چاپ وبسته بندی وتبلیغاتلیبل و برچسب

لیبل و برچسب – سفارش و چاپ-سفارش آنلاین

لیبل و برچسب - سفارش و چاپ به صورت آنلاین

چاپ و طراحی لیبل و برچسب

لیبل یک ابزار بازاریابی و اطلاع رسانی خلاقانه و محبوب است. طراحی و چاپ لیبل‌های تبلیغاتی، طراحی لیبل پشت چسبدار جهت بسته بندی و تبلیغات از دیگر خدمات شبکه چاپ به شمار می‌رود، واحد چاپ و تبلیغات سلام ارائه دهنده خدمات چاپ لیبل، طراحی و بسته بندی، چاپ برچسب محصولات، طراحی و برند سازی به مشتریان گرامی می‌باشد. برخی از مشتریان ما در زمینه های مواد غذایی شامل : لیبل های محصولات مواد غذایی : بطری، گالن پلاستیکی، قوطی و ظروف شیشه‌ای (عسل، مربا، لبنیات، ترشیجات و …) لیبل‌های دارویی و بهداشتی: کلیه لیبل محصولات آرایشی؛ بهداشتی و پزشکی و دارویی، (مایع ظرف شویی، سرنگ، برچسب جعبه دارویی و …) لیبل‌های تبلیغاتی: چاپ برچسب تبلیغاتی و طلا و جواهر مناسب برای نمایش و تبلیغات، لیبل‌های صنعتی: بر روی محصول تولیدی صنایع، روغن موتور، ضد یخ و . . . لیبل شیشه‌ای، لیبل پشت چسبدار، کاغذی، برچسب اموال، برچسب گارانتی، لیبل پی وی سی، پلی کربنات، گچی، شبرنگی، صدفی، ضد آب، لیبل خورد شونده، از ۱ تا ۵ رنگ + رنگ سفید به صورت شیت ، چاپ لیبل افست می‌باشد .

طراحی و چاپ انواع لیبل :

روش چاپ برچسب رنگی و چاپ لیبل ارزان بسته به نوع کارایی که دارند متفاوت است بطور مثال لیبل مخصوص محصولات بهداشتی باید به روشی انجام شود که در مقابل رطوبت مقاوم باشد و چاپ لیبل متالایز به روش دیگری امکانپذیر است. 
•طراحی و چاپ لیبل شیشه‌ای دو رو چاپ
•طراحی و چاپ انواع لیبل پشت چسبدار طلاکوب
•چاپ انواع لیبل با پوشش یووی و سلفون
•طراحی و چاپ انواع لیبل جهت مصارف صنعتی
•چاپ و طراحی انواع لیبل جهت موادغذایی و…
•طراحی و چاپ انواع لیبل پی وی سی مات و شفاف

سفارش چاپ لیبل و برچسب دیجیتال برای تیراژ پایین و چاپ برچسب و لیبل به روش چاپ افست برای تیراژ بالا در چاپ کهن با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان امکان پذیر است.

 برچسب کاغذی ( Paper Label )

برچسب‌های کاغذی انواع مختلفی دارند از قبیل (گلاسه ، نیمه گلاسه ، مات.. ) و از نظر رنگ هم تنوع بسیار دارند (آبی ، بنفش ، قرمز و … ) در حقیقت برچسب‌های کاغذی را می‌توان به هر رنگی درآورد. البته برچسبهای کاغذی در صنایع دیگری به خصوص بر روی بسته بندی‌های کالاها کاربرد زیادی دارند، از ویژگی‌های این نوع برچسب می‌توان به ارزان بودن، براق بودن و داشتن سطحی صاف، چسبدار و مقاوم بودن آن اشاره نمود. این نوع برچسب‌ها در محیط‌های تمیز و خشک و برای کاربردهای کوتاه مدت طراحی شده‌اند. 

لیبل پارچه‌ای یا تایوک (Tyvek, Textile, Fabric)

به دو صورت رولی و برش خورده.
مقاومت بالا در برابر کشیدگی.
مقاومت بالا در برابر لکه برها و مواد شیمیایی شوینده.
خاصیت چاپ پذیری بالا.
در سایز های متنوع.

کاربرد لیبل :

واحد چاپ و تبلیغات سلام بسته به نوع درخواست مشتری در خصوص چاپ لیبل دیجیتال و چاپ شبرنگ امکان چاپ بر روی انواع متریال قابل چاپ لیبل را فراهم آورده است .
-چاپ لیبل متالایز
-کاغذهای پشت چسبدار
-چاپ لیبل طلاکوب
-چاپ کاغذهای شفاف
-چاپ لیبل برش خاص
-چاپ لیبل صدفی و…

خرید لیبل با تیراژ کم و سرچسب ارزان

لیبل، محصول چاپی پرکاربرد است که معمولا چاپ آن از تیراژ کم مثلا ۱۰۰ عدد به بالا شروع می‌شود. و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است که تیراژ بالا سفارش دهید.

خدمات ما در زمینه چاپ انواع برچسب یا لیبل‌های صنعتی

تیم متخصص ما این توانایی را دارد که هر نوع لیبل صنعتی و امنیتی که بخواهید را، بسته به نیاز شما، با کیفیت بسیار بالا، هر تعداد تیراژ و نیز هر سایز، در کمترین زمان ممکن، برای شما همراهان گرامی چاپ و آماده نماید.

لیبل و برچسب - سفارش و چاپ
لیبل و برچسب – سفارش و چاپ

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش