بسته بندیجعبه و کارتنچاپ وبسته بندی وتبلیغات

چاپ،تولید و طراحی جعبه لامپ با بهترین کیفیت

چاپ،تولید و طراحی جعبه لامپ با بهترین کیفیت

چاپ،تولید و طراحی جعبه لامپ 

امروزه محصولات مختلفی تحت عنوان محصولات روشنایی برای روشن نگه داشتن فضاهای مختلف به کار برده می شوند. که از بین آنها می‌توان به لامپ های ال ای دی، لامپ هالوژن، لامپ مهتابی، لامپ شارژی، لامپ شمعی، لامپ سیگنال، تستر لامپ و… اشاره نمود. لامپ یک محصول کاربردی و در عین حال حساس به ضربه می‌باشد. در نتیجه باید یک جعبه و بسته بندی برای آن در نظر گرفته شود. که هم از صدمه دیدن محصول جلوگیری شود و هم از زیبایی و جلوه بالایی برخوردار باشد. یکی از موارد موثر در فروش این محصول،چاپ اطلاعات مفید بر روی جعبه می باشد. زیرا مصرف کننده با کسب اطلاعات مفید می‌تواند به راحتی محصول شما را خریداری کند. تمامی این لامپ‌ها برای ورود به بازار فروش و نیز صادر شدن به جعبه‌ای نیاز خواهند داشت. تا ضمن مراقبت از آسیب‌های احتمالی پوشش بهتری نیز برای فروش به آنها ببخشد.

به طور معمول به منظور بسته بندی لامپ‌های هالوژنی، لامپ‌های شمعی و لامپ‌های حبابی از جعبه‌های ساخته شده با مقوای ایندربرد و برخی مواقع نیز مقوای پشت طوسی استفاده می‌شود. مقوای ایندربرد و مقوای پشت طوسی در کیفیت متریال به کار برده شده در ساخت آنها با هم متفاوت هستند. اما بر روی تمامی این جعبه‌ها می‌توان بدون محدودیت رنگ چاپ را انجام داد.

طراحی جعبه لامپ

طراحی جعبه لامپ را می‌توان مهم‌ترین بخش در ساخت و تولید جعبه لامپ دانست. طبیعی است که هر چه برای جعبه لامپ از طراحی بهتری استفاده شود. محصول در جلب نظر مشتری موفق تر عمل کرده و فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد. جهت اجرای یک طراحی جذاب برای جعبه لامپ شما می توانید این کار را به واحد چاپ و تبلیغات سلام بسپارید.

استفاده از جعبه مقوایی برای بسته بندی لامپ چه مزایایی دارد؟

  • با استفاده از بسته بندی مقوایی راحت‌تر می‌توان لامپ‌ها را جابجا نمود و همچنین برای محافظت بیشتر از لامپ‌ها می‌توان پس از بسته بندی آنها با جعبه‌های مقوایی آنها را درون کارتنی بزرگتر قرار داد.
  • می‌توان بر روی آن چاپ انجام داد و از این رو در بازاریابی و برندینگ نیز موثر خواهد بود.
  • وزنی نداشته و از این رو باعث سنگین‌تر شدن محصول نشده و به راحتی می‌توان پس از بسته بندی محصول با این نوع جعبه، آن را حمل نمود.
  • محافظت مطلوبی را از محصول در مقابل آسیب‌های احتمالی خواهد داشت.
  • در مقایسه با دیگر بسته بندی‌ها قیمت مناسب‌تری دارد.
  • این نوع بسته بندی قابل بازیافت می‌باشد.

اهمیت نوع بسته بندی در فروش بیشتر لامپ

لامپ یک محصول کاربردی و در عین حال حساس به ضربه می باشد. در نتیجه باید یک جعبه و بسته بندی برای آن در نظر گرفته شود. که هم از صدمه دیدن محصول جلوگیری شود و هم از زیبایی و جلوه بالایی برخوردار باشد . همان طور که می‌دانید بسته بندی هر محصولی در جلب مشتری نقش بسیار مهمی دارد. و از این رو می‌توان با در نظرگیری یک بسته بندی مناسب و جذاب برای لامپ‌های تولیدی خود به فروش بیشتری دست یافت. یکی از موارد موثر در فروش این محصول،چاپ اطلاعات مفید بر روی جعبه می‌باشد زیرا مصرف کننده با کسب اطلاعات مفید می تواند به راحتی محصول شما را خریداری کند.

شما می‌توانید بر روی بسته بندی لامپ‌ها اطلاعات کاملی را از محصول و شرکت خود ارائه داده تا مشتری راحت‌تر به برند شما اعتماد کرده و محصول شما را خریداری کند.

چاپ جعبه لامپ

از دیگر بخش‌های ساخت جعبه می‌توان به مرحله چاپ جعبه لامپ اشاره نمود. این بخش نیز در فروش هر چه بیشتر محصول موثر است و نباید از آن ساده گذشت. چاپ جعبه لامپ به صورت تک رنگ یا چند رنگ با فناوری چاپ افست و چاپ فلکسو قابل اجراست و انتخاب نوع چاپ به بودجه و اهداف بازاریابی شما بستگی دارد.

 قیمت جعبه لامپ

قیمت جعبه لامپ در وهله اول به ابعاد لامپ مورد نظر بستگی دارد و بعد از اندازه گیری ابعاد محصول شما باید نوع چاپ مورد نظر و تیراژ مورد نیاز خود را تعیین کنید تا مشخص شود که به چه مقدار کارتن اولیه و چه میزان رنگی برای چاپ احتیاج است.برای کاهش قیمت جعبه لامپ، سفارش در تیراژ بالا می‌تواند گزینه مناسبی باشد چرا که در این حالت ضمن پُر شدن دور چاپ، میزان پرتی نیز به کمترین میزان میرسد.

 

چاپ و طراحی جعبه لامپ
چاپ و طراحی جعبه لامپ

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش