اخبار چاپ و نشرادبیاتاستان اصفهانانتشاراتچاپ کتاب عمومیمعرفی کتاب

طراحی، صفحه آرایی و چاپ کتاب ادبیات و شعر

طراحی،صفحه آرایی و چاپ کتاب ادبیات و شعر

طراحی،صفحه آرایی و چاپ کتاب ادبیات و شعر

چاپ کتاب ادبیات و شعر موضوع این مقاله از نشر سلام می‌باشد، در دنیای کتاب و کتاب خوانی کتاب ادبیات و شعر همیشه جایگاه ویژه‌ای داشته و دارد. از این رو مؤسسه چاپ سلام  به طور کامل شما را با روند طراحی، صفحه آرایی و چاپ کتاب ادبیات و شعر آشنا خواهد کرد.

مراحل چاپ کتاب در قالب کتاب شعر تفاوت چندانی با دیگر کتاب‌ها نمی‌کند. و تمامی مراحل اداری و اخذ مجوزات باید توسط مراکز انتشاراتی انجام شود. و نیاز به هیچ‌گونه اقدامی از سوی شاعر و پدید آورنده نیست.

در دنیای امروز کمتر کسی پیدا می‌شود که به دنبال شعر گفتن باشد. به همین علت پیش از هر چیزی اگر طبع شعر و شاعری دارید. و احساسات ارزشمند خود را در قالب یک دفتر شعر و یا در شبکه‌های اجتماعی به ثبت می‌رسانید. به شما تبریک می‌گوییم. انتشارات سلام قصد دارید در این مطلب راه‌های ساده و کاربردی چاپ کتاب شعر را برای شما بگوییم تا دیگر نگران چاپ شدن احساسات خود نباشید. پیشنهاد ما این است که به جای گشتن دنبال چاپ رایگان نباشید. بلکه به دنبال انتشاراتی باشید که چاپ کتاب را با قیمت ارزان و منصفانه و در عین حال با کیفیت انجام می دهد.

چاپ کتاب موجب می‌شود تا اشعار شما به صورت رسمی در پایگاه‌های کتابخانه‌ ملی و وزارت ارشاد به ثبت برسند. و کسی نمی‌تواند اشعار شما را به صورت کتاب و یا در آثار ترانه و موزیک خود بدون اطلاع شما استفاده کرده و به نام خود ثبت نماید.

هزینه چاپ کتاب

معیارهایی که ارتباط مستقیمی به هزینه چاپ کتاب شما دارد، یکی تعداد صفحات و دیگری تیراژ درخواستی شما است. در ساده‌ترین حالت ممکن شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم، منطقی و معقول کتاب خود را به ثبت رسانده. انتشارات سلام با انجام صفحه‌آرایی و طراحی جلد با کیفیت بالا،‌ تمام تلاش خود را به کار بسته‌ تا شما بتوانید با حداقل هزینه اولین کتاب شعر خود را به چاپ برسانید.

کدام نشر را برای چاپ کتاب شعرانتخاب کنیم ؟ بهترین انتشارات چاپ کتاب شعر

ناشرانی زیادی حاضر در سطح کشور وجود دارد که خدمات چاپ و نشر کتاب را ارائه میدهند. نخست باید مطمئن باشید که ناشر مورد نظرتان شما را در جریان تمامی مراحل اخذ مجوزات و چاپ خواهد گذاشت.

چه بسیار شاعران و داستان‌ نویسان که بعد از یک تجربه‌ ی بد از چاپ اولین کتابشان به ما مراجعه کردند. و پس از بررسی سابقه‌ شان متوجه شده‌ایم که متأسفانه ناشر قبلی با فیپا و مجوز جعلی اقدام به چاپ کتاب ایشان کردند. و کوچک‌ترین نامی از پدید آورنده‌ی کتاب در بانک‌های اطلاعاتی کتابخانه‌ ی ملی و وزارت ارشاد موجود نیست! همچنین بد نیست نمونه کتاب‌های پیشین ناشر را از لحاظ کیفیت کاغذ، چاپ، طراحی جلد، صفحه‌آرایی و… بررسی کنید و اطمینان پیدا کنید که کتابتان با کیفیت بسیار بالا به چاپ خواهد رسید.

طراحی، صفحه آرایی و چاپ کتاب ادبیات و شعر

 

چاپ کتاب ادبیات وشعر
چاپ کتاب ادبیات وشعر

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش