استان سیستان و بلوچستان

طراحی و تولید جعبه زغال – کارتن سازی بسته بندی سلام

طراحی و تولید آنلاین جعبه زغال - کارتن سازی در سیستان و بلوچستان

آیا به دنبال مرکزی طراحی و تولید جعبه زغال – کارتن سازی در سیستان و بلوچستان هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

طراحی و تولید آنلاین جعبه زغال – کارتن سازی در سیستان و بلوچستان

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

طراحی و تولید جعبه زغال

طراحی و تولید جعبه زغال بر حسب نوع زغال با ابعاد و جنس‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شود . کلمه زغال از آن دسته کلمه‌هایی است که در بین مردم به صورت دو املایی نوشته می‌شود . در طراحی و تولید جعبه بسته بندی زغال یا ذغال چاپ و فونت و نوع املای کلمه با توجه به سلیقه سفارش دهنده انتخاب میشود اما بیشتر مردم از عبارت املایی زغال استفاده می‌کنند . بسته بندی زغال معمولا در بسته های کارتنی ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی انجام می‌شود و معمولا برای کارتن‌های ۱۰ کیلویی زغال از ورق ۵ لایه و برای ۵ کیلویی از کارتن سه لایه استفاده می‌شود .


طراحی کارتن بسته بندی زغال :

در جهت این نکته وجود دارد که نحوه بسته بندی زغال پس از تهیه‌ی آن و برای رسیدن به دست مشتری چگونه است . در طراحی و تولید جعبه و کارتن‌های زغال به صورت لمینتی و یا چاپ مستقیم روی این نوع کارتن‌ها با ورق‌های سه لایه و پنج لایه تولید می‌شود . البته امکان تولید این نوع کارتن به صورت دایکاتی نیز وجود دارد .

انواع چاپ جعبه و کارتن زغال

چاپ افست :

  • درچاپ جعبه‌های کوچک زغال به صورت مستقیم بر روی مقوا انجام می شود که امکان انجام سلفون ، طلاکوب، یووی و … نیز وجود دارد .
  • در کارتن های بزرگ چاپ رنگی به صورت لمینتی انجام می شود به این صورت که پس از چاپ بر روی پوستر برروی کارتن خام لمینت می شود .  

چاپ فلکسو :

  • در چاپ فلکسو چاپ به وسیله کلیشه به صورت مستقیم برروی کارتن انجام می شود .
  • این نوع چاپ عموما به صورت تک رنگ یا دو رنگ انجام می‌شود و نسبت به چاپ افست کیفیت پایین‌تری دارد .
  • انواع دیگر بسته بندی جهت زغال به صورت پاکتی یا پلاستیکی می باشد .

انواع بسته زغال فشرده

ذغال فشرده (بریکت) پراستفاده ترین نوع زغال است. که از ترکیب خاک اره و خاک ذغال و همچنین مواد اولیه دیگر مانند پوست گردو تولید می‌شود. برای تولید و ساخت انواع زغال فشرده، زغال چوب را خرد و آسیاب کرده و خاک حاصل را با نوعی چسب طبیعی همراه با بعضی مواد دیگر مخلوط می‌کنند. ماده ترکیبی حاصل را درشرایط فشار و سپس درمحیط گرما قرار داده و به اشکال مختلفی ( استوانه‌ای یا چهارگوش و یا تخم مرغی) در قالب قرار می دهند.

قیمت تولید جعبه و کارتن بسته بندی زغال

برای بسته بندی انواع زغال بهترین پیشنهاد استفاده از کارتن است . کارتن‌های بسته بندی زغال می‌تواند به صورت ۳ لایه و یا پنج لایه باشد.کارتن سه لایه تا وزن ۸ کیلو را تحمل می کند. البته اگر کارتن زغال لمینتی باشد ، و کارتن‌های ۱۰ کیلویی و بالاتر بهتر است که ۵ لایه در نظرگرفته شود.

برای اطلاع از قیمت تولید جعبه و کارتن بسته بندی زغال باید مشخصات جعبه دلخواه خود را مانند ابعاد جعبه , طول جعبه , عرض ارتفاع را به ما بدهید تا قیمت تمام شده را به شما اعلام کنیم به همین منظور با شماره های مشاوران سلام در تماس باشید.

طراحی و تولید آنلاین جعبه زغال – کارتن سازی در زنجان

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

طراحی و تولید کارتن زغال
طراحی و تولید کارتن زغال

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش