

نکات مهم در مورد چاپ و بسته بندی جعبه کلوچه

  • برای اینکه برند خود را در ذهن مشتری حک کنید از یک طراحی حرفه ای بهره ببرید.
  • با طرح ها و سایزهای خلاقانه مشتری را برای خرید محصول خود راغب کنید.
  • مقوا ایندربرد کیفیت چاپ بالایی دارد در انتخاب نوع مقوا دقت نمایید.
  • از سلفون کشی و طلاکوب برای بهتر دیده شدن استفاده کنید.
  • برای مشاوره رایگان در رابطه باچاپ جعبه کلوچه- طراحی و تولید با بهترین کیفیت با شماره تلفن  ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ تماس حاصل فرمایید.

نحوه قیمت گذاری جعبه و کارتن کلوچه

مراحل سفارش سازی و ثبت سفارشات خود در موسسه سلام بسیار ساده می‌باشد. کافیست نمونه مورد نظر خود را انتخاب کرده و ابعاد , عرض و طول جعبه انتخاب شده خود را برای ما ارسال کنید. و با کارشناسان ما در تماس باشید و بر حسب تعداد سفارشات شما قیمت گذاری خواهد شد . هر نوع چاپ اختصاصی و چاپ برند و لوگوی خود جهت تبلیغات بر روی این نوع جعبه و کارتن ها انجام خواهد شد با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفییت .
خرید عمده جعبه مقوایی و کارتن کیک و کلوچه ، خود باعث تعیین قیمت تمام شده مناسب می شود. زیرا تیراژ تولید در جعبه مقوایی کیک و کلوچه یکی از مواردی است که میتواند در محاسبه قیمت نهایی سفارش تاثیر گذار باشد.

چاپ جعبه کلوچه

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش