اخبار چاپ و نشرانتشاراتتایپ فوریچاپ کتاب عمومی

تایپ و چاپ کتاب عربی در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت بالا

تایپ و چاپ کتاب عربی در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت بالا

تایپ و چاپ کتاب عربی در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت بالا

تایپ متن عربی مسلما با تایپ فارسی و زبان های دیگر متفاوت می باشد. اصولا هر زبانی قواعد و اصول خاص خود را دارد که شما می‌توانید بنا به ویژگی‌های آن زبان و با علم و آگاهی به قواعد و اصول آن زبان به تایپ متن عربی، فارسی، انگلیسی یا هر زبان دیگری آورید.

بنابراین به هنگام تایپ کردن متون عربی بایستی دقت نظر داشت تا کلمات و حرکات به درستی تایپ گردند. به همین علت است که تایپ متن عربی نسبت به متن فارسی گران قیمت‌تر می‌باشد. چرا که زمان بیشتری را یک تایپیست صرف تایپ آن می‌کند. انتشارات سلام  با داشتن تایپیست‌های حرفه‌ای توانایی لازم را برای تایپ و چاپ کتاب عربی در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت بالا را دارند.

تایپ متن

تایپ متن عربی به جهت اعراب کلماتی که دارد و نیز کلمات غریبی که در آن‌ها مشاهده می‌شود. ممکن است روند کاری یک تایپیست را کُندتر کرده و دقت نظر وی را نیز مورد سنجش قرار می‌دهد. تا وی بتواند به عنوان یک تایپیست متن عربی، تمامی متون عربی را به درستی و بدون هیچ گونه مشکلی برای مشتریان مختلف انجام داده و در زمانی مشخص شده آن‎ها را به مشتریان خویش ارائه سازد. بنابراین در صورتی که دست نوشته‌ای عربی دارید می بایست به دنبال فردی باشید. که در زمینه تایپ متن عربی کار کرده باشد و توانایی لازم را در این حیطه داشته باشد.

برای تایپ متن عربی آیا نیاز به اعراب گذاری می‌باشد؟

با توجه به این مسئله در تایپ متن عربی نیز باید دقت نظر بیشتری به خرج داد. چرا که در بسیاری از کلمات و جملات متون عربی در صورتی که تایپیست اطلاعات لازم را در مورد این زبان شیرین نداند. ممکن است بدون اعتنایی به اعراب گذاری، متون عربی را تایپ کند. که ممکن است فرد خواننده را به اشتباه انداخته و جملات و کلمات را به گونه‌ای بخواند که مدنظر گوینده یا نویسنده آن نیست. در این بین اعراب گذاری حرف آخر در هر کلمه و توجه به همزه‌های وصل و قطع و نیز قرار دادن دو نقطه زیر حرف «ی»  و تمایز آن با حرف «ی» در کلماتی مانند «مرتضی» که حرف «ی» به صورت «الف» خوانده می‌شوند. و نیز سایر نکات به تایپ متن عربی جزء ضروریات هر متنی به شمار می‌آید که تایپیست حاذق و کاربلد بایستی به این مسائل توجه داشته باشد.

زمان برای تایپ متن عربی

برای تایپ متن عربی با توجه به این مسئله که نیاز به دقت نظر و ظرافت کاری بیشتری است. مسلما نسبت به زبان فارسی به وقت بیشتری نیاز است. اما این مسئله در انتشارات سلام رفع شده و شما در هر حجمی و در هر تایمی تایپ متن عربی‌تان را بخواهید بهتان تحویل داده خواهد شد.

تایپ و چاپ کتاب عربی در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت بالا

 چاپ کتاب عربی
چاپ کتاب عربی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش