بسته بندیجعبه و کارتنجعبه و کارتن رستورانی و فست فودچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپ

چاپ و تولید جعبه و کارتن پیتزا

چاپ و تولید جعبه پیتزا به صورت آنلاین

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ و تولید جعبه و کارتن پیتزا به صورت آنلاین هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و تبلیغات سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ و تولید جعبه و کارتن پیتزا به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ و تولید جعبه پیتزا

موقع تحویل گرفتن سفارش از فست فود موردعلاقه‌تان اولین چیزی که چشم‌نوازی می‌کند. خلاقیتی است که روی جعبه‌های فست فود به‌کار رفته است. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید این روزها صاحبان فست‌فود و رستوران بازار بسیار پر رقابتی‌ دارند. بنابراین کارتن پیتزا و غذاها می‌تواند با طراحی خلاقانه رضایت مشتریان را بیشتر جلب کند.

بسته‌بندی پیتزا یا جعبه پیتزا یا کارتن پیتزا می‌تواند برگ برنده شما باشد؛.به شرطی که بهترین انتخاب را برای طراحی، تولید، ساخت و چاپ جعبه پیتزا داشته باشید.

سفارش و خرید آنلاین جعبه با مدل‌های مختلف

اگر مشتریان پیتزای بیرون‌بر دارید، علاوه‌ بر کیفیت خود سفارش، طراحی جعبه پیتزا می‌تواند به جذابیت بسته‌بندی بیفزاید و هویت فست فود یا رستوران شما را ارتقا دهد.بنابراین همان‌طور که محیط فست فود برای مشتری‌ها اهمیت زیادی دارد، طراحی خلاقانه جعبه پیتزا براساس هویت بصری و کیفیت بسته‌بندی فست فود نیز یکی از عوامل اصلی افزایش فروش و بازگشت مشتریان به فست فود شما به شمار می‌رود. اگر فست فود بیرون‌بر هستید این نکات اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کنند؛.چون هویت بصری برند شما روی جعبه‌های پیتزا و فست فود دیده می‌شود.و قرار است که شما را به بهترین شکل تبلیغ کند.

نکته مهم: جعبه پیتزا اولین المانی است که مشتری را با هویت برند شما آشنا می‌کند؛ پس طراحی اختصاصی جعبه پیتزا براساس هویت و شعار فست فود شما می‌تواند باعث جذب و ایجاد حس اعتماد در مشتری شود

در این راستا چاپ و بسته‌بندی چاپ و تبلیغات سلام جعبه پیتزا و دیگر بسته‌بندی‌های فست فود را به صورت اختصاصی همراه با هویت بصری شما طراحی و اجرا می‌کند. با ما تماس بگیرید، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.

بیایید معیارهای یک جعبه پیتزای جذاب را بررسی کنیم:

جعبه مناسب حفظ طعم و بوی پیتزا

جعبه پیتزا علاوه بر این که باید عطر اشتهابرانگیز پیتزا را حفظ کند، نباید بوی ناخوشایندی به پیتزا بدهد.

سالم رساندن پیتزا

سایز جعبه پیتزا باید متناسب با پیتزا باشد؛ به طوریکه پیتزا هنگام ارسال بیش از حد تکان نخورد یا در جعبه به پیتزا نچسبد. بنابراین مهم‌ترین نکته جعبه پیتزا داشتن ارتفاع مناسب و جنس باکیفیت ورق استفاده شده در تولید آن است. ورق باید به اندازه‌ای مقاوم باشد که تحت فشار و حرارت تغییر شکل نداده و دفرمه نشود

حفظ گرما و تازگی 

یکی از چالش‌های طراحی و ساخت جعبه پیتزا، محاسبه تعداد مناسب حفره برای ورود و خروج هوا است؛ چرا که اگر تعداد حفره‌های تهویه کم باشد، پیتزا خمیر می‌شود و تردی‌اش را از دست می‌دهد. همچنین اگر تعداد حفره‌ها زیاد باشد، پیتزا حرارتش را از دست می‌دهد و پیتزای سرد به دست مشتری می‌رسد!

مقاوم بودن جعبه

با توجه به حجم و وزن پیتزا باید جعبه‌ای طراحی شود که مقاومت کافی برای حفظ پیتزا را داشته باشد.

چاپ و تبلیغات سلام بر اساس نیاز مشتری سفارش را دریافت می‌کند و متناسب با خواسته‌های آن‌ها بسته بندی پیتزا را طراحی و تولید می‌کند؛ اما نکات مهمی در پروسه طراحی، تولید و ساخت پیتزا وجود دارد که باید آنها را بدانید تا هنگام سفارش و خرید بسته‌بندی پیتزا با مشکل مواجه نشوید. نهایتا هر جعبه پیتزا خوب باید علاوه بر تمام نکات بالا، دارای قیمت مناسبی هم باشد.

مدل‌های جعبه پیتزا

جعبه پیتزای یک تکه

اگر به دنبال جعبه پیتزا ارزان هستید، این مدل بهترین گزینه برای شماست. اساساً این مدل‌ برای تولیدکننده، رستوران‌دار و مشتری نهایی، راحت و ساده هستند. این جعبه‌ها چون همیشه بصورت پیش تولید بوده و داخل انبار موجود هستند، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را تحویل بگیرید.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که برای اکثر کارگرانی که در حوزه خدمات رستوران مشغول به کار هستند، در قسمت بسته‌بندی با این جعبه راحت کار می‌کنند.

جعبه پیتزا مثلثی

یکی از جذاب‌ترین انواع جعبه‌ها، جعبه‌ پیتزا مثلثی است. این نوع جعبه علی‌رغم جذابیت ویژه‌ای که دارد هنوز به طور کامل همه‌گیر نشده است. در بازار جدید و مدرن امروزی، با توجه به اینکه همه به‌دنبال دیده شدن هستند،.بعضی از فست فودی‌ها، پیتزا را بصورت مثلثی ارائه می‌دهند. به ‌طبع وقتی پیتزا مثلثی ارائه می‌شود به جعبه مثلثی هم نیاز داریم.

جعبه پیتزا اسلایسی

جعبه‌ی پیتزا اسلایسی برای افرادی که وعده‌های غذایی کوچکی دارند.یا می‌خواهند هزینه کمتری بپردازند مناسب است؛.شما با در نظر گرفتن نیازهای این طیف از مشتریان، می‌توانید تصویر برندتان را در نگاه آن‌ها بهبود دهید.

جعبه پیتزا دوتکه (درب جدا یا درب و زیره)

بیشتر کاربرد این جعبه در مناطق اداری است، زیرا که در این مناطق میزها خیلی بزرگ نیستند تا اشخاص بتوانند در جعبه پیتزا را کامل باز بگذارد.

جعبه کیک پیتزا

شکل ظاهری جعبه کیک پیتزا همانند جعبه‌های یک تکه است و تنها تفاوتی که دارند تنها در ارتفاع آن‌ها است؛ البته جعبه‌های کیک پیتزا در مدل‌های مختلف دیگر نیز تولید می‌شوند.

مقوای دوبلکس بهداشتی

مقوای رویی آن یکدست است،خاصیت چاپ پذیری دارد و چاپ به خوبی روی آن نمایش داده می‌شود. این قسمت با توجه به درخواست مشتری می‌تواند از جنس کاغذ کرافت، تحریر یا گلاسه باشد. به این ترتیب این نوع جعبه بسته بندی، اقتصادی‌تر بوده و جهت ارائه خدمات.با کیفیت بالا اما قیمت مناسب پیشنهاد خوبی می‌باشد.

فواید مقوای دوبلکس بهداشتی

  • استفاده از چاپ افست: با استفاده از مزیت چاپ ترکیبی، خروجی رنگ گسترده‌ای خواهیم داشت و کیفیت چاپ نسبت به چاپ فلکسو بالاتر است.
  • رابط چاپی افست، زینک است که قیمت پایین‌تری دارد.
جعبه پیتزا
جعبه پیتزا

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش