اخبار چاپ و نشراخذ شابک فیپا و مجوز از وزارت ارشادانتشاراتترجمه به زبانهای مختلفمعرفی کتاب

چاپ کتاب فنی مهندسی با بهترین کیفیت

چاپ کتاب فنی مهندسی با بهترین کیفیت

چاپ کتاب فنی مهندسی با بهترین کیفیت

یکی از خدماتی که ما به مولفین و یا مترجمین ارائه می‌دهیم. چاپ کتاب فنی مهندسی با بهترین کیفیت برای اساتید و یا دانشجویان رشته مهندسی است. با توجه به سابقه و مهارت بسیار بالایی که کارشناسان موسسه سلام در زمینه چاپ کتاب دارند می‌توانند کتاب‌های شما را با بهترین کیفیت چاپ کنند.پس اگر شما می‌خواهید پایان‌نامه خود را به کتاب تبدیل کنید بهتر است مطلب زیر را بخوانید.

چاپ کتاب به تعداد مورد نیاز

شما باید برای فروش و بازاریابی کتاب خود باید برنامه مناسبی داشته باشد. که در غیر این صورت ممکن است هزینه شما برای چاپ کتاب در تیراژ های بالا به نتیجه مناسب نرسد و متحمل ضرر شوید. در قراردادهای چاپ کتاب در انتشارات سلام ما قرارداد و تعداد کتاب مورد نیاز شما را می‌توانیم از حداقل یک جلد تا چند هزار جلد منعقد کنیم. و علاوه بر این بعد از گرفتن مجوزهای مربوط به چاپ کتاب و تحویل اولیه کتاب، حق چاپ کتاب شما می‌توانید هر زمان و در هر چاپخانه ای هر تعداد جلد که نیاز دارید به چاپ برسانید.

ترجمه کتاب مهندسی

موسسه چاپ و نشر سلام در خدمت آن دسته از دانشجویان و اساتیدی است که قصد ترجمه و چاپ کتاب مهندسی خود را دارند. و این گروه علمی می‌توانند از خدمات این موسسه بهره‌مند گردند. در رشته مهندسی تالیف کتاب به خاطر کمبودهای امکاناتی بسیار سخت و دشوار است. که در جریان تمامی تغییرات و رشد علمی قرار گیرند. و از این رو ترجمه متون می‌تواند این امکان را به دانشجویان و اساتید ارایه دهد. تا در جریان رشد علمی جهان قرار گیرند.

چاپ کتاب

در اولین مرحله کارشناس فایل کتاب را صفحه آرایی و مرتب می‌کند. و بعد صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب انجام می‌شود. از آنجایی که جلد کتاب تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارد. باید با دقت و ظرافت کامل طراحی شود. بعد از طراحی جلد فایل آماده شده کتاب به مرحله اخذ مجوزهای لازم و ضروری می‌رود و می‌بایست تمامی مجوزهایی که برای چاپ یک کتاب لازم است اخذ شود.. مجوزهای ضروری برای چاپ کتاب شامل دریافت شابک و فیپا و اخذ مجوز از اداره فرهنگ ارشاد اسلامی می‌‎باشد.

چاپ کتاب فنی مهندسی با بهترین کیفیت

کتاب فنی مهندسی
کتاب فنی مهندسی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش