اخبار چاپ و نشرانتشاراتچاپ کتاب عمومی

چاپ کتاب با حداقل تیراژ- انتشارات سلام

چاپ کتاب با حداقل تیراژ- انتشارات سلام

چاپ کتاب با حداقل تیراژ

چاپ کتاب با حداقل تیراژ جزو خدماتی است که در همه انتشاراتی‌ها انجام نمی‌شود. و در عین حال برای نویسندگان جوان که در شروع کار خود هستند یک مزیت بسیار خوب محسوب می‌شود. بعد از اینکه نویسنده کار نوشتن اثر خود را به پایان رساند. فرآیند چاپ آغاز خواهد شد که شامل طراحی جلد کتاب، طراحی قالب و صفحات کتاب و سپس چاپ کتاب می شود.

امّا اگر شما کار نویسندگی را به تازگی آغاز کرده باشید، ممکن است به چاپ کتاب با تیراژ کم تمایل داشته باشید تا هم هزینه‌ی کمتری کنید و هم بتوانید میزان بازخورد بازار را بسنجید. در این مقاله قصد داریم نحوه سفارش چاپ کتاب با تیراژ کم را به شما آموزش دهیم.

کدام روش ها برای چاپ کتاب با تیراژ پایین مناسب است؟

به طور کلی دو روش چاپ برای چاپ کتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد که یک روش چاپ دیجیتال و روش دیگر چاپ افست می‌باشد که روش چاپ افست برای چاپ در تیراژ بالا مناسب می‌باشد. در روش چاپ افست چاپ انجام شده بر روی صفحات کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت و وضوح بسیار خوبی دارند. همچنین با استفاده از چاپ افست نویسنده می‌تواند کتاب را در ابعاد دلخواه به چاپ برساند. اما چاپ افست چندان برای چاپ کتاب با تیراژ پایین پیشنهاد نمی‌شود زیرا هزینه ها را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و توجه داشته باشید که بیشتر انتشاراتی‌ها چاپ کتاب در تیراژ پایین را با این روش انجام نمی‌دهد. اما روش دیگری نیز برای چاپ کتاب با تیراژ پایین وجود دارد که کاملا ایده آل نویسندگان است و می‌تواند هزینه‌های چاپ را تا حد زیادی بکاهد. این روش چاپ مقرون بصرفه چاپ دیجیتال می‌باشد که برای تیراژ پایین کاملا مناسب است.

سفارش چاپ کتاب با تیراژ کم

موسسه چاپ و نشر سلام آماده ارائه خدمات به آن دسته از دانشجویان، مترجمان و نویسندگانی است که مایلند چاپ کتاب با تیراژ کم داشته باشند، بسیاری از دانشجویان و نویسندگان ممکن است به دلایل مختلفی از جمله محدود بودن بودجه مالی خود متقاضی چاپ کتاب با تیراژ کم باشند.

امّا متاسفانه به دلیل مقرون به صرفه نبودن، انتشارات زیادی از چاپ کتاب با تیراژ پایین امتناع می‌کنند. همین مسئله باعث می‌شود، که بسیاری از نویسندگان ما به دلیل محدود بودن بودجه مالی خود، موفق نشوند که اثر و حاصل دسترنج خود را به چاپ برسانند. همین مسئله می‌تواند به آن‌ها زیان‌های جبران ناپذیری را وارد کند.

برخی از انتشاراتی‌ها بدون توجه به اینکه مراحل قانونی لازم را به انجام برسانند. اقدام به چاپ در تیراژ پایین می‌کنند که این موضوع ممکن است مشکلاتی را برای نویسنده ایجاد کند. با مراجعه به مراکز و انتشاراتی‌های معتبر مانند نشر سلام اطمینان خواهید داشت. که چاپ کتاب با تمامی اقدامات و الزامات قانونی حتی در تیراژ پایین به انجام خواهد رسید.

چاپ کتاب با تیراژ پایین
چاپ کتاب با تیراژ پایین

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش