استان آذربایجان غربی

چاپ کتاب در تیراژ پایین – از ۱۰ جلد به بالا با هزینه کم

چاپ آنلاین کتاب در تیراژ پایین - از 10 جلد به بالا با هزینه کم در آذربایجان غربی

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ کتاب در تیراژ پایین – از ۱۰ جلد به بالا با هزینه کم در استان آذربایجان غربی هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

مرکز آنلاین چاپ کتاب در تیراژ پایین – از ۱۰ جلد به بالا با هزینه کم در استان آذربایجان غربی

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

چاپ کتاب در تیراژ پایین – از ۱۰ جلد به بالا با هزینه کم

مؤسسه چاپ و نشر سلام آماده ارائه خدمات به آن دسته از دانشجویان، مترجمان و نویسندگانی است که مایل به چاپ کتاب با تیراژ کم هستند. بسیاری از دانشجویان و نویسندگان ممکن است به دلایلی مختلفی از جمله محدود بودن بودجه مالی خود متقاضی چاپ کتاب با تیراژ کم باشند.

امّا متاسفانه به دلیل مقرون به صرفه نبودن، بسیاری از انتشارات از چاپ کتاب با تیراژ پایین امتناع می کنند. همین مسئله باعث می شود که بسیاری از نویسندگان ما به دلیل محدود بودن بودجه مالی خود، موفق نشوند. که اثر و حاصل دسترنج خود را به چاپ برسانند و به همگان معرفی کنند. و به آن‌ها زیان‌های جبران ناپذیری را وارد کند.

هزینه تیراژ

علاوه بر کمبود بودجه مالی، بسیاری از نویسندگان مایلند ابتدا کتاب شعر یا دست نوشته‌های خود را در تیراژ کم منتشر کنند. تا بتوانند ابتدا بازخورد بازار را بسنجند و در صورت موفق بودن سپس به چاپ گسترده‌تر اقدام کنند. زیرا احتمال دارد نویسنده کتاب خود را با تیراژ بالایی چاپ کند و چون اولین تجربه نویسندگی خود را دارد. کتاب نتواند توجه و استقبال لازم را از سوی مخاطبین به دست آورد و به همین دلیل نویسنده دچار زیان شود. در چنین شرایطی نیز چاپ کتاب با تیراژ کم می‌تواند مزیت‌‌های اقتصادی زیادی داشته باشد. زیرا احتمال دارد نویسنده کتاب خود را با تیراژ بالایی چاپ نماید و چون اولین تجربه نویسندگی را سپری می‌کند. کتاب نتواند توجه و استقبال لازم را از نظر مخاطبین کسب نماید و بدین سبب دچار زیان شود. در ادامه شما را با خدمات چاپ کتاب در تیراژ پایین – از ۱۰ جلد به بالا با هزینه کم به بالا نشر سلام  آشنا می‌کنیم.

تیراژ کتاب نیز در هزینه چاپ موثر است که در حد ۲۰ جلد باشد یا بیشتر یا فقط یک جلد. بخاطر آرشیو خودتان پیشنهاد ما این است که دست کم بیست یا سی جلد چاپ کنید. تا بتوانید موقع مصاحبه‌های آزمون دکتری، و رزومه‌های دانشیاری و یا مصاحبه‌های کاری، ارائه دهید. و یا حتی به عزیزان خود پیشنهاد دهید.

تیراژ کتاب

 منظور از تیراژ آن است که چه تعداد از کتاب شما چاپ شود. برای مثال، اگر بخواهید از کتابتان ۵۰۰ جلد چاپ شود به معنی آنست که کتاب شما در تیراژ ۵۰۰ جلد به بازار عرضه خواهد شد. و صرفاً ۵۰۰ جلد در بازار پیدا خواهد شد. هرچقدر تعداد تیراژ بالاتر برود قیمت چاپ کتاب نیز بالاتر خواهد رفت.

انتشارات سلام به شما عزیزان این امکان را می دهد که بر حسب نیاز خود، چاپ کتاب از تیراژ پایین را داشته باشد. و بتوانید نگرانی زیادی در خصوص محدود بودن بودجه خود نداشته باشید.

مرکز آنلاین چاپ کتاب در تیراژ پایین – از ۱۰ جلد به بالا با هزینه کم 

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

چاپ کتاب در تیراژ پایین با کمترین هزینه
چاپ کتاب در تیراژ پایین با کمترین هزینه

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش