استان همدان

چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی

چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی به صورت آنلاین در استان همدان

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی به صورت آنلاین در همدان هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی به صورت آنلاین در همدان

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی ایران 

خدمات چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی ایران به ویژه کتاب‌های مختص کنکور در کشور ما بسیار زیاد انجام شده و هرساله به تعداد برندهایی که در زمینه چاپ کتاب کنکوری مشغول به کار هستند. افزوده می‌شود و تمام این موسسات کنکوری برای چاپ کتاب‌ها و جزوات خود نیاز به همکاری با انتشارات‌های معتبر کشور را دارند. و خوشبختانه نشر سلام در این زمینه نیز با شرایط لازم برای همکاری را فراهم نموده است.

چاپ کتاب

چاپ کتاب آموزشی علاوه برآنکه می‌تواند نقش ارزنده‌ای در یادگیری هر چه بیشتر دانش آموزان و دانشجویان داشته باشد. ارتقای رزومه بسیار خوبی برای مدرسین نیز محسوب می‌شود. بنابراین اگر استاد یا معلمی هستید که در امر آموزش تجربه دارید. انتشارات سلام بعنوان یکی از پرکارترین ناشرین کشوری در چاپ کتاب درسی می‌تواند تأثیر به سزایی در آسان و سریع نمودن مسیر چاپ کتاب‌تان ایفا نماید.

چاپ کتاب آموزشی راهنمایی، دبیرستان و هنرستان

 مقطع راهنمایی و دبیرستان که شامل مقطع هشتم، هفتم، نهم، یازدهم و دوازدهم می‌شود. نیز در صورت همکاری مدرسین این دوره‌ها با انتشارات سلام انجام میپذیرد. حتی می‌توانید کتاب‌ها را به صورت کم و محدود و صرفا برای دانش آموزان مدرسه ها مورد نظر خود به چاپ برسانید تا در دسترس همگان قرار نگیرد.

هنرستان‌های کشور با اینکه بیشتر به آموزش کارهای عملی و فنی در محیط کارگاه می‌پردازند. اما برای آموزش برخی دروس خود نیاز به کتاب درسی نیز دارند که این کتاب‌ها باید زیر نظر آموزش و پرورش کشور به چاپ برسد و تایید شود. اما اگر شما استاد یکی از دروس مقطع هنرستان هستید و قصد دارید با چاپ کتاب کمکی درسی به پیشرفت دانشجویان خود کمک کنید. می‌توانید همین حالا با مشاورین ما تماس گرفته و چاپ کتاب علمی و درسی خود را استارت بزنید.

میزان استقبال از کتاب های آموزشی

مهمترین عامل برای یک کتاب کمک درسی و کمک آموزشی محتوای آن است. کتاب‌هایی که محتوای خوبی داشته باشند و شیوه آموزشی آن‌ها قابل فهم باشد. قطعا مورد توجه افراد بیشتری قرار می گیرند. البته در این دسته از کتاب‌ها نیز جلد و عنوان کتاب از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اما محتوا در درجه اول مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر کتاب‌های آموزشی شما دارای محتوای ارزشمندی نباشند. مخاطب به زودی به آن پی برده و کتاب شما با افت فروش مواجه خواهد شد.

چاپ کتاب آموزشی نیاز به چه مجوزهایی دارد؟

هر نوع کتابی برای آنکه تمامی مراحل چاپ را سپری کند، نیاز دارد که مجوزهای لازم را دریافت نماید. برخی تصور می‌کنند که هر کتابی نیاز به مجوز خاصی داشته و مدت زمان دریافت مجوزها نیز با یکدیگر متفاوت است. اما باید بگوییم حتی برای چاپ کتاب آموزشی نیز همان مجوزی باید دریافت شود که برای چاپ کتاب های معمول لازم است. از جمله مجوزهای لازم برای چاپ کتاب کمک درسی، مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد، مجوز فیپا و شابک است. به طور کلی دریافت مجوز برای کتاب‌های آموزشی بیشتر از ۷ روز زمان نمی برد. می‌توانید دریافت مجوز را به ناشر خود بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کتاب مورد نظر خود را با کیفیت بالا به چاپ برسانید.

انتشارات سلام  با سابقه چاپ کتاب در زمینه های مختلف آماده ارائه هرگونه خدمات چاپ به شما عزیزان است.

چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی ایران 

کتاب آموزشی
کتاب آموزشی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

چاپ و نشر کتاب‌های کمک درسی ایران 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش