اخبار چاپ و نشرانتشاراتعلمی

چاپ کتاب‌های پزشکی، علوم تغذیه و بهداشت

چاپ کتاب‌های پزشکی، علوم تغذیه و بهداشت

چاپ کتاب‌های پزشکی، علوم تغذیه و بهداشت

انتشارات سلام از آغاز فعالیت خود تاکنون هزاران عنوان در حوزه‌های مختلف چاپ کتاب‌های پزشکی، علوم تغذیه و بهداشت منتشر کرده است. که بسیاری از آن‌ها به عنوان کتب برگزیده مورد استقبال قرار گرفته است. از دیگر فعالیت‌های این انتشارات می‌توان به نشر و همکاری با پزشکان و عضو هیت علمی در زمینه کتب پزشکی اشاره کرد.

چاپ کتاب پزشکی همانند تمام بخش‌های پزشکی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. چاپ کتاب‌های پزشکی، علوم تغذیه و بهداشت بایستی در موسسه‌ای معتبر و با تجربه و زیر نظر کارشناسان و متخصصان تحصیل کرده در این رشته انجام گیرد. اگر شما هم دانشجو و یا فارغ التحصیل رشته‌های علوم پزشکی هستید و تمایل دارید. که از پایان نامه خود کتاب چاپ کنید و یا نسبت به چاپ کتاب در رشته پزشکی اقدام نمایید، انتشارات سلام شما را با روند چاپ کتب پزشکی آشنا می‌کند.

حساسیت‌های موجود برای چاپ کتاب‌های پزشکی

شاید چاپ هر نوع کتابی نیاز به مهارت و تخصص بالایی نداشته باشد. اما بدون شک چاپ کتاب‌های پزشکی باید توسط یک تیم تخصصی بررسی شود. تا اطلاعاتی در اختیار بیماران و پزشکان دیگر قرار نگیرد که فاقد اعتبار باشد. ناشران بسیاری وجود دارند. اما این مسئله دلیل بر آن نیست که تمامی این کتاب ها توسط افراد متخصص بررسی می‌شوند. تیم تخصصی تمامی جزئیات و مراحل چاپ کتاب پزشکی را مورد بررسی قرار داده و پس از کسب اطمینان لازم اقدام به چاپ این دسته از کتاب‌ها می نمایند. از سوی دیگر لازم است برای چاپ این نوع کتاب‌ها به تصاویر، صفحه بندی، حتی چینش کلمات نیز دقت بسیاری نمایید. تا کتابی به چاپ برسانید که از ارزش بالایی برخوردار باشد. 

چاپ کتاب پزشکی ارزان و فوری

چاپ کتاب پزشکی با تعرفه‌های بسیار ارزان و در سریع‌ترین زمان را در موسسه چاپ و نشر سلام تجربه کنید. کیفیت، زمان و هزینه چاپ کتاب پزشکی سه فاکتور اصلی  به حساب می‌آیند. موسسه چاپ کتاب با جذب کارشناسان خلاق و حاذق در چاپ کتاب رشته پزشکی، کیفیت محصول نهایی را تضمین می‌کند. و جهت رفاه حال مخاطبان، چاپ کتاب پزشکی را با قیمتی ارزان و در کمترین زمان ممکن مهیا می‌کند.

چاپ کتاب‌های پزشکی، علوم تغذیه و بهداشت

چاپ کتاب‌های پزشکی، علوم تغذیه و بهداشت
چاپ کتاب‌های پزشکی، علوم تغذیه و بهداشت

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش