اخبار چاپ و نشرانتشاراتمعرفی کتاب

چاپ آنلاین کتاب اقتصاد و مدیریت با مناسب‌ترین قیمت

چاپ آنلاین کتاب اقتصاد و مدیریت با مناسب‌ترین قیمت

چاپ آنلاین کتاب اقتصاد و مدیریت با مناسب‌ترین قیمت

اقتصاد مدیریت که در واقع شاخه تخصصی و کاربردی و بین رشته‌ای از علم اقتصاد و مدیریت است، با حوزه کاری، عملی و گسترده‌ای که در همه جا و در تمامی بنگاه‌ها و شرکت‌های انتفاعی و غیر انتفاعی دارد، نیازمند آن است که این درس به سبک نوین پایه گذاری شود. همچنین با توجه به جنبه‌های کیفی و نیز تنوعی که در بنگاه‌های اقتصادی وجود دارد، باید زمینه‌های فراوانی برای دانشجویان درس اقتصاد مدیریت فراهم شود. دانشجویان معمولاً مطالب و مفاهیم اقتصادی را خوب فرا می‌گیرند، اما آنچه اهمیت زیادی دارد به کارگیری این آموخته‌هاست. چاپ آنلاین کتاب اقتصاد و مدیریت با مناسب‌ترین قیمت

تنها تفاوت چاپ کتاب اقتصاد و مدیریتی با دیگر کتاب‌ها، در محتوای کتاب و تصاویر استفاده شده است. و تفاوت چندانی با روند چاپ دیگر کتاب‌ها ندارد. داشتن خلاقیت در کتاب‌های مدیریتی به ‌شدت با اهمیت است که این مورد را باید با داشتن صفحه آرایی عالی، تصاویر مناسب همچنین طراحی جلد چشم‌نواز به دست آورد.

مراحل و قوانین چاپ کتاب اقتصاد و مدیریت

برای آگاهی از شیوه تالیف و چاپ کتاب مدیریت، ابتدا لازم است تا مولف قراردادی را با انتشارات سلام بصورت حضوری و یا غیرحضوری(آنلاین) تنظیم نماید. متن  کتاب مدیریت را ویرایش و بازخوانی کرده و اشکالات ادبی و فنی را برطرف میسازند. پس از آن مراحل تایپ، حروف چینی، طراحی جلد و صحافی را انجام گرفته و مابقی مراحل اعم از اخذ مجوز، شابک، ثبت در کتابخانه ملی و… در سریعترین زمان ممکن توسط مؤسسه چاپ و نشر سلام انجام خواهد شد. 

هزینه چاپ کتاب

هزینه چاپ یک کتاب، بستگی به مواردی دارد که شما برای کتاب خود انتخاب می‌کنید. شاید شما طرح جلدی ساده را انتخاب کنید. یا یک طرح جلد تایپوگرافی، شاید به‌‌جای صفحه‌آرایی حرفه‌ای با ایندیزاین، صفحه‌آرایی با ورد را انتخاب کنید. همچنین موارد بسیار دیگری همچون جنس کاغذ، بر هزینه‌های چاپ کتاب تأثیر می‌گذارند.

ما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مقالات مرتبط با چاپ کتاب و مراحل آن را بخوانید. سپس با انتشارات مختلف تماس بگیرید تا اطلاعات به روز هزینه‌های مرتبط به چاپ کتاب را در اختیارتان قرار دهند.

روش های چاپ کتاب اقتصاد و مدیریت

برای چاپ کتاب مدیریتی، بهترین تصمیم، کار کردن با ناشری است که در این حیطه فعالیت بیشتری داشته است. پس تجربه ناشر را اولویت قرار دهید. برای چاپ کتاب به‌طور معمول از دو روش استفاده می‌شود که شامل چاپ دیجیتال و چاپ افست می‌باشد. از چاپ افست برای چاپ در تعداد بالا و از چاپ دیجیتال برای چاپ در تعداد کم استفاده می‌شود. از لحاظ کیفیت، چاپ افست دارای کیفیت بالاتری است.

انتشارات سلام، ناشر کتاب های اقتصاد و مدیریت

ما در انتشارات سلام آماده‌ایم در تمامی مراحل چاپ کتابتان در کنارتان باشیم تا به هدف خود برسید. چاپ کتاب تخصص ماست؛ کاری که با تمام توان و عشق انجام می‌دهیم. و این باعث شده تا به پاس اعتماد شما عزیزان و تجربه بالای ما در این حوزه، جوایز بسیاری را به دست آوریم.

چاپ آنلاین کتاب اقتصاد و مدیریت با مناسب‌ترین قیمت

چاپ کتاب اقتصاد و مدیریت
چاپ کتاب اقتصاد و مدیریت

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش