اخبار چاپ و نشراستان اصفهانانتشاراتچاپ کتاب عمومیعلمیمعرفی کتاب

طراحی و چاپ کتاب‌های روانشناسی

طراحی و چاپ کتاب‌های روانشناسی

طراحی و چاپ کتاب‌های روانشناسی

کتاب های روانشناسی جزو آن دسته از موضوعاتی هستند که مخاطب زیادی دارند. و خوشبختانه در کشور ما نیز ترجمه بهترین کتاب هایی که روانشناسان برتر دنیا نوشته اند نیز وجود دارد . مطالعه این کتاب ها تاکنون به زندگی خیلی از افراد کمک کرده است. انتشارات سلام در این مقاله قصد دارد شما را با روند و پروسه طراحی چاپ کتاب‌های روانشناسی به طور کامل آشنا کند.

در طراحی و چاپ کتاب‌های روانشناسی علاوه بر تسلط داشتن به عنوان یک روان شناس باید به مباحثی پرداخت. از جمله ویراستاری و طراحی جلد کتاب روانشناسی خود باید توجه داشته باشید. و حدالامکان کار را به کاردان و انتشاراتی های معتبر کشور بسپارید. تا بهترین روش و انتخاب را برای ویراستاری و طراحی جلد مناسب شما انجام دهند.

مباحثی مربوط به چاپ کتاب‌ها در رشته روان شناسی: آماده سازی فایل اولیه کتاب اولین قدم برای چاپ کتاب روانشناسی شماست. در مرحله بعدی نیاز هست تا مجوز های لازم برای چاپ و نشر کتاب را از مراجع مرتبط اخذ کنید که این مرحله در صورت تمایل و درخواست شما به طور کامل توسط انتشارات متخصصان انجام خواهد شد.

کسب مجوزهای لازم توسط انتشارات در صورتی انجام می‌شود که بین شما به عنوان نویسنده و ناشر مربوطه قرارداد منعقد شده باشد و بعد از گرفتن مجوزها و ویراستاری و طراحی جلد اثر نویسنده در نهایت کتاب روانشناسی چاپ و صحافی می‌گردد.

طراحی جلد برای چاپ کتاب روانشناسی

طراحی جلد کتاب روانشناسی یکی از مهمترین بخش‌های چاپ کتاب است. زیبایی و جذابیت جلد چاپ کتاب در رشته روانشناسی در جهت انتخاب کتاب و مطالعه آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مجموعه چاپ کتاب با جذب طراحان خوش ذوق و خلاق با طرح‌های متنوع و جذاب طراحی جلد، موفقیت خود را در این زمینه به همگان ثابت کرده است و طرح‌های بی نظیری خلق کرده است.

 طراحی و چاپ کتاب‌های روانشناسی

کتاب روانشناسی
کتاب روانشناسی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش