جعبه و کارتنجعبه و کارتن رستورانی و فست فود

چاپ و تولید جعبه و کارتن پیتزا-سفارش و خرید آنلاین

چاپ و تولید جعبه و کارتن پیتزا-سفارش و خرید آنلاین

چاپ و تولید جعبه و کارتن پیتزا-سفارش و خرید آنلاین

زمانی‌که مشتری پیتزای بیرون‌بر سفارش می‌دهد، علاوه‌ بر کیفیت خود سفارش، طراحی جعبه پیتزا هم می‌تواند برایش جذاب باشد و هم‌چنین هویت فست فود شما را نشانش دهد. بنابراین همان‌طور که محیط رستوران شما برای مشتری بسیار اهمیت دارد، طراحی جعبه پیتزا و بسته بندی فست فود شما نیز برایش مهم است. واحد چاپ و تبلیغات سلام چاپ و تولید جعبه و کارتن پیتزا-سفارش و خرید آنلاین را به صورت کاملا اختصاصی و با بهترین کیفیت برای مشتریان انجام می‌دهد.

جنس جعبه پیتزا

ایفلوت

جعبه پیتزا ایفلوت از جنس ورق سه لا تولید می‌شود که دارای نشانه استاندارد و سیب سلامت می‌باشد. و قابلیت تولید در همه سایزها به ویژه سایزهای بزرگ و خارج از عرف را دارد. بنابراین شما هیچ گونه محدودیتی از نظر اندازه و طرح مورد نظر خود جهت سفارش این نوع جعبه پیتزا ندارید. حتی می تواند مطابق با درخواست مشتریان خود، از ما بخواهید تا جعبه مورد نظر شما را چاپ کنیم.

به طور کلی این نوع جنس از استحکام بالایی برخوردار است ولی امکان چاپ افست بصورت مستقیم بر روی آن وجود ندارد. و عموما بصورت چاپ تک رنگ یا دو رنگ و گاهی بصورت لمینتی تولید و عرضه میگردد.

همچنین لازم به یاد آوری است که جعبه ایفلوت قیمت بالاتری نسبت به سایر جنس‌ها دارد. و به طور کلی چاپ‌های لمینیتی تمام رنگی نسبت به چاپ‌های تک رنگ و دو رنگ قیمت بالاتری دارند. اما اگر مشتریان شما خاص بوده و قصد دارید انواع پیتزا را با بسته بندی مجلل‌تری به آنها ارائه دهید قطعا این گزینه ایده آل تر از بقیه می‌باشد.

مقوای دوبلکس بهداشتی

جعبه با مقوای بهداشتی ارزانترین نوع جعبه می‌باشد که از مقوای ۴۵۰ الی ۵۵۰ گرم تولید می‌شود. و همچنین، همانند سایر متریال‌های مورد استفاده برای تولید جعبه‌های مواد غذایی دارای مهر استاندارد و سیب سلامت می‌باشد.

این جنس قابلیت چاپ مستقیم افست تا ۴ رنگ را دارد و از نظر چاپ نیز کیفیت بالایی دارد. و برای تیراژهای بالا قیمتی مقرون به صرفه نسبت به سایر انواع جنس‌ها دارد.

به این ترتیب این نوع جعبه بسته بندی، اقتصادی‌تر بوده و جهت ارائه خدمات با کیفیت بالا اما قیمت مناسب، پیشنهاد خوبی می‌باشد.

سفارش جعبه با چاپ

جعبه پیتزا با طراحی و چاپ اختصاصی قابل انجام است. جعبه پیتزای سفارشی مطابق سلیقه شما بصورت تک رنگ یا ۴ رنگ چاپ می‌شود. جعبه به شکل مربع ، ۶ ضلعی، ۵ ضلعی، مثلثی و یا هر سبک جدید و خلاقانه ای که مد نظر شماست قابل طراحی می‌باشد.

چاپ جعبه

چاپ افست:

بهترین روش را که همان روش افست است انتخاب کنیم. زیرا در این نوع چاپ جزئیات با دقت تمام و بصورت تک رنگ تا چهار رنگ ترکیبی چاپ می‌شود و امروزه بیشتر از این نوع چاپ استفاده می‌شود.

سیلک یا شابلونی:

جهت تولید جعبه پیتزا روش دیگر چاپ سیلک یا شابلونی می‌باشد. در این نوع چاپ جزئیات با دقت کمتر و بصورت تک رنگ یا ۲ رنگ مجزا چاپ می شود. و در اکثر موارد چاپ فقط بر روی درب جعبه انجام می شود. و نسبت به چاپ افست از کیفیت به مراتب کمتری برخوردار است.

چاپ و تولید جعبه و کارتن پیتزا-سفارش و خرید آنلاین

جعبه پیتزا
جعبه پیتزا

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش