اخبار چاپ و نشرچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپطلاکوب

چاپ جعبه قهوه-طراحی و تولید با بهترین کیفیت و ارزان

چاپ آنلاین جعبه قهوه-طراحی و تولید با بهترین کیفیت و ارزان

چاپ جعبه قهوه

از آن جایی که قهوه یک نوشیدنی نسبتا لوکس محسوب می‌شود. چاپ جعبه قهوه-طراحی و تولید با بهترین کیفیت و ارزان، زیبایی و جذابیت در بسته ‎‌بندی آن همواره حائز اهمیت بوده و در بازارهای رقابتی داشتن بسته ‌بندی متفاوت و چشمگیر برای این محصول بسیار ضروری است. برای بسته بندی قهوه و نسکافه متریال های بسیار گوناگون با قیمت و کیفیت مختلف وجود دارد. بسته بندی قهوه و کافی میکس عموما دولایه است و ابتدا قهوه در بسته بندی پلاستیکی قرار می گیرد تا از نم و رطوبت در امان باشد. و در مرحله بعد پلاستیک محتوی قهوه در بسته بندی کاغذی و مقوایی قرار می گیرد. این بسته بندی عامل تعیین کننده در انتخاب مشتری است. و هرچه ظاهر آن زیباتر باشد فروش محصول بیشتر می شود. 

بسته بندی قهوه

قهوه را می توان به وسیله انواع قوطی‌های فلزی، ظروف پلاستیکی، ظروف شیشه‌ای و جعبه‌های مقوایی بسته بندی کرد. در این بین، پاکت‌های ایستاده را می توان از انواع پاکت‌های رایج در صنعت چای و قهوه و راه حل مناسبی جهت بسته بندی آن‌ها دانست که از موارد قبلی مقرون به صرفه‌تر نیز می‌باشد. این پاکت‌ها را می توان انواع نایلون، نایلکس، سلفون‌های شفاف، متالایز و کاغذهای کرافت تولید نمود. همچنین می‌توان آن‌ها را به شکل سه طرف دوخت، بغل کاست و ته کاست ایستاده و یا به صورت تخت سفارش داد. استفاده از پاکت سبب محافظت از محصول در برابر عوامل خارجی مثل رطوبت، گرما و نور خورشید و باعث افزایش عمر مفید یا همان تاریخ انقضای محصول می‌شود. استفاده از پاکت‌های پلاستیکی و پاکت کرافت گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی‌های خانگی، فروشگاهی و کافه‌ها هستند. که هم زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و هم عطر و طعم قهوه به خوبی در آن‌ها حفظ می‌شود.

خدمات ما:

جعبه‌های چای و قهوه و جعبه نسکافه و نوشیدنی‌ها در سایزهای مختلف به صورت اختصاصی چاپ می‌شود. که با توجه به بهداشتی بودن بسته بندی بهتر است از کاغذ ایندربرد در چاپ جعبه استفاده شود.

جنس جعبه : مقوا گلاسه ، ایندربورد  (روکش سلفون مات یا براق – یووی موضعی – با امکان ضرب طلاکوب و برجسته سازی)

برای چاپ جعبه مقوایی یا لمینتی چای ابتدا باید طراحی خط تیغ و ساخت قالب صورت پذیرد. (در صورتی که از قبل قالب موجود هست می‌توان از همان قالب قبلی استفاده کرد)

برای چاپ جعبه مقوایی فقط یکبار هزینه ساخت قالب دریافت میگردد. و دفعات بعد نیازی به پرداخت هزینه قالب نمی‌باشد و برای تیراژ بالای ۵۰۰ قیمت به صرفه‌تر است.

برای بدست آوردن اطلاعات چاپ جعبه قهوه-طراحی و تولید با بهترین کیفیت و ارزان لطفا با کارشناس ما در واحد چاپ و تبلیغات سلام تماس بگیرید.

چاپ جعبه قهوه
چاپ جعبه قهوه

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش