داران

چاپ و تایپ کتاب فوری و ارزان با طراحی حرفه ای- نشر سلام

چاپ و تایپ کتاب فوری و ارزان با طراحی حرفه ای- به صورت آنلاین در داران

آیا به دنبال مرکزی برای اصول چاپ و تایپ کتاب فوری و ارزان با طراحی حرفه ای در داران هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ و تایپ کتاب فوری و ارزان با طراحی حرفه ای به صورت آنلاین در داران

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

اصول تایپ کتاب

اصول تایپ کتاب با تایپ‌های معمولی در تحقیقات دانش آموزی و دانشجویی و سایر تایپ‌های دیگر متفاوت می‌باشد. بنابراین با توجه به این مسئله که در تایپ کتاب می‌بایست یک سری اصول و قوانین رعایت شود. تا با استناد به آن‌ها بتوان یک کتابی را به رشته تحریر درآورد. و در تایپ آن تمامی اصول و قوانین درست نویسی به خوبی در آن پیاده شده باشد.

اگر به دنبال کاهش هزینه، تایپ تخصصی از تایپیست در زمینه کتاب، صرفه جویی در زمان، افزایش حجم کارتان هستید. اگر مولف یا مترجمی هستید که می‌خواهید کتاب خود را تایپ نمایید. می‌توانید از خدمات ویژه تایپ کتاب انتشارات سلام استفاده نمایید.

برای تایپ کتاب پاراگراف بندی آن چطور تنظیم می شود؟

اصول تایپ کتاب برای چاپ شدن می‌بایست به درستی صورت پذیرد تا با رعایت تمامی نکات مربوط به آن بتوان از نظر نگارشی نیز توأم با مسائل علمی – آموزشی یک کتاب را در رده های بالا قرار داد. توجه به اصول پاراگراف بندی در تایپ کتاب از جمله این نکات مورد توجه می باشد. کسانی که به عنوان تایپیست، با توجه به اصول تایپ کتاب، کلیه مراحل تایپ کتاب اعم از تایپ متون نگاشته شده در آن را بر عهده می گیرند. در برنامه ورد، بخشی به عنوان  Paragraph وجود دارد که در این بخش می‌توان تورفتگی پاراگراف‌ها را مشخص کرد. و علاوه بر آن نکاتی در خصوص چپ چین و راست چین و سایر نکات دیگر در زمینه پاراگراف بندی متن‌ها را با دقت و ظرافت بالایی را به درستی رعایت نمود.

مفهوم فاصله مجازی در تایپ کتاب

از جمله اصول تایپ کتاب که بهتر است رعایت نیم فاصله یا فاصله مجازی مورد توجه قرار گیرد. شاید یک تایپیست معمولی به منظور تایپ نمودن متون مختلف در وب سایت‌های گوناگون چندان توجهی به رعایت نیم فاصله نداشته باشد. ولی رعایت نیم فاصله یا فاصله مجازی از جمله اصول تایپ کتاب به شمار می‌آید.

آیا رعایت اصول تایپ کتاب در هزینه تایپ آن تاثیر دارد؟

رعایت اصول تایپ کتاب با توجه به هزینه دقت بیشتری لازم است و از آنجایی که وقت بیشتری را از تایپیست می‌گیرد. دربردارنده هزینه بیشتری است و هر یک از مشتریان می‌بایست با اعمال هزینه بیشتر، متون تایپ شده خود را با توجه به اصول تایپ کتاب به طور دقیق و ریزبینانه دریافت نمایند. در صورتی که شما می‌خواهید کتابی را به رشته تحریر درآورید و فرصت کافی برای تایپ کتاب ندارید. می‌توانید کلیه مراحل نوشتن کتاب را با تمامی ویژگی‌ها و اصول تایپ کتاب به دست افرادی بسپارید. که در این زمینه تبحر لازم را دارند و می‌توانند کار تایپ کتاب شما را قانون‌مند به پیش ببرند.

انتشارات سلام با داشتن تایپیست‌های حرفه‌ای و کاربلد در این زمینه توانایی لازم را در تایپ متون مختلف دارند. و می‌توانند با رعایت اصول تایپ کتاب، کتاب مورد نظر شما را با حفظ نکات ویرایشی و دستورالعمل‌های لازم در زمینه تایپ اصولی و استاندارد کتاب تایپ نموده و در موعد مقرر شده آن را به شما تحویل دهند.

اصول تایپ کتاب
اصول تایپ کتاب

 

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش