جعبه و کارتن رستورانی و فست فودچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپ

چاپ، تولید و طراحی، بسته بندی جعبه رستورانی

چاپ، تولید و طراحی، بسته بندی جعبه رستورانی به صورت آنلاین

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ، تولید و طراحی بسته بندی و  جعبه رستورانی هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و تبلیغات سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ، تولید و طراحی بسته بندی و  جعبه رستورانی به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ، تولید و طراحی بسته بندی و  جعبه رستورانی

اولین ارتباط مشتریان با رستوران شما.از طریق بسته بندی و  جعبه  غذایی شماست. در اولین نگاه هویت برند و بسته بندی محصولات فست فود.و رستوران شما باعث جذب و ایجاد حس اعتماد در مشتری می‌شود. جعبه غذا یکی از حیاتی‌ترین و حساس‌ترین محصولات چاپ و بسته‌بندی در صنایع غذایی است و برای رستوران‌ها بسیار اهمیت دارد.

خیلی از رستوران‌ها برای معرفی برند خود، لوگو، آدرس، شماره تماس و… را روی جعبه غذا چاپ می‌کنند شما هم برای چاپ اختصاصی بر روی جعبه می‌توانید درخواست خود را هنگام ثبت سفارش به کارشناسان فروش اعلام کنید.

برای خرید و انتخاب مناسب جعبه غذا در مرحله اول باید مشخصات محصول یا غذا خود را در نظر داشته باشید. علاوه بر کیفیت غذا هر چقدر طراحی اختصاصی جعبه غذا شما خاص‌تر و اصولی‌تر باشد، تاثیر مثبت و بهتری در فرد ایجاد می‌کند و احتمال اینکه مشتریان ثابت شما بیشتر شود افزایش می‌یابد.

طراحی و تولید

اولین موردی که باید در مرحله اول به آن توجه کنید، مشخصات کلی از غذا می‌باشد؛ مشخصاتی مثل وزن و حجم غذا، ابعاد غذا را باید داشته باشید تا پروسه خرید شما کوتاه‌تر شود.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید.مقاومت آن که این مورد بستگی به وزن غذا شما دارد.که هر چه وزن سنگین‌تر باشد. غذایی که تهیه می‌کنید باید مقاومت بیشتری داشته باشد.  جعبه غذا  وزن کمی دارد اما از مقاومت بالایی برخوردار است. استفاده از مقوا سه لایه باعث شده که این جعبه غذاها در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته باشند.و در مسیرهای طولانی آسیبی نبینند. به علت استفاده از مقوا چند لایه، جعبه عایق گرما است. و تا وقتی که غذا به مشتری تحویل داده شود غذا سرد نمی‌شود؛.در نظر داشته باشید که زمان تحویل غذا بیش از حد نباید طولانی باشد، در این صورت غذا مقداری سرد می‌شود.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد رعایت بهداشت کامل برای پک غذا می‌باشد که این مورد برای رستوران‌دارها و مشتریان حائز اهمیت است و تمام جعبه‌ها در محیط کاملا بهداشتی تولید و نگهداری می‌شوند.

انواع چاپ و مقوا جعبه غذا

به طور کلی دو نوع چاپ متداول وجود دارد که مستقیما در انتخاب جنس مقوا تاثیرگذارند

۱ . چاپ افست:

در چاپ افست از طریق فشار زیاد و با استفاده از صفحه‌ای به نام زینک، مرکب به مقوا منتقل می‌شود. ویژگی مثبت چاپ افست، امکان ترکیب رنگ‌ها و خروجی رنگ متنوع و با کیفیت آن است؛ اما ویژگی منفی افست، این است که به دلیل فشار بالای زینک بر سطح مقوا، اگر از مقوای کرکره‌ای یا همان ایفلوت استفاده شود لایه میانی له می‌شود، استحکام مقوا از بین می‌رود و استفاده از مقوای دیگری با ضخامتِ مشابه ایفلوت هزینه بسیار بالایی دارد.

اگر برای انتخاب جعبه غذا، رنگ و کیفیت چاپ برایتان اهمیت بیشتری دارد، میتوانید از چاپ افست با مقوای ایندربرد یا دوبلکس استفاده کنید. در واقع چاپ با کیفیت و مقوای کم کیفیت!

۲. چاپ فلکسو:

چاپ فلکسو رایج‌ترین و مناسب‌ترین نوع چاپ برای جعبه غذا است که با استفاده از مهرهای ژلاتینی انجام می‌شود و در حین پروسه‌ی چاپ، فشار کمتری به مقوا وارد می‌شود.

در چاپ فلکسو رنگ‌ها تفکیکی هستند اما در عوض می‌توان برای این مدل چاپ از مقواهای با کیفیت مثل مقوای سه لایه ایفلوت استفاده کرد. یعنی چاپ با کیفیت پایین و مقوای با کیفیت بالا!

اگر می‌خواهید جعبه غذایی داشته باشید که هم چاپ با کیفیت و هم مقوای با کیفیت داشته باشد، جعبه‌های لمینیتی بهترین گزینه هستند.

جعبه غذای لمینیتی، از مقوای ایفلوت سه لایه برای ساختار جعبه استفاده می‌شود و یک لایه مقوای ایندربرد با چاپ افست روی این ساختار مقوایی لمینیت می‌شود؛ به این ترتیب شما هم کیفیت چاپ افست را دارید و هم مقاومت مقوای ایفلوت را!

در این حالت، محدودیتی در نوع بسته بندی،.رنگ، سلفون کردن و خدمات جانبی جعبه بیرون‌بر وجود ندارد. به عنوان جمع‌بندی، ما به طور کلی از ۴ نوع مقوا و ۲ مدل چاپ برای تولید جعبه غذا استفاده می‌کنیم:

  1. مقوای ایفلوت:این نوع مقوا بیشترین کاربرد و بهترین کیفیت را برای تولید جعبه غذا دارد و از چاپ فلکسو روی این مقوا استفاده می‌شود.
  2. مقوای دوبلکس:ساختار این مقوا شبیه ایفلوت است اما کیفیت لازم را ندارد و چاپ مناسب این مقوا افست است.
  3. مقوای ایندربرد:ضخامت این مقوا زیاد نیست و بیشتر برای جعبه‌های فانتزی کاربرد دارد و از چاپ افست استفاده می‌شود.
  4. ایفلوت لمینیتی:تمام ویژگی‌های مثبت مقوای ایفلوت و چاپ افست را دارد اما هزینه تولید جعبه بالاتر می‌رود.

برای بسته‌ بندی غذای بیرون بر عمدتاً از مقوای سه لایه ایفلوت بهداشتی استفاده می‌شود که از استحکام بالا و قابل قبولی برخوردار است. 

خدمات ما

مؤسسه چاپ و تبلیغات سلام محصولات بسته‌بندی غذایی را به نحوی تولید می‌کند که هم کیفیت جعبه غذا برای مشتریان حفظ شود و هم با یک قیمت رقابتی برای جعبه غذا به رستوران‌ها کمک کند تا خدمات بهتری به مشتریان‌شان ارائه دهند. برای ابعاد جعبه غذا هیچ محدودیتی وجود ندارد. و هر رستورانی می‌تواند ابعاد اختصاصی خود را داشته باشد.

حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. برای خرید جعبه غذا می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا انتخاب و ثبت سفارش خود را انجام دهید ما با شما تماس خواهیم گرفت و در کم‌ترین زمان برای شما ارسال می‌کنیم.

 

جعبه رستورانی
جعبه رستورانی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش