جعبه شیرینی و گزجعبه و کارتنچاپ وبسته بندی وتبلیغات

طراحی و چاپ جعبه شیرینی-مقوا بهداشتی

طراحی و چاپ جعبه شیرینی-مقوا بهداشتی

طراحی جعبه شیرینی

طراحی جعبه شیرینی تاثیرگذارترین عامل در جذب مشتری و فروش محصول می‌باشد. البته در تولید جعبه شیرینی باید ویژگی‌های دیگری مانند نوع چاپ جعبه شیرینی، بسته بندی بهداشتی، کیفیت و جنس جعبه نیز در نظر گرفته شود.

در حال حاضر بسته بندی برای هر کالایی در عرضه صحیح محصول جایگاه خاصی دارد. شیرینی جات نیز باید در بسته‌بندی‌های جذاب و زیبا قرار گیرند. تا مشتری از بهداشتی بودن آن مطمئن شده و علاوه برآن به دلیل بسته بندی شیرینی شکیل آن را خریداری نماید.

انواع چاپ برای طراحی جعبه شیرینی

از طرح‌ها با ابعاد متفاوت و کیفیت متنوع در تولید انواع جعبه شیرینی مانند جعبه کوکی، جعبه کیک، جعبه کاپ کیک، جعبه شکلات استفاده می‌شود.

انواع چاپ جعبه شیرینی شامل چاپ اختصاصی، چاپ زیره و چاپ رویه جعبه شیرینی می باشد. این مدل‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که در این مقاله به معرفی آنها می‌پردازیم.

طراحی جعبه شیرینی

یکی از مهمترین رکن‌های هر نوع شغلی که در آن کالا و یا محصولی برای ارائه به مشتری وجود دارد. بسته بندی، جعبه‌ی آن و همچنین نوع ارائه‌ی آن می‌باشد، در زمینه شغلی شیرینی نیز این قانون صادق می‌باشد. شما به عنوان فردی که زمینه فعالیتتان ارائه ی شیرینی می‌باشد. باید توجه کنید که به چه صورت قرار است شیرینی‌ها را به دست مردم بدهید. شاید فکر کنید تنها کیفیت شیرینی مهم است، اما فراموش نکنید که جعبه و نوع ارائه ی شما نیز بسیار مهم است، امروزه در هر خیابان حداقل پنج شیرینی فروشی وجود دارد، اگر دست کم سه تای آنها شیرینی با کیفیت بفروشند، به نظر شما کدام یک فروش بیشتری خواهند داشت؟ قطعا آن موردی که خلاقیت بیشتری در سیستم کاری خود دارد.

جنس جعبه‌ی شیرینی

همان طور که گفته شد جعبه‌های شیرینی از جنس مقوا هستند، مقواهای مخصوص و بهداشتی، البته اگر بخواهید حساب خود را خالی کنید می‌توانید یک سری جعبه با جنس‌های خاص مثل چوب سفارش دهید برای مشتری‌های خاص و لوکستان، البته فراموش نکنید که می توانید قیمت جعبه را روی شیرینی حساب کنید، جعبه ها معمولا دو تکه هستند، و طراحی آنها به صورت جدا گانه صورت می‌گیرد، یک تکه‌ی آن که در واقع شیرینی در آن قرار می‌گیرد، ضخیم‌تر و اکثرا سلفون خورده می‌باشد، تکه دوم که نقش درب جعبه را دارد ضخامت کمتری دارد، همه‌ی تلاش شما باید در این قسمت صورت گیرد، زیرا همین لایه‌ی نازک قرار است هویت شما را به افراد نشان دهند، می‌تو‌انید از انواع رنگ‌ها استفاده کنید، همچنین می‌توانید قسمت‌هایی از آن را برجسته چاپ کنید.

واحد تبلیغات سلام طراحی و چاپ جعبه شیرینی با مقوا بهداشتی و کیفیت بالا و کمترین هزینه را به صورت کاملا اختصاصی برای مشتریان انجام می‌دهد.

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش