اخبار چاپ و نشراخذ شابک فیپا و مجوز از وزارت ارشادانتشاراتمعرفی کتاب

کتاب هنری – چاپ، طراحی و حروف نگاری

کتاب هنری – چاپ، طراحی و حروف نگاری

کتاب هنری – چاپ، طراحی و حروف نگاری

چاپ کتاب حوزه هنری نیز در لیست پربار خدمات موسسه چاپ کتاب ارائه می‌گردد. در هر رشته و تخصصی که باشید، به خصوص رشته خلاق و خوش ذوق هنر و دستی به قلم و نوشتن کتاب دارید. بسیاری از دانشجویان و اساتید رشته هنر، با ذوق و علاقه فراوان اقدام به چاپ کتاب در رشته هنر می‌نمایند. که بسیار تحسین برانگیز است.

شما در هر زمینه‌ای که فکر می‌کنید از علم و دانش کافی بهرمند هستید. می‌توانید دانش خود را در قالبی کتابی با ارزش و ماندگار ارائه دهید. و برای خود ارزشی دو چندان در حرفه و محیط اجتماعی خود مهیا کنید. برای اینکه بتوانید چاپ کتاب خود را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید. دانستن مراحل چاپ کتاب و هزینه چاپ کتاب به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

چاپ و طراحی کتاب هنری

موضوعات نوشته شده پس از آن باید از نظر نگارشی و قاعده‌ها و دستورالعمل مورد ویرایش کتاب ویراستاری قرار گیرد. که باید صفحه آرایی یا همان نظم دادن به موضوعات و هماهنگ کردن آن‌ها با عکس‌ها و طرح بندی موضوعات کتاب انجام شود. چرا که بدون صفحه آرایی به چاپ نمی رسد. دقت شود در مراحل چاپ کتاب این مرحله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. و حال اصلی‌ترین و ضروری‌ترین قسمت از مراحل چاپ کتاب، دریافت جواز چاپ، فیپا و شابک می‌باشد. بدون دریافت مجوز چاپ، شما نمی‌توانید چاپ کتاب خود را انجام دهید. برای اینکه این مرحله به درستی انجام شود لازم است موسسه چاپ کتاب و انتشارات معتبری را انتخاب کنید.

هزینه مراحل چاپ کتاب حوزه هنری

صفر تا صد مراحل چاپ کتاب در حوزه هنری را با قیمتی باور نکردنی به انجام برسانید. از مشخصه‌های بارز انتشارات سلام، چاپ کتاب حوزه هنری با ارزان‌ترین تعرفه ممکن است. برای اطمینان از این موضوع می‌توانید به سایر موسسات در این زمینه مراجعه کرده و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. از این رو با یک حساب ساده، تفاوت قیمت‌های چاپ کتاب هنری را به خوبی احساس خواهید کرد.

چاپ کتاب هنری بصورت فوری

انتشارات سلام چاپ کتاب حوزه هنری را در سریع ترین زمان با کیفیت و سرعت عمل عالی حرف اول را می‌زند. ما با گردآوری و جذب بهترین و متخصص‌ترین کارشناسان و صد البته داشتن سابقه کاری مرتبط، کیفیت کار خود را تضمین می‌کنیم. و این نوید را به شما می‌دهیم که چاپ کتاب ارزشمند شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رسانیم.

کتاب هنری – چاپ، طراحی و حروف نگاری

کتاب هنری
کتاب هنری

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش