هرند

چاپ انواع پاکت اسناد رسمی- طراحی و تولید با کیفیت عالی

چاپ انواع پاکت اسناد رسمی- طراحی و تولید با کیفیت عالی به صورت آنلاین در شهر هرند

واحد تبلیغات سلام  چاپ پاکت اسناد رسمی در انواع مختلف-طراحی و تولید می‌کند و با کمک طراحان با تجربه بهترین نمونه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد. و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید پاکتی با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ پاکت اسناد رسمی در انواع مختلف-طراحی و تولید با کیفیت بالا به صورت آنلاین در شهر هرند

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ پاکت اسناد رسمی

امروزه اگر چه تکنولوژی سیستم‌های کامپیوتری با رشد و پیشرفت زیادی روبرو شده است.، اما هنوز هم انتقال مالکیت و وکالت‌ها به صورت کاغذی سند می‌شوند. و افرادی که به دفترخانه مراجعه می‌کنند، اطلاعات انتقال سند را به صورت کاغذی دریافت می‌کنند.

پاکت اسناد رسمی در میان انواع مختلف کسب و کارهایی که وجود دارند، برخی در حوزه ارائه محصول فعالیت دارند ؛ اما برخی نیز در حال ارائه خدمات هستند. خدمات مختلف آموزشی، اداری، پزشکی و… که نحوه تبلیغات و بازاریابی در هر کدام از آن‌ها متفاوت از دیگری است.

با توجه به اهمیتی که اسناد در کارهای اداری دارد ، نیاز است که به خوبی نگهداری شوند. برای نگهداری و محافظت بهتر از اسناد مختلف مانند خودرو، املاک و یا وکالت‌ها نیاز به پاکت‌های مقاومی برای محافظت از اسناد لازم است.

پوشه و پاکت  یکی از پر مصرف ترین محصولات در اداره ها شرکت ها ارگان ها حتی مدارس می باشد  که بیشترین موارد مصرف را دارند. این پاکت را جهت ارسال پستی، نگهداری مدارک، اسناد، برگه ها و عکس های رادیولوژی و سایر موارد استفاده می کنند. و از جنس مقوا  سبک ساخته می شود.

تبلیغات

با پیشرفت صنعت چاپ و تبلیغات به شرکت‌ها، ادارات و کسب‌ و کارها گزینه‌های متنوع و جذابی برای تثبیت هویت رسمی خود داده است. استفاده از انواع پاکت اداری یکی از موثر و کم‌هزینه‌ترین راه‌های انتقال هویت برند به افراد گیرنده است.

پاکت های اسناد رسمی دارای اطلاعات مختلف مانند شماره تماس، راه‌های ارتباطی، اسناد محرمانه ، شماره تلفن و آدرس است. به همین منظور این پاکت بسیار اهمیت دارد زیر باید محرمانه باشد و به درستی به مقصد برسد.

این نوع از پاکت ها که معمولا همراه با لوگو و ویژگی هایی که  هویت تصویری سازمان یا برند چاپ و تولید می‌شود محبوب‌ترین گزیه بین انواع پاکت اداری محسوب می‌شود.

انواع پاکت دفترخانه

پاکت دفترخانه در طراحی مختلف و در ابعاد و سایزهای متفاوتی ارائه می‌شود تا بتوان اسناد مختلف را در آن قرار داد.

۱) یکی از انواع پاکت دفترخانه، پاکتی با ابعاد A4 و به صورت تک رنگ است.

۲) در این مدل از پاکت که ابعاد این پاکت ۲۶ در ۲۳ سانتی متر است. برای رنگ لایه‌ها از گرادینت استفاده می‌شود.تا زیبایی بیشتری به طرح داده شود.

۳) پاکت‌های بزرگ که در ابعاد A5 تهیه می‌شوند و در دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ثبت ازدواج و طلاق به کار می‌رود. این پاکت‌ها نیز ابعادی معادل ۳۵ در ۴۹ سانتی متر دارند و به صورت لایه باز و یا برش از پهلو قابل طراحی و چاپ هستند.

عوامل موثر در قیمت پاکت دفترخانه

برای تعیین قیمت یک پاکت کاغذی عوامل متعددی مانند رنگ، جنس مقوای پاکت، ابعاد پاکت و… تاثیر گذار است. از سوی دیگر نوع چاپ پاکت بر اساس چاپ افست و یا دیجیتال سبب تغییر قیمت خواهد شد.

 با استفاده از افست می‌توان پاکت در تیراژ بیشتر چاپ کرد.و قیمت تمام شده کاهش پیدا می‌کند. اما در چاپ به روش دیجیتال، تیراژ کمتری تولید می‌شود و قیمت پاکت‌ها در نهایت بیشتر خواهد شد. یکی دیگر از مواردی که در قیمت نهایی پاکت دفترخانه موثر است، گرماژ کاغذ و مقوایی است که برای تهیه پاکت استفاده می‌شود.

در هر صورت، اگر می‌خواهید پاکت شما در مدت زمان کوتاه و با کیفیت بسیار بالا چاپ شود، از روش چاپ دیجیتال استفاده کنید. این روش برای مواقعی که دچار محدودیت زمانی هستید و تعداد کمی پاکت مد نظر شما است، بسیار مقرون به‌صرفه تمام می‌شود. منظور از تیراژ پایین پاکت، از ۱۰۰ عدد تا کمتر از ۹۰۰ عدد است.

مؤسسه چاپ و تبلیغات سلام یکی از شرکت‌های چاپ و طراحی انواع پاکت پستی و اقلام چاپی کاغذی مانند سربرگ، کارت ویزیت، ست اداری و سایر پاکت‌های اداری است. این شرکت با استفاده از سیستم هوشمند، تیم کاری مجرب و دستگاه‌های چاپ دیجیتال و افست با تکنولوژی روز، تمامی اقلام کاغذی و انواع پاکت را تولید می‌کند. اگر شما هم برای بند کاری خود نیاز به طراحی و چاپ انواع پاکت، سربرگ و ست اداری با کیفیت و منحصر به فرد دارید، با ما تماس بگیرید.

اسناد مدارک
اسناد مدارک

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و تبلیغات سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش