استان خراسان شمالی

چاپ روی بادکنک|همراه با طراحی با مناسب‌ترین قیمت

چاپ روی بادکنک|همراه با طراحی با مناسب‌ترین قیمت به صورت آنلاین در استان خراسان شمالی

واحد تبلیغات سلام خدمات چاپ روی بادکنک|همراه با طراحی با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌کند. که حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید چاپ روی بادکنک را دارید با ما تماس بگیرید.

چاپ روی بادکنک|همراه با طراحی با مناسب‌ترین قیمت به صورت آنلاین در استان خراسان شمالی

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ بادکنک

چاپ بادکنک امروزه به یکی از آسان‌ترین، کم هزینه‌ترین و موثرترین روش‌های تبلیغاتی تبدیل شده است. حس و حال زیبایی که بادکنک روی روحیه افراد دارد باعث شده تا تبلیغ به وسیله آن نیز به همان اندازه موثر واقع شود. البته کاربرد زیاد بادکنک در مراسمات رسمی و غیررسمی نیز زمینه تاثیرگذاری و نمایش بیشتر تبلیغات را فراهم کرده است.

واژه چاپ بادکنک شاید برای عده‌ای عجیب و ناآشنا باشد اما قطعا همه در مراسم‌ها، تولدها یا همایش‌ها بادکنک‌هایی که دارای طرح، لوگو، نوشته یا تصویر هستند را به وفور مشاهده کرده‌ایم. چاپ هر نوع تصویر و نوشته با استفاده از رنگ و جوهر روی بادکنک در حوزه چاپ بادکنک قرار می‌گیرد که به منظور تبلیغ کسب وکار، انتقال پیام در قالب کلمه، جمله یا شعر، خلق فضایی زیباتر و … انجام می‌شود. ازچاپ بادکنک به عنوان یک روش تبلیغاتی سودآور، موثر و در عین حال مقرون به صرفه برای معرفی و تبلیغ کسب و کارهای کوچک و بزرگ بسیاراستفاده می‌شود.

چاپ بادکنک تبلیغاتی ، انتخاباتی و چهره

یکی از خدمات تکمیلی که به صورت تخصصی در چاپ سلام روی بادکنک انجام می‌شود، چاپ تصویر چهره اشخاص می‌باشد. که برای تبیلغات انتخاباتی به صورت گسترده استفاده می‌شود. علاوه بر کاربردهای تبلیغاتی و انتخاباتی از چاپ چهره برای تولدها و مناسب‌هایی مانند ۲۲ بهمن و … استفاده می‌شود.

برای چاپ چهره روی بادکنک باید ابتدا توسط نرم افزار مخصوص عکس فرد مورد نظر به یک نقاشی سیاه قلم تبدیل شود و سپس کلیشه ای مخصوص این امر متناسب با فایل تولید شده ساخته و روی بادکنک چاپ شود. که به صورت تک رنگ امکان پذیر می‌باشد.

نکته قابل توجه برای چاپ این نوع بادکنک‌ها این می‌باشد که حداقل تیراژ برای سفارش بادکنک‌های تبلیغاتی و چهره ۱۰۰۰ عدد می باشد.

اگر برای تبلیغات خود به دنبال محصولی با تاثیر گذاری حداکثری هستید و از تبلیغات روتین و معمول خسته شدید قطعا می‌توانید روی چاپ بادکنک تبلیغاتی و انتخابی به عنوان یک گزینه زیبا و چشم گیر حساب کنید.

بادکنک تبلیغاتی یکی از بهترین وتاثیرگزارترین هاست

چون همیشه هم در معرض دید است و به هیچ عنوان پنهان نمی‌شود. نه در جیب، نه در کیف نه هیچ جای دیگر… و همقرار دادن به‌عنوان تصویر شاخص ایجاد رابطه شیرین عاطفی با مشتریان است چه حس خوبی خواهید داشت و حال چه حسی با دیدن لوگو و یا برندی خواهید داشت که روی بادکنک شادی بخش عزیزتان، چاپ شده باشد

چاپ

چاپ بادکنک به روش چاپ مستقیم صورت می گیرد که مرکب مستقیما بر روی بادکنک قرار می گیرد که باعث افزایش کیفیت چاپ روی بادکنک می شود. شما می توانید تصویر لوگوی سازمان خودتان به همراه شعار سازمانی خود را برروی یک و یا دو طرف بادکنک به چاپ برسانید. شما همچنین می توانید عکس فرزندان خودتان را برای جشن تولید و یا در مراسمات عروسی بر روی بادکنک با بالاترین کیفیت در مدت زمات کم و با کمترین‌ترین قیمت موجود در بازار در مرکز تخصصی چاپ سلام به چاپ برسانید. 

انواع چاپ

امروزه چاپ بادکنک عمدتا با روش چاپ سیلک انجام می‌گیرد. چاپ سیلک از گذشته‌های دور همواره مورد استفاده بشر بوده و بهترین روش چاپ روی بادکنک به شمار می‌رود. تصویر، لوگو، آرم یا پیام تبلیغاتی شما به وسیله چاپ سیلک با وضوح و کیفیت بالایی روی بادکنک حک می‌شود و رنگ کامل به بافت آن نفوذ می‌کند. در این نوع چاپ تصویر مورد نظر روی یک توری از جنس ابریشم یا پلی استر ایجاد می‌شود و با قرار دادن بادکنک زیر این صفحه و پخش کردن رنگ روی توری با کمک کاردک، تصویر روی بادکنک نقش می‌بندد.

دستگاه چاپ بادکنک

در گذشته چاپ بادکنک به صورت دستی انجام می‌شد که روند کار بسیار کند پیش می‌رفت. بعد از مدتی به لطف دستگاه چاپ بادکنک نیمه اتوماتیک حدود ۱۰۰۰ عدد بادکنک در دو ساعت چاپ می‌شد. الان در اکثر مراکز پیشرفته از دستگاه‌های تمام اتوماتیک استفاده می‌کنند و حدود ۱۰۰۰ بادکنک در کمتر از یک ساعت چاپ می‌شود. این دستگاه‌ها به صورت اتوماتیک بادکنک‌ها را پر از باد می‌کنند، طرح را روی آن‌ها ایجاد کرده و پس از خشک کردن طرح و خالی کردن بادکنک، کار بسته بندی را نیز انجام می‌دهند.

ما در مجتمع  با استفاده از بروزترین دستگاه چاپ روی بادکنک ، قادر به چاپ ۱۰۰۰ عدد بادکنک در طی ۴ ساعت می‌باشیم.

نحوه چاپ روی بادکنک

چاپ سفارشی بادکنک در ظاهر شاید آسان به نظر بیاید اما در واقع حساسیت بالایی می‌طلبد و سختی‌های خاص خود را دارد. خاصیت کشسان بادکنک یکی از مهم‌ترین دلایل سختی چاپ روی بادکنک است و فقط در حالت بادشده می‌توان روی آن طرح ایجاد کرد. چاپ باید طوری انجام شود که بعد از خشک شدن جوهر و خالی شدن بادکنک، جوهر نریزد و طرح ناقص نشود. میزان بادشدن بادکنک باید به اندازه‌ای باشد که هنگام پرشدن و یا قراردادن شابلون روی آن، نترکد که این نیز یکی دیگر از دشواری‌های چاپ بادکنک است. اما مراحل کامل چاپ روی بادکنک به چند صورت انجام میشود

مرحله اول

۱- در مرحله اول طرح، تصویر یا پیام مورد نظر شما روی کاغذ شفافی به صورت سیاه سفید چاپ می‌شود. اگر ایده‌ای برای چاپ روی بادکنک نداشته باشید بعضی از شرکت‌های چاپ، طراحانی دارند که این کار را برای‌تان انجام می‌دهند.

مرحله دوم

۲- در این مرحله یک توری از جنس پلی استر یا ابریشم انتخاب می‌شود که هر چه منافذ و تار و پود این توری بیشتر باشد میتوان تصاویر واضح‌تر و باکیفیت‌تری ایجاد کرد. چهارچوبی از جنس چوب یا فلز در اطراف توری قرار می‌گیرد و یک شابلون ایجاد می‌شود. پس شابلون در واقع از یک توری و چهارچوبی در اطراف آن ساخته شده‌است.

مرحله سوم

۳- در این قسمت برای مسدود کردن منافذی که نباید رنگ از آن‌ها عبور کند از ترکیب ماده حساس به نور با لاک یا امولوسیون استفاده می‌کنند و این مواد را با کاردک روی سطح توری پخش می‌کنند.

مرحله چهارم 

۴- در این مرحله کاغذی که طرح روی آن پرینت شده‌است را روی توری قرار می‌دهند و از بالا به آن نور می‌تابانند. قسمت‌های سیاه کاغذ که در واقع همان طرح است نور را عبور نمی‌دهند و نور فقط به باقی قسمت‌های کاغذ که سفید است می‌خورد و از آن‌ها عبور می‌کند و به توری می‌رسد. وقتی که نوری به توری برسد، امولوسیون یا ماده حساس به نور سفت می‌شود.

مرحله پنجم 

۵- حال که طرح مورد نظر روی توری ایجاد شده است بادنک را زیر شابلون قرار می‌دهند و رنگ مخصوص را روی توری به وسیله کاردک پخش می‌کنند. رنگ از قسمت‌های سخت شده به وسیله نور عبور نمی‌کند و از سایر منافذ باز توری عبور کرده و روی بادکنک نقش می‌بندد.

مرحله ششم

۶- در این مرحله که نقش مورد نظر روی بادکنک حک شد به وسیله خشک کن، رنگ خشک شده و بادکنک از باد خالی می‌شود. طرح و مواد حساس به نور روی توری بوسیله حلال‌های مخصوص پاک می‌شوند تا توری برای ایجاد طرح‌های جدید آماده شود.

چاپ سلام

کانون تبلیغاتی با سی سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغ، هر نوع طرح درخواستی شما را با بالاترین کیفیت و وضوح روی بادکنک چاپ می‌کند. امکان سفارش بادکنک چاپی از ۵۰ عدد به بالا فراهم شده است تا بتوانید مراسم‌ها، تولدها و دورهمی‌های کوچک را نیز با این بادکنک‌های تزئینی و چاپ شده زیباتر کنید.

چاپ بادکنک در این مجموعه بر روی جنس‌های متنوع و موجود در بازار و با رنج‌های قیمتی متفاوت و البته رقابتی عرضه می شود و امکان ثبت سفارش آنلاین این محصول بر روی وب سایت با قیمت‌های اعلامی میسر می‌باشد.

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت هستید و یا برای محل کسب و کارتان نیاز تغییرات و جلب توجه دارید چاپ بادکنک قطعا میتواند یکی از جذاب ترین پیشنهادهای مجموعه ما باشد که میتوانید در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید. کارشناسان ما در چاپ سلام در کنار شما خواهند بود تا بهترین پیشنهادها در اختیار شما قرار دهند.

چاپ بادکنک
چاپ بادکنک

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش