لیبل و برچسب

طراحی و چاپ و تولید انواع باند رول کاموا در کشور

طراحی و چاپ آنلاین باند رول کاموا 09133115162

آیا به دنبال مرکزی برای طراحی ، چاپ و تولید باند رول کاموا در کشور با کیفیت بالا هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟
هم اکنون جهت چاپ و تولید باند رول کاموا، دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲   قاسم پور
باند رول کاموا

 

باند رول کاموا

چاپ باند رول کاموا بصورت افست بر اساس.: سایز و ابعاد تعداد سفارش، گرماژ کاغذ، هزینه قالب ، روکش سلفون، یووی و سایر المان ها تعیین می گردد. از مزایای چاپ باند رول کاموا میتوان به : زیبایی و شکیل بودن، قابلیت چاپ چهار رنگ، روکش سلفون را بر اساس لوگو و هویت سازمانی شما دانست. که این طراحی برای برند سازی و بازاریابی مناسب است.

انواع جنس کاغذ برای تولید باند رول کاموا:
۱-کرافت ۲-تحریر ۳-گلاسه

کاغذ کرافت:
کاغذ کرافت یک نوع ورقه قهوه ای رنگ است که معمولا تکستچر زبری دارد. البته در مراحل تولید می‌توانند بافت کاغذ، رنگ و مقاومت آن را تغییر بدهند. این ورقه در تولید کاغذ تحریر، مقوا، کارتن، جعبه، کیسه کاغذی، پاکت، برچسب، استیکر، اتیکت و… استفاده می‌شود. به کاغذ کرافت، کاغذ گراف و کاغذ کراف هم در اصطلاح عامیانه گفته می‌شود.

کاغذ تحریر:
کاغذ تحریر تقریبا رایج‌ترین و در دسترس ترین نوع کاغذ است که برای مصارف گوناگونی استفاده می‌شود. این کاغذ که در انگلیسی به آن Printing and writing paper گفته می شود، در روزنامه و مجله گرفته تا چاپ کتاب و چاپ کاتالوگ و غیره استفاده می‌شود.
کاغذ تحریر بر خلاف کاغذ گلاسه دارای سطح بافت‌دار و چند قسمتی است که باعث می‌شود درحین نگارش یا چاپ، جوهر به راحتی جذب بافت‌ کاغذ شود و کیفیت چاپ و ماندگاری آن افزایش پیدا کند. اصلی‌ترین پارامتر در تعیین کیفیت این نوع کاغذ، خمیر استفاده شده‌ برای تولید آن است. معمولاً کاغذی که برای چاپ کتاب و مجله از آن استفاده می‌شود، کاملاً سفید است و کاغذ روزنامه و مقواهای نازک، خمیر تیره‌ رنگی دارند. به صورت کلی هرچقدر کاغذ سفیدتر باشد، مرغوبیت و قیمت آن بیشتر است و کاغذهایی که رو به قهوه‌ای شدن می‌روند قیمت و کیفیت پایین دارند که این موضوع نیز با یک دید بسیار مشخص است. 

و کاغذ گلاسه که همان کاغذ معمولی است و فقط با یک لایه براق پوشانیده شده است.

برای دیدن انواع باند رول کاموا اینجا کلیک کنید.
همچنین شما با رفتن به پیج اینستاگرام ما از دیگر تولیدات ما نیز دیدن فرمایید.

شماره تماس و واتس اپ

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲   قاسم پور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش