استان خراسان شمالی

ویژگی‌ طراحی یک جلد خوب برای چاپ کتاب چیست؟

نکات مهم در طراحی و چاپ آنلاین جلد کتاب در خراسان شمالی

آیا به دنبال مرکزی هستید که شما را در ویژگی‌ طراحی یک جلد خوب برای چاپ کتاب در خراسان شمالی راهنمایی کند؟  آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

مرکز آنلاین چاپ و نشر سلام شما را در ویژگی‌های طراحی یک جلد خوب برای چاپ کتاب در خراسان شمالی راهنمایی می‌کند.

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

ویژگی‌ طراحی یک جلد خوب برای چاپ کتاب چیست؟

طرح‌های پیچیده باعث سردرگمی مخاطب می‌شود. سعی کنید روی جلد به صورت مینیمال طراحی شود تا مشتریان بیشتری را تبدیل به خواننده کند.

قالبی را برگزینید که هماهنگ با سلیقه مخاطبان شما باشد.

موسسه چاپ و نشر سلام با یکی از بهترین طراحان کشور همکاری می‌کند که می‌توانید با ما در خصوص طراحی جلد حرفه‌ای کتاب خود مشورت کنید.

خودتان طراح جلد کتابتان باشید

همچنین اگر کمی از فوتوشاپ و طراحی بدانید می‌توانید از قالب‌های آماده طراحی جلد کتاب که به صورت لایه باز هم هستند استفاده کنید. این قالب‌ها به صورت استاندارد در قطع‌های مختلف برای شما آماده شده‌اند که با صرف هزینه بسیار کمتر می‌توانید خودتان طراح جلد کتاب خودتان باشید.

اهمیت عنوان و طرح جلد کتاب

ویژگی‌های طراحی یک جلد خوب برای چاپ کتاب چیست؟ عنوان کتاب و طرح جلد آن، قسمت‌های مهم کتاب هستند. خوانندگان در ابتدا عنوان و جلد کتاب را مشاهده می‌کنند. اگر این دو مورد توجه آن‌ها را جلب کند به سراغ محتوای داخلی آن می‌روند. عنوان و طرح جلد تاثیر بسزایی در فروش کتاب خواهند داشت.

پس از طی کردن این مراحل، نوبت به دریافت مجوزهای لازم خواهد رسید. شابک کتاب، شماره استاندارد بین المللی آن است که دارای سیزده رقم بوده و باید توسط ناشر از وبسایت شابک دریافت شود. سپس به سراغ دریافت فیپا خواهیم رفت. فیپا فهرستی از اطلاعات کتاب می‌باشد که در ابتدای آن درج می شود. پس از دریافت فیپا و شابک نوبت به دریافت مجوز وزارت ارشاد می‌رسد. باید نسخه پرینت شده کتاب که دارای فیپا می‌باشد را برای این وزارت ارسال کرده و منتظر پاسخ آن ها شوید. وزارت ارشاد طی یک الی دو هفته پاسخ شما را خواهد داد. در آخر نیز کتاب را برای چاپ و صحافی در اختیار چاپخانه قرار می‌دهید. ویژگی‌ طراحی یک جلد خوب برای چاپ کتاب چیست؟

اصول طراحی جلد کتاب
اصول طراحی جلد کتاب

می‌توانید صفر تا صد چاپ کتاب خود را به دست انتشارات سلام بسپارید. ما با در اختیار داشتن کادری متخصص بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد و شما را در تمام مراحل چاپ کتاب یاری خواهیم کرد.

 

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش