اخبار چاپ و نشرانتشاراتترجمه چینیترجمه فارسیچاپ کتاب عمومی

ترجمه کتاب فارسی به چینی با بهترین کیفیت

ترجمه کتاب فارسی به چینی با بهترین کیفیت

ترجمه کتاب فارسی به چینی با بهترین کیفیت 

زبان چینی‌زبان رسمی کشورهای چین، تایوان و سنگاپور است و یکی از زبان‌های مهم و پرمخاطب در کشورهای آسیایی به‌حساب می‌آید. این زبان پرمخاطب پلی است برای ارتباط‌های تجاری و اقتصادی کشورهایی که دوست دارند با چین روابط حسنه سیاسی و اقتصادی داشته باشند. ایران و چین یکی از گسترده‌ترین روابط سیاسی و اقتصادی را با یکدیگر را دارند، بنابراین اتنشارات سلام فرصت‌های بسیار خوبی در بحث ترجمه چینی برای تجار و صاحبان کسب‌وکار فراهم است.

فرایند ترجمه فارسی به چینی

فرایند ترجمه کتاب فارسی به چینی همانند ترجمه فارسی به انگلیسی انواع متن است و تفاوت چندانی با آن ندارد. به این صورت که مترجمی که تسلط کامل به زبان چینی دارد در ابتدا با خواندن متن سفارشی، موضوع کلی متن را متوجه می‌شود و سپس با استخراج کلمات تخصصی که در متن موجود است مرحله ترجمه یعنی معادل‌یابی را آغاز می‌کند. مترجم در آخر با تسلطی که بر نگارش و دستور زبان، زبان مبدأ دارد فرایند نگارش متن ترجمه‌ شده را آغاز می‌کند و در انتها متنی سلیس و روان را به مشتری تحویل می‌دهد.

ترجمه چینی چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد ترجمه فارسی به چینی و سایر زبان‌های زنده دنیا برای گروه افراد با نیازهای متنوع تفاوت زیادی دارد. برای مثال شما می‌توانید برای ترجمه انواع مقاله‌های دانشگاهی و متن‌های علمی و تخصصی خود از خدمات ترجمه مقاله استفاده کنید و مقالات تخصصی خود را با مترجم‌های با سابقه در این حوزه ترجمه کنید.

ترجمه کاتالوگ و بروشور به زبان چینی

بدون شک یکی از مهم‌ترین کاربردهای ترجمه به زبان چینی، برای افراد مختلف در حوزه توسعه کسب‌وکار مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای مثال اگر شما صاحب برند و کسب ‌وکار موفقی هستید و قصد دارید برای حضور در بازار بین‌المللی قدمی مهم بردارید، در ابتدا باید خدمات و محصولات کسب‌ وکار خود را به زبان مورد نظر یعنی زبان چینی ترجمه کنید تا بتوانید مردم چینی‌زبان را با برند خود بیشتر آشنا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت انتشارات سلام مراجعه کنید.

ترجمه کتاب فارسی به چینی با بهترین کیفیت 

ترجمه فارسی به چینی
ترجمه فارسی به چینی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش