هرند

جعبه پودر و آرد سوخاری- طراحی و تولید با کیفیت بالا

چاپ آنلاین جعبه پودر و آرد سوخاری- طراحی و تولید با کیفیت بالا در هرند

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ جعبه پودر و آرد سوخاری- طراحی و تولید با کیفیت بالا در هرند هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ آنلاین جعبه پودر و آرد سوخاری- طراحی و تولید با کیفیت بالا در هرند

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ جعبه پودر و آدر سوخاری

 جعبه پودر و آرد سوخاری از اهمیت زیادی برخوردار است. آرد باید در طی مراحل خاصی و با دستگاه اتوماتیک انجام شود.تا از ورود هرگونه ماده خارجی به آن جلوگیری شود. حتی ورود مقدار کمی گردوخاک یا رطوبت به آرد کیفیت آن را تحت تأثیر میگذارد. به همین دلیل باید دقت زیادی اعمال شود. و باید به صورتی انجام می‌شود تا هیچ‌گونه هوا یا رطوبت وارد کیسه نشود. بااین‌حال اگر به هر دلیلی مقداری رطوبت وارد کیسه شد، نباید به آن واکنش دهد. چاپ جعبه پودر و آدر سوخاری- طراحی و تولید با کیفیت بالا

جعبه پودر و آرد

جعبه آرد سوخاری به چند.روش مختلف انجام می‌شود. که در ابعاد کوچک و بزرگ وجود دارد که هرکدام مخصوص موقعیت‌های مختلفی هستند. و می‌تواند بر اساس نوع آرد و کیفیت آن‌هم متغیر باشد. که برای آرد در مقدار کم‌ نیازی به استحکام بالای نیست. اما برای آرد در وزن‌های بیشتر تحمل وزن جنس اهمیت زیادی دارد. چون حجیم‌تر معمولاً در مسیرهای طولانی‌تری حمل و به مدت‌زمان بیشتری انبار می‌شوند. و همچنین در ابعاد بزرگ باید قابلیت‌هایی داشته باشد که اجازه چند بار استفاده کردن از آن را بدهد به‌عنوان‌مثال کیسه زیپ دار می‌تواند استفاده چندباره از آرد را بسیار راحت کند.

کرافت

کیسه‌های کرافت و پاکت های بزرگ کرافت تبدیل.به یکی از بسته محبوب این روزها.برای تولیدکنندگان.آرد.است. این کیسه ها و پاکتهای کرافت یک لایه لمینیت داخلشان دارند تا از ورود رطوبت به آرد جلوگیری کنند. کیسه آرد کرافت معمولاً برای آرد در سایز متوسط استفاده می‌شود.

پاکت کارتنی

پاکت های کارتنی معمولاً حاوی آرد قنادی و پودر می‌شوند یا پودر سوخاری که همیشه در مقدار کم خریداری می‌شود. آرد به ‌طور مستقیم در این بسته‌ها ریخته نمی‌شود.و اول در یک کیسه.پلاستیکی ریخته.می‌شود.

خصوصیات

  • قابلیت چاپ: جعبه فرآورده‌های پودری همانند سایر.محصولات باید بتواند مشتری را به سمت خود جذب کند. حتی اگر بسته بتواند کیفیت محصول را به مطلوب‌ترین شکل حفظ کند،.تا زمانی که از لحاظ ظاهری مصرف کننده جذب آن نشود شانسی برای فروش ندارد. بنابراین یک جعبه خوب باید قابلیت.چاپ و نگهداری جوهر را داشته باشد.
  • نفوذ ناپذیری نسبت به رطوبت و اکسیژن: اکسیژن دشمن مواد پودری است،.زیرا این مواد در اثر تماس با آن سریعا.دچار.اکسیداسیون شده و کیفیت خود.را از دست می‌دهند. لذا پودرها نیازمند کیسه هستند.که مانع نفوذ اکسیژن و رطوبت به درون آن شده.و تازگی آنها را حفظ کند.

جنس جعبه آرد معمولاً از کیسه.نایلونی لمینیت شده است که در این.نوع درواقع چندلایه پلاستیکی روی‌هم قرارگرفته‌اند تا حفاظت بیشتری در برابر آب، نور خورشید، هوا و آلودگی ایجاد کنند. اگر شما دنبال کیسه با همچنین ویژگی‌هایی هستید به‌جای درستی آمده‌اید. برای خرید کیسه در ابعاد مختلف و یا سفارش‌های خاص می‌توانید با مؤسسه چاپ و تبلیغات سلام تماس بگیرید.

چاپ جعبه آرد سوخاری
چاپ جعبه آرد سوخاری

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش