داران

پاکت آزمایشگاهی و پزشکی|چاپ|طراحی و تولید

پاکت آزمایشگاهی و پزشکی|چاپ|طراحی و تولید به صورت آنلاین در شهر داران

 در حال حاضر و در دنیای رقابتی امروز،.تمامی صنایع و مشاغل به دنبال دستیابی به سود و فروش بیشتر هستند؛.به همین دلیل تبلیغات مناسب و ارائه خدمات با کیفیت را بهترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به این مقصود است. که با انجام  اقداماتی میتوان مخاطبان بیشتری را جذب نمود. واحد تبلیغات سلام طراحی، تولید با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام میدهد و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد.اگر شما قصد دارید لگو و اطلاعات تماستان را روی پاکت داشته باشید به ما مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پاکت آزمایشگاهی و پزشکی|چاپ|طراحی و تولید در شهر داران

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

پاکت آزمایشگاهی و پزشکی

امروزه هر آزمایشگاهی جهت ارائه دادن جواب آزمایش بیماران نیاز به پاکت آزمایشگاه دارد. پاکت جواب آزمایش به پاکتی گفته می‌شود که کاغذ جواب آزمایش را در آن قرار میدهند. این پاکت در اندازه‌ها و ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند و در محیط آزمایشگاه به عنوان ابزاری بسیار مهم به کار می‌روند. پاکت ویژه آزمایشگاه در شکل و اندازه‌های مختلفی مانند پاکت A4، A3 و A5 پاکت نامه، پاکت رادیولوژی، پاکت سی دی و پاکت سونوگرافی تقسیم‌بندی می‌شوند. پاکت آزمایشگاه می‌تواند جیب‌دار باشد که بتوان کاغذ جواب آزمایش را در آن قرار داد. در صورتی که پاکت جیب نداشته باشد باید جواب آزمایش را توسط منگنه در پاکت نگه داشت.

ویژگی‌های پاکت

 ویژگی خاصی که پاکت ویژه آزمایشگاهی باید داشته باشد، این است که به عنوان پوششی محکم و مقاوم از محتوای درون پاکت در مقابل نور خورشید و ضربه محافظت کند. و حساسیت بالایی در مقابل نور و خمیدگی دارد.

انواع چاپ پاکت آزمایشگاهی

پاکت ملخی

پاکت ملخی پنجره دار از جمله چاپ پاکت آزمایشگاهی می باشد که درب آن در بالا می باشد.ابعاد استاندارد این پاکت ۲۲.۱۱cm میباشد که به دو صورت معمولی و کیسه ای (ژاپنی) تولید می‌شود. انواع پاکت های ملخی پنچره دار در دو نوع مقوایی و کاغذی تولید می شوند. پاکت نامه های ملخی که گاها با نام پالتویی نیز شناخته می شوند غالبا درب آن ها در طولشان قرار دارد.

یکی از انواع پاکت نامه‌ها می‌باشد که در آن به منظور نشان دادن بخشی از داخل پاکت و یا با هدفی تبلیغاتی به منظور مشخص نمودن محتوا یا موضوع نامه داخل پاکت استفاده می شود. و بیشترین استفاده را از پاکت ملخی پنجره دار دارند آزمایشگاه ها می باشند که در قسمت پنجره مانند پاکت مشخصات شخص قابل مشاهده می باشد.

کاور جواب آزمایش A4

چاپ پاکت آزمایشگاهی مناسب  در برگه های استاندارد A4 است و بیشتر در جواب آزمایش کلی و همچنین سونوگرافی مورد مصرف قرار میگیرد.

پاکت A5

برخی از آزمایشگاه های پاتوبیولوژی و تشخیص طبی جواب آزمایش بیمار را در سایز A5 پرینت گرفته و تمایل دارند به همان صورت درون پاکت قرار گیرد. ابعاد استاندارد این پاکت ها معمولا۲۲.۱۵.۵cm  می‌باشد. قیمت این نوع پاکت نسبت به پاکت ملخی بیشتر می‌باشد.

-پاکت جواب آزمایش B5

سایز استاندارد این پاکت آزمایشگاه ۲۵.۱۸cm بوده و مشخصات تولید و مبلغ خدمات چاپ بر روی آن نزدیک به پاکت A5 می‌باشد

چاپ پاکت آزمایشگاهی A5 پنجره دار

– چاپ پاکت آزمایشگاهی بدون در

-پاکت جواب آزمایش تاشو

-پاکت جواب آزمایش طلاکوب

مجموعه آکسون با بهره گیری از بهترین ماشین آلات روز دنیا آمادگی خود را برای تولید فوری و با کیفیت انواع  پاکت با ارزان ترین قیمت در متنوع ترین طرح ها و قالب ها اعلام می‌دارد.

چاپ افست به صورت تک رنگ، دو رنگ و چهار رنگ بیشترین موارد استفاده تولید پاکت آزمایشگاه در این مرکز میباشد.

از جمله خدمات تکمیلی دیگر در مراحل چاپ پاکت آمایشگاهی میتوان به طلاکوبی، برجسته سازی، سلفون، تیغ زدن، یووی موضعی، uv شنی، امباس، دایکات با قالب های خاص و حرفه ای اشاره نمود که هزینه و تعرفه این خدمات به صورت جداگانه محاسبه میشود.

برای چاپ و تولید پاکت آزمایشگاه از کاغذهای تحریر، گلاسه و مقوا پشت طوسی استفاده می‌شود. 

قیمت پاکت

قیمت چاپ پاکت نامه اداری کاغذی شامل : انواع پاکت کاغذی و مقوایی ، کرافت به صورت افست اختصاصی سفارشی فوری در شبکه چاپ بر اساس: سایز و گرماژ کاغذ، قالب ساده یا خاص، چسب درب و سایر المان‌ها تعیین می گردد، در مجموعه چاپ سلام هیچ محدودیتی در سفارش انواع پاکت وجود ندارد، درب از طول، عرض، پاکت عطف دار، پاکت درب زیپ دار، برش خاص، پنجره دار، چسب درب دو طرفه، کاغذ تحریر، کرافت، کتان، گلاسه با روکش سلفون و یووی موضعی همه در این مجموعه انجام می شود.

 نوع کاغذ و چاپ پاکت باید علاوه بر تامین رضایت بیماران، رضایت شما به عنوان دارنده مرکز تشخیص طبی و آزمایشگاهی را جلب کند. با انجام چاپ و صحافی مناسب، با کیفیت و جذاب می‌توانید به صورت غیرمستقیم آزمایشگاه تشخیص طبی خود را تبلیغ کنید؛ اما در صورتی که پاکت از کیفیت پایینی برخوردار باشد، رضایت بیماران در طولانی مدت کاهش پیدا می‌کند و نمی‌توانید به هدف تبلیغاتی خود جامه عمل بپوشانید. به به همین دلیل پیشنهاد ما به شما انتخاب پاکت آزمایشگاهی مناسب و با کیفیت خوب است.

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش