اخبار چاپ و نشراخذ شابک فیپا و مجوز از وزارت ارشادانتشاراتعلمیمعرفی کتاب

مجوز و چاپ کتاب برای مؤسسات علمی فرهنگی

مجوز و چاپ کتاب برای مؤسسات علمی فرهنگی

مجوز و چاپ کتاب برای مؤسسات علمی فرهنگی

مراحل مجوز و چاپ کتاب برای مؤسسات علمی فرهنگی را می‌توان به ۱۰ بخش کلی تقسیم‌ کرد. که شامل نگارش متن، تایپ، ویراستاری، صفحه‌بندی، طراحی جلد، دریافت شابک، فیپا، اخذ مجوز ارشاد، چاپ کتاب و درنهایت دریافت وصول کتاب است. پس از طی تمامی مراحل چاپ کتاب علمی، بنا بر توافق اولیه صورت گرفته یا کتاب توزیع شده و یا اگر با تیراژ کم و در حد یک جلد بود در اختیار نویسنده قرار می‌گیرد. مسلم است که برای داشتن کتاب باکیفیت و استاندارد که ارزش بالای محتوای علمی درون خود را نشان داده و نمادی از اعتبار و آبرو مولف باشد، نیاز است که تمامی مراحل چاپ در انتشاراتی انجام شود.

انتشارات سلام با کادری مجرب و حرفه‌ای چاپ کتاب فوری و با کیفیت را تضمین کرده تا فروش بیشتر کتاب، سبب ارتقای مالی و رزومه‌ای مولف میگردد. چاپ کتاب علمی فرهنگی زیرنظر کارشناسان و متخصصین همان رشته مرتبط با موضوع کتاب انجام می‌گیرد. تا با شناخت کافی از محتوای کتاب، استانداردهای لازم کاملا لحاظ شود. بنابراین برای دریافت جرئیات بیشتر و اطلاع از هزینه‌های مراحل چاپ کتاب علمی و فرهنگی با ما تماس بگیرید. تا از مشاوره رایگان کارشناسان چاپ کتاپ برخوردار شوید.

مراحل چاپ کتاب فوری

ابتدا صفحه آرایی کتاب توسط محقق تایپ می‌شود و کارشناس باید فایل را  به قالب کتاب تبدیل کند و صفحه آرایی و ویرایش‌های لازم را انجام دهد. سپس نوبت به مراحل اداری و اخذ مجوز می‌رسد این مرحله برای کلیه کتاب‌ها نیاز است چه کتاب علمی و چه کتاب‌های هنری و… و بعد از اخذ مجوزها باید سراغ مرحله آخر برویم که مرحله طراحی جلد کتاب می‌باشد در طراحی جلد کتاب تحت نظر مشتری انجام می‌شود و بعد از طراحی جلد کتاب آماده انتشار می‌شود باید به مرحله چاپ برود و بعد از این مرحله منتظر نسخه چاپ شده کتاب باشید.

ویراستاری کتاب علمی فرهنگی و ویرایش نهایی

ویراستاری کتاب علمی فرهنگی اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مرحله نویسنده باید با یک ویراستار که وابسته به انتشارات خاصی است تعامل داشته باشد. تا بتواند فرایند ویراستاری و ویرایش نهایی کتاب خود را به دست او بسپارد. در این مرحله، ویراستار کتاب تمامی موارد کلی محتوای کتاب از جمله نکات نگارشی، زبان و لحن محتوا، علائم نگارشی، سیر محتوای متن نگارش شده را مورد بررسی قرار می‌دهد. و با توافق نویسنده، ویرایش‌های نهایی را کامل می‌کند.

در چاپ کتاب علمی فرهنگی علاوه بر ویراستاری ادبی، نیاز به ویراستاری  و بازبینی علمی نیز وجود دارد. به همین دلیل ویراستار باید تسلط کاملی بر موضوع کتاب داشته باشد. و با نکات نگارشی به همراه لحن و زبان علمی نیز آشنا باشد. این مرحله جزو ارزشمند ترین مراحل چاپ کتاب است.

 

"<yoastmark

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش