پوستر، کاتالوگ و بروشورچاپ ست اداریچاپ سربرگ و فاکتورسربرک و فاکتور

بروشور-کاتالوگ- پوستر- طراحی و چاپ

بروشور-کاتالوگ- پوستر- طراحی و چاپ

طراحی و چاپ بروشور-کاتالوگ- پوستر

یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی محصول به مشتریان طراحی و چاپ بروشور-کاتالوگ- پوستر تبلیغاتی است چرا که هزینه تهیه آن‌ها نسبت به سایر روش‌های بازاریابی کمتر بوده با این حال بازدهی بالایی دارند. با استفاده از بروشور، کاتالوگ، پوستر می‌توانید با مشتری خود تعامل داشته باشید و محصول تولیدی‌تان را به راحتی توضیح دهید.

طراحی و چاپ بروشور

طراحی و چاپ بروشور بیان گر کسب و کار شما است . برای بازاریابی یک سرویس یا محصول خود با استفاده از بروشور می‌توانید توضیح آنچه شما ارائه می دهید را نشان دهید، طراحی و چاپ بروشور، زیبا باعث جذب مشتری و در نتیجه باعث افزایش فروش شما می‌شود. اکثر مخاطبان ترجیح می‌دهند به بروشور نگاه و پس از مدتی دوباره مراجعه به آن داشته باشند، پس محتوا و راه‌های ارتباطی بسیار مهم می‌باشد. طراحی بروشور یک هنر است که نیاز به مهارت‌های طراحی گرافیک، تکنیک‌های خاص، و یک درک عمیق از بازاریابی و فن آوری چاپ دارد. این یک فرایند بازاریابی ظریف و مهم برای هر کسب و کار است. و باید به طراحان حرفه ای سپرده شود. نکته مهم دیگر تعیین هدف در طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور است .

طراحی کاتالوگ چیست؟

در حقیقت در طراحی کاتالوگ جهت افرادی که به عنوان رابطه تولید کننده، بازار هدف و مخاطبین می‌باشند، جمع آوری و چاپ می‌گردد. این افراد معمولا خریدهای انبوهی دارند و یا افرادی هستند که وظیفه ارائه محصول را دارند. کاتالوگ ها معمولا به صورت محدود چاپ و در اختیار خریداران و شرکت ها قرار می گیرند. کاتالوگ‌ها گونه‌ای از تبلیغات در زمینه تولید و ارائه خدمات است که می توان آن ها را برقرار کننده مستقیم و انتقال دهنده مفهوم و تاریخچه و محصولات شرکت دانست. از ایجاد کاتالوگ تا کنون زمان زیادی نمی گذرد طراحی کاتالوگ گرافیکی نزدیک به یک قرن است که رواج یافته است.

در طراحی کاتالوگ های گرافیکی به صورت برگه ای و پشت و رو بودند. که شکل ظاهری آنها شبیه به بروشورهای امروزی بود و جلدی همچون پوستر را دارا بودند. و چندی بعد ابعاد آن به صورت استاندارد ظاهر گردید. که ابتدا توسط فرانسوی ها ارائه گردید. بر اساس این تعریف طراحی کاتالوگ معمولا از دو کاغذ یا بیشتر تشکیل شده. و علاوه بر آن از نوشته نیز بهره می برد. از مهمترین دلایل استفاده از کاتالوگ دادن توانایی درک به مخاطبین بازار هدف جهت شناخت تولیدات و خدمات است.

طراحی و چاپ پوستر تبلیغاتی

طراحی و چاپ پوستر تبلیغاتی یکی از قدیمی‌ترین، پرطرفدارترین و معتبرترین نوع بازاریابی و تبلیغات که شامل:

  • رویدادهای تبلیغاتی
  • معرفی محصولات
  • مبارزات تبلیغاتی
  • برقراری ارتباط اطلاعات آموزشی

علت این امر آن است که پوسترهای تبلیغاتی بسیار متنوع هستند. و می‌توانند هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی مورد استفاده قرار بگیرند. پوسترها می‌توانند در هر کجای شهر که بخواهید. روی دیوارها و ویترین مغازه‌ها قرار بگیرند و مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.

واحد چاپ و تبلیغات سلام با استفاده از طراحی‌های منحصر به فرد و جذاب آن هم در زمانی کوتاه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا از طریق طراحی و چاپ بروشور-کاتالوگ- پوستر تبلیغاتی به فروش مضاعفی دست یابید. بروشور، کاتالوگ، پوستر تبلیغاتی در سایزهای مختلف و به دلخواه شما چاپ افست و یا چاپ دیجیتال می‌شوند.

طراحی و چاپ پوستر، کاتالوگ و بروشور
طراحی و چاپ پوستر، کاتالوگ و بروشور

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش