استان همدان

چاپ کتاب در همدان، همراه با مجوز به صورت آنلاین

چاپ کتاب در همدان، همراه با مجوز به صورت آنلاین و مناسب‌ترین قیمت

مؤسسه چاپ و نشر سلام، با استفاده از ابزارهای روز دنیا و با توجه به نیاز نویسندگان، کلیه خدمات چاپ کتاب همراه با مجوز به صورت آنلاین و مناسب‌ترین قیمت به صورت تک جلدی یا تیراژ بالا  ارائه می‌دهد. این مؤسسه تا کنون تایپ، ویراستاری، صفحه‌بندی، طراحی جلد، اخذ مجوز و چاپ بیش از ۱۰۰۰۰عنوان کتاب را بر عهده داشته است. برای کتاب خود در ابعاد سفارشی با ما تماس بگیرید و آن را  با کیفیت عالی و قیمت مناسب چاپ کنید.

چاپ کتاب در همدان، همراه با مجوز به صورت آنلاین و مناسب‌ترین قیمت

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ کتاب همراه با مجوز

چاپ کتاب به دو شیوه متفاوت افست و  دیجیتال انجام می‌شود.

افست کتاب زمان زیادی می‌طلبد و برای چاپ در تیراژ وسیع بکار می‌رود. که در این نوع در تعداد بالا کاملا مقرون بصرفه و ارزان محسوب می‌شود.

دیجیتال یا همان چاپ فوری کتاب بهترین شیوه و با تیراژ پایین است. که امکان در تیراژ پایین دست شما را برای چاپ در هر قطع و ابعادی کاملا باز می‌گذارد. برای شروع انتشار کتاب، در تیراژ پایین یا برای هدیه به دوستان، برای اهدا به کتابخانه یا هر مورد دیگری که نیاز به چاپ کتاب در تیراژ پایین دارید. دیجیتال بهترین گزینه است. متن مورد نظر خود را برای ما ارسال کرده و در ظرف تنها یک روز می توانید کتاب خود را چاپ کرده و تحویل بگیرید.

هزینه

هزینه چاپ کتاب متناسب با جنس برگه، جلد، روکش صفحات، تعداد برگه و تیراژ محاسبه می‌شود و با افزایش تیراژ از تخفیف تصاعدی برخوردار می‌شوید. برای چاپ کتاب‌های معمولی از کاغذ تحریر تک رنگ و گرماژ ۷۰ یا ۸۰ گرمی به همراه جلد گلاسه استفاده کنید تا با هزینه بسیار عالی و ارزان کتاب خود را چاپ کنید. در صورت کتاب برای کودکان از چاپ رنگی و گرماژ بالاتر استفاده کنید تا علاوه بر جذابیت مقاومت برگه‌ها افزایش پیدا کند. برای افزایش مقاوت جلد کتاب، توصیه ما این است که همیشه روکش سلفونی برای آن انتخاب کنید تا دوام کتاب به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

سایز و صحافی کتاب

چاپ کتاب در انواع قطع های ویزری، رحلی، رقعی و خشتی انجام می شود و حتی امکان برش کتاب شما در سایر سازهای سفارشی کوچکتر و بزرگتر از قطع های استاندارد نیز موجود می باشد.و انواع صحافی عبارتند از:

  •  صحافی چسب گرم و جلد گلاسه ( پوشش سلفون مات یا براق )
  •  صحافی چسب گرم جلد گلاسه برگردان
  • صحافی چسب گرم جلد سخت
  • صحافی دوخت جلد سخت

  مجوز

گرفتن مجوز برای چاپ کتاب لازم می‌باشد. در واقع شما بدون دریافت مجوز اجازه چاپ کتاب خود را نداشته.و  پس از گرفتن مجوزهای لازم سبب اعتبار بخشیدن به آن کتاب.و محفوظ ماندن حقوق مادی و معنوی نویسندگان آن کتاب خواهد شد.
اولین کار تعیین فرمت کتاب است.که ابتدا باید صفحات مشخص شوند و با قطع مدنظر کتاب تطبیق داده شوند.

لازم است که شابک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شود تا تمامی حقوق مادی و معنوی آن برای صاحب اثر محفوظ باشد. شابک همان ISBN (شماره استاندارد بین المللی کتاب) است که کدی ۱۳ رقمی است و هر رقم آن تعیین کننده اطلاعات خاصی است. شماره ۱۳ رقمی شابک اطلاعاتی مثل محل انتشار، ناشر و نوبت چاپ کتاب را مشخص می‌نماید. این کد برای هر نویسنده و هر کتاب کاملا اختصاصی است.
مرحله بعدی بازخوانی نوشته‌ها خواهد بود.تا نویسنده پیشنهادات و اصلاحات مدنظر خود را طبق چهارچوب‌های.مشخص و استانداردهای تعریف شده اعلام کند.

محتوا

پس از این مرحله نوبت به ایجاد فهرست کتاب می‌رسد که باید براساس سرتیترها فهرست کتاب انجام شود. توجه داشته باشید در صورتی که کتاب از روی پایان نامه نوشته شده نباید دقیقا سرفصل‌ها یکسان باشند.و نیازی به درج کردن تمامی سرفصل‌های پایان نامه نیست.
متن و محتوای کتاب باید در مرحله بعدی تکمیل شوند. به عنوان مثال برگه اول که شامل «نام و یاد خدا» می‌باشد. برگ دوم شامل اطلاعات عنوان کتاب و نام مؤلف است که ابتدا با هدف محافظت از صفحات کتاب در برابر گرد و خاک و غیره استفاده می‌شد تا اینکه جلد به کتاب‌ها اضافه شدند و در برگه سوم شناسنامه کتاب و مشخصات نشر قرار می‌گیرند. فهرست موضوعی کتاب، تقدیم نامه، سخن نویسنده،.پیشگفتار و سخن ناشر هم باید به ترتیب در صفحات بعدی آماده شوند.
بخش آخر از مرحله دوم صفحه آرایی است. صفحه آرایی هر چقدر حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر انجام شود، در جذب مخاطب و فروش کلی آن تأثیر بیشتری می‌گذارد. بنابراین صفحه آرایی را می‌توان به نوعی تبلیغات کتاب در نظر گرفت تا به کمک جلوه‌های بصری، مخاطب را جذب کرد. به عبارت دیگر ظاهر کتاب و نوع صفحه آرایی اولین چیزی است.که خواننده با دست گرفتن کتاب به آن دقت می‌کند.بنابراین مهم است که تیم صفحه آرایی کاملا متخصص و حرفه‌ای باشند.

 طراحی جلد

طراحی جلد در مرحله بعدی انجام می‌گیرد. گرافیست‌های حرفه‌ای مؤسسه سلام  به شکلی جذاب و مخاطب پسند، جلد کتاب شما را طراحی می‌کنند. همانطور که گفتیم ظاهر کتاب مثل جلد و صفحه آرایی در جذب مخاطب تأثیر چشمگیری دارند. تیم حرفه‌ای ما با توجه به رنج سنی مخاطب، نیاز و خواسته مخاطبین و موضوع کلی کتاب و حیطه فعالیت، بهترین نوع جلد را طراحی خواهند کرد.

تجربه کاری و سابقه طولانی

همکاری با صدها نویسنده مجرب، این تجربه را در اختیارمان قرار داده.تا بتوانیم هر آنچه یک نویسنده برای کتاب خود به آن نیاز دارد را پوشش دهیم. چاپ کتاب ‌در حوزه‌ های داستان، شعر، فیلم‌نامه، علمی، روانشناسی، تاریخی، مذهبی و همچنین کتاب‌های دانشگاهی، مقالات علمی و تخصصی و پایان نامه و… از جمله موارد بی‌شماری است.که تا به‌ حال در مؤسسه سلام  به چاپ رسیده است.

چاپ کتاب
چاپ کتاب

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش